انتخاب کادو برای سورپرایز عزیزان یکی از زیباترین کار ها می باشد و در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گزینه های کادو ازجمله چاپ طرح دلخواه روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ روی لیوان حرارتی آشنا کنیم.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ روی تیشرت

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در چاپ ، جنس تیشرت می باشد و این مورد با رنگ پذیری ارتباط  مستقیمی دارد. برای چاپ طرح دلخواه تیشرت های متنوعی وجود دارند و از جمله می توان به تیشرت اسپان که از پنبه و پلی استر و تیشرت جودون که از پنبه و یک لایه پارچه به وجود آمده است ، اشاره کرد.نکته مهم اینکه چاپ تیشرت عکسچاپ کاملا سفارشی می باشد و مشتری انتخاب می کند که چه تصویری بر روی تیشرت چاپ شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ روی تیشرت

ممکن است شما هم به هر دلیلی تیشرت  مورد نظر  خود را پیدا نکنید و در این مواقع بهترین راهکار انتخاب چاپ تیشرت عکسچاپ است. طرح چاپ شده روی این تیشرت ها به انتخاب مشتری درج می شود و مشتری پس از انتخاب نوع تیشرت و سایز آن  تصویری دلخواه جهت درج را انتخاب می کند. نکته مهم اینکه برای داشتن این نوع تیشرت ها نیاز نیست حضورا به جایی بروید بلکه شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ تیشرت با تصویر مورد نظر خود را سفارش دهید. تیشرت با طرح دلخواه علاوه بر اینکه باعث زیبایی پوشش افراد می شود کاربرد های فراوانی دارد ازجمله اینکه در بعضی از موارد می تواند پیام آور یک تبلیغ یا تبریک یک مناسبت باشد و حتی می تواند به عنوان یک کادو سورپرایز کننده در جهت خوش حال کردن عزیزان مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ روی لیوان حرارتی

چاپ روی لیوان

لیوان حرارتی علاوه بر اینکه تمام ویژگی های مطلوب یک لیوان را دارا است می تواند به عنوان یک کالای تزئینی در محل کار یا در دکور منزل بکار رود بعلاوه امروز به جهت لوکس بودن آن ، به عنوان یک کادوی سورپرایز کننده مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که باعث زیبایی دوچندان این کالا شده است چاپ روی لیوان حرارتی  است که بصورت سابلیمیشن انجام می شود. سفارش  لیوان حرارتی با عکس دلخواه نیز مانند تیشرت به صورت حرارتی انجام می شود و طرح دلخواه مشتریان با کیفیت بالایی بر روی بدنه و دسته  این کالا درج می شود.این محصول دارای تنوع بالایی می باشد و در فرم و سایز های متفاوتی تولید و عرضه می شود و از انواع لیوان حرارتی می توان به لیوان اکلیلی اشاره کرده که امروزه از آن جهت :

  • کادوی تبلیغاتی
  •  هدیه سازمانی
  •  کالای تزیینی
  • و… اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *