آینه کنسول فانتری و اسپرت یکی از جدیدترین و جذاب ترین مبلمان در دکوراسیون منزل می باشند که می توان آن ها را در اتاق پذیرایی، راهرو، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و … استفاده نمود تا نمایی شیک و لوکس را به وجود آورید. با مطالعه این نوشته اطلاعات مهمی درباره آینه کنسول فانتزی و اسپرت و مدل آینه کنسول جدید بدست می آورید.

انواع مدل جدید آینه کنسول فانتزی و اسپرت از کجا خرید کنیم؟

امروزه نقش آینه کنسول در منازل پر رنگ تر شده و دیگر همانند گذشته که تنها در جهیزیه عروس شاهد این لوازم زیبا و جذاب بودیم اکنون بیشتر افراد در قسمت های مختلف منزل از جمله راهرو، اتاق پذیرایی، نشیمن، غذاخوری و … آن را قرار می دهند تا از ایجاد نمایی لوکس و شیک لذت ببرند. آینه کنسول علاوه بر نقش دکوراتیو و تزیینی خود کاربری های مختلفی داشته و از متریال گوناگونی (چوب طبیعی، ام دی اف، سنگ، شیشه و …) با ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند.

در حال حاضر آینه کنسول های جدید در مدل های مختلف فانتزی، اسپرت، مدرن، کلاسیک، سلطنتی و … به بازار ارائه می شود و از آنجا که جای خاص و ثابتی ندارند در هر فضایی می توان آن ها را قرار داد. تنوع طرح و مدل آینه کنسول فراوان بوده به طوری که به سادگی می توانید هر مدل که باب سلیقه و دلخواه شماست را متناسب با فضای مدنظر انتخاب کنید.

انواع ساعت دیواری

در مجموعه آریامون برای انواع سلیقه ها آینه کنسول های جدید در طرح ها و مدل های متنوع ارائه می شود که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آریامون از آینه کنسول های فانتری، اسپرت و … دیدن نموده و بهترین انتخاب را برای خرید انجام دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام آریامون و یا صفحه پینترست آریامون مراجعه کنید.

شایان ذکر است برند آریامون در زمینه آینه کنسول با ویژگی های زیر معرف حضور شما خواهد بود.

  • آینه کنسول های خاص سفارشی، ژورنالی و ترکیه ای می سازیم.
  • تنوع تولید بیش از ۳۰ مدل آینه کنسول.
  • امکان تغییر ابعاد، رنگ و نوع جنس روکش چوب در ساخت آینه کنسول ها (چوب گردو آمریکایی و بلوط).
  • امکان ساخت سفارشی انواع آینه کنسول دلخواه.
  • دارای نمایشگاه آینه کنسول برای بازدید حضوری هستیم.

برای هر قسمت منزل چه آینه کنسولی مناسب تر است؟

از آنجا که آینه کنسول نقش اساسی در دکوراسیون منزل ایفا می کند از این رو باید در جای مناسبی هم قرار داده شود ولی همانطور که پیشتر اشاره شد اکثرا در راهروها، ورودی منزل، اتاق پذیرایی، و نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. البته بر اساس محل قرارگیری کنسول مدل آن نیز اندکی متفاوت می باشد.

مبل و میز

در این میان انتخاب آینه کنسول مطابق با سبک دکوراسیون منزل اهمیت پیدا می کند. می توانید بر اساس لوازم منزل و چیدمان آن آینه مناسب برای کنسول را انتخاب نمایید. می توانید نکات زیر را در مورد استفاده از آینه کنسول در بخش های مختلف خانه هم در نظر بگیرید:

  • در صورتی که قصد خریداری آینه کنسول برای اتاق پذیرایی یا نشیمن را دارید سعی کنید با کنسول هماهنگ بوده و البته سایز آن از کنسول کوچکتر باشد. می توانید آینه را روی کنسول قرار داده یا به دیوار نصب نمایید. این مورد سلیقه ای است.
  • دقت کنید که رنگ کنسول با لوازم منزل هماهنگ بوده و به سبک دکوراسیون نیز توجه داشته باشید. در صورتی که سبک چیدمان مدرنی دارید بهتر است آینه کنسول ساده استفاده کنید. و اگر به سبک کلاسیک نزدیک است ؛کنسول های طرح دار و آینه هایی با قاب برش خورده مناسب تر می باشد.

  • اگر می خواهید آینه کنسول را در ورودی منزل قرار دهید. دقت کنید که کنسول اندکی کوچکتر بوده و آینه آن کشیده تر باشد. زیرا این امکان را می دهد که خود را به طور کامل در آینه مشاهده نمایید. از آنجا که این آینه ها اندکی بزرگ هستند بهتر است که به دیوار نصب نکنید و روی کنسول قرار بدهید. البته به سلیقه شما بستگی دارد.
  • آینه کنسولی که برای راهرو انتخاب می کنید سعی کنید که ابعاد هر دو کوجک باشد زیرا در این بخش از منزل کارکرد کنسول فرق می کند. می توانید آینه های گرد استفاده نموده و آن ها را به دیوار نصب کنید. کنسول ها در راهرو بیشتر به برای قرار دادن اشیا کوچک کاربرد دارند از این رو به ابعاد بزرگتر نیاز نیست. ولی در نهایت بسته به سلیقه و نیاز خود انتخاب تان را انجام دهید.

آشنایی با انواع آینه کنسول

به طور کلی آینه کنسول جزو جذاب ترین مبلمان در دکوراسیون منازل به حساب می آیند که می توانند در بخش های مختلف خانه؛ نمایی شیک و لوکس ایجاد کنند. دقت کنید که آینه کنسول را مطابق با سبک دکوراسیون داخلی منزل خریداری نموده تا با فضا هارمونی داشته و نمای چشمگیرتری ایجاد شود. در ادامه با انواع آینه کنسول آشنا می شوید.

  • آینه کنسول جدید

امروزه در دکوراسیون منزل لوازم مختلف و جذابی استفاده می شود که یکی از آن ها آینه کنسول جدید می باشد. تا چند سال پیش نیز از این عناصر استفاده می شد ولی در حال حاضر با محبوبیت ویژه ای روبرو شده اند و افراد زیادی به استفاده از آینه کنسول های جدید روی آورده اند. در حقیقت امروزه در بیشتر خانه های با سبک دکوراسیون مدرن ، آینه کنسول جدید به کار گرفته می شود. این نوع کنسول ها علاوه بر دکوراتیو زیبا می توانند برای قرار دادن انواع وسایل تزئینی مانند گلدان، شمعدان و … مورد استفاده قرار گیرند و از انواع کمد دار آن برای قرار دادن وسایل کناری مانند ظروفی که استفاده کمتری دارند، بهره برد.

خوشبختانه در مجموعه آریامون تنوع آینه کنسول جدید بسیار بالا است و این موضوع کار را برای طرفداران این محصول راحت تر می کند. به این ترتیب می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس https://ariamon.com/console-table/ از مدل های مختلف آینه کنسول جدید بازدید نموده و بر حسب دکوراسیون منزل و سلیقه خود بهترین انتخاب را انجام دهید.
تنوع آینه کنسول ها به اندازه ای است که برای خانه های کوچک یا آپارتمانی که مشکل کمبود فضا دارند نیز مدل های متنوعی ارائه می شود که می توان به آینه کنسول های جدید، اسپرت، فانتزی، ژورنالی و … اشاره کرد که می توانید بهترین نوع آن را مطابق با فضا و چیدمان منزل برای اتاق پذیرایی، راهروی ورودی، اتاق خواب و … استفاده کنید.

قابل ذکر است آینه کنسول جدید از جنس های مختلف چوب، ام دی اف و … تولید می شود که این امر سبب هماهنگی هر چه بیشتر با سایر دکوراسیون منزل شده و ضمنا موجب می شود افراد با هر سطح مالی قادر به خریداری آینه کنسول مدنظر خود باشند. متناسب با نوع آینه کنسول جدید می توان روی آن وسایلی را قرار داد که نمای زیباتری را ایجاد کنند. به طور مثال برای آینه کنسول سالن پذیرایی از شمعدان های زیبا یا گلدان های مختلف کمک بگیرید. یا برای کنسول های اتاق خواب از لوازم آرایشی یا قاب عکس زیبا استفاده کرد.

  • آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول اسپرت بهترین گزینه برای ایجاد تنوع و زیبایی به هر منزلی می باشد. چرا که آینه کنسول نمای خاص و زیبایی داشته و بر زیباسازی فضا تاثیر زیادی دارد. بنابراین می توان بزرگی یا کوچکی خانه را در نظر نگرفت و تنها بخشی از منزل را به این عناصر منحصر به فرد اختصاص دهید. دقت کنید که مدل آینه کنسول اسپرت با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. در صورت استفاده از وسایل رسمی و شیک در منزل از مدل های مجلل کنسول استفاده کنید. و اگر فضای منزل راحت و مدرن است و فاقد دکوراتیو کلاسیک می باشد از آینه کنسول اسپرت کمک بگیرید. رعایت این نکته می تواند فضای کلی منزل را چشم نواز تر نماید.
  • آینه کنسول فانتزی

اگر در دکوراسیون منزل از لوازم و ایده های فانتزی استفاده می کنید ، حضور یک آینه کنسول فانتزی زیباسازی فضا را دو چندان می کند. زیرا این نوع وسیله همانطور که از اسمش هم پیداست حالت فانتزی دارد و در این مدل آینه کنسول ها طرح هایی را مشاهده می کنید که طرفداران خاص خودش را دارد و ممکن است باب سلیقه همه افراد نباشد. البته برخی از آن ها دارای زوایای مختلفی هستند که شکل خاص و جذابی را به نمایش می گذارند.
به این ترتیب استفاده از آینه کنسول فانتزی با یک دکوراسیون فانتزی هارمونی بیشتری خواهد داشت. برای مشاهده مدل های مختلف آینه کنسول فانتزی کلیک کنید. آریامون به عنوان بزرگترین و مدرن ترین تولید کننده وسایل دکوراتیو مدل های متنوع و بروزی از این محصولات را ارائه می دهد و شما می توانید همزمان مدل های مختلفی از آینه کنسول فانتزی را مشاهده و بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

میز کنسول اسپرت

کنسول میز مجللی است که در گذشته بیشتر در قسمت پذیرایی منزل قرار داده می شد؛ اما امروزه در هر قسمتی از خانه می توان از حضور آن بهره برد، به ویژه در کنار مبلمان منزل تکمیل کننده آن خواهد بود. بر روی این وسیله می توان وسایل تزئینی یا کاربردی را قرار داد. به طور مثال اگر کنسول را در راهروی ورودی منزل قرار می دهید می توانید وسایل مهمی را که باید با خود به خارج از منزل ببرید را روی آن قرار دهید تا در دید شما بوده و فراموش نشوند.
نکته ای که در خرید میز کنسول باید مدنظر قرار دهید این است که با سایر دکوراسیون منزل هارمونی داشته باشد. به این ترتیب اگر چیدمان مبلمان کلاسیک است میز کنسول نیز باید کلاسیک در نظر گرفته شود. و اگر مبلمان حالت پر کار دارند بهتر است کنسولی انتخاب شود که ساده تر بوده تا از شلوغی چیدمان بکاهد.
بنابراین عدم هماهنگی دکوراتیو با یکدیگر متضاد عمل کرده و به جای زیبایی ، فضا را آشفته جلوه می دهند. در صورتی که می خواهید دکوراسیون منزل را خاص و منحصر به فرد جلو دهید از میز کنسول اسپرت کمک بگیرید. چرا که هم زیبایی خاصی به همراه دارد و هم کمک می کند دکوراتیو بهتری در منزل ایجاد شود. همچنین مانع از بهم ریختگی منزل می شود زیرا می توان برخی وسایل اضافی پذیرایی(بشقاب، کارد، چنگال) را درون کشو یا کمد آن قرار داد. ضمنا سطح کنسول نیز محل مناسبی برای قرار دادن وسایل تزئینی مانند شمعدان، گلدان، و .. می باشد. به این ترتیب کنسول فقط جنبه تزئینی نداشته و کاربردی هم محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *