انتخاب کادو سورپرایز کننده با قیمت مناسب دور از تصور نیست و در این مطلب قصد دا شما را با بهترین موارد کادو ازجمله خرید تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ ماگ حرارتی آشنا کنیم.

خرید تیشرت با طرح دلخواه

عکس خودتان را روی تیشرت و لیوان چاپ کنید!

تیشرت در مدل های های بسیاری برای چاپ وجود دارد اما ما در این مطلب شما را با گزینه بسیار ویژه ای یعنی  خرید تیشرت با طرح دلخواه  مدل اسپان می کنیم .این تیشرت دارای ساختار با دوامی متشکل از پنبه و پلی استر است و در بین همه رده های سنی مخصوصا ورزشکاران طرفداران زیادی دارد امروزه چاپ تیشرت سفید اسپان بصورت سفارشی  با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی انجام می شود و شما می توانید با استفاده از سلیقه خود از عکس های باکیفیت خود مانند عکس هایی که در آتلیه یا با تلفن همراه  گرفته اید  برای چاپ کردن بکار ببرید. البته علاوه بر تیشرت اسپان با چاپ سابلیمیشن می توان بر روی کالاهای مانند بشقاب، ماگ، کاور گوشی، لباس نیز طرح دلخواه خود را چاپ نمایید.

 

چاپ ماگ حرارتی

عکس خودتان را روی تیشرت و لیوان چاپ کنید!

ماگ حرارتی یکی از بهترین مدل های ماگ است که امروزه در فرم های متنوعی تولید و عرضه می شود.جنس سرامیک رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و این باعث شده امروزه با چاپ سابلیمیشن بر روی بدنه آن طرح یا تصویر دلخواه درج شود.چاپ ماگ حرارتی با کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی  انجام می شود و شما می توانید بر روی دیگر کالاها از جمله: ماگ، تیشرت،کوسن،بشقاب و…  طرح دلخواه خود را چاپ نمایید.هدیه سازمانی نوعی هدیه است که متناسب با نوع مشاغل به کارکنان سازمان های دولتی و خصوصی داده می شود.

این هدیه ها معمولا علاوه بر زیبایی و کارایی معرف سازمان مربوطه نیز می باشند . انتخاب ماگ  به عنوان هدیه سازمانی یکی از خلاقانه ترین کارها است و شما می توانید طرح یا تصویر دلخواه خود را با کیفیت بالا بر روی این محصول چاپ نمایید. چاپ روی لیوان حرارتی به صورت سابلیمیشن قابل انجام است و طرح مورد نظر شما با تکنولوژی پیشرفته بر روی بدنه و دسته لیوان حرارتی چاپ می شود.

چاپ تیشرت عکسچاپ

عکس خودتان را روی تیشرت و لیوان چاپ کنید!

به هر دلیلی امکان دارد که شما در خرید تیشرت بصورت حضوری تیشرت دلخواه خود را پیدا نکنید در چنین شرایطی یکی از بهترین راه ها چاپ تیشرت عکسچاپ می باشد.  ابتدا شما انتخاب می کنید که تیشرت دلخواه از چه جنس و مدلی باشد بطور مثال از منتخب ترین مدل ها می توان به: تیشرت ملانژ، تیشرت لانگ ، تیشرت جودون، تیشرت اسپان، و… اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی خاص خود هستند بطور مثال تیشرت جودون که یکی از پرطرفدار ترین نوع تیشرت محسوب می شود، از پنبه و یک لایه پارچه تولید شده و به سبب آن رنگ پذیری و کیفیت بسیارخوبی را دارا است. بعد از این مورد شما طرح دلخواه جهت چاپ بر روی تیشرت انتخاب می کنید و شرکت عکسچاپ صفر تا صد کار درج را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *