اگر قصد دارید مبلمان راحتی مدرن و شیکی برای منزل داشته باشید، گروه هنری hsh  با تجربه ای بالا در زمینه طراحی و ساخت انواع صندلی و مبلمان راحتی یک گزینه خوب برای خریداران و جلب رضایت مشتریان می باشد. در ادامه با راهنمای انتخاب مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب و خرید مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام

امروزه مبلمان راحتی یکی از وسایل ضروری برای هر منزلی محسوب می شوند. مبل راحتی نوعی از کاناپه است که به شکل دو نفره، سه نفره و بیشتر تولید می شود. معمولا در بدنه این مبلمان از چوب استفاده نمی شود و دارای دسته های پهن و پایه های کوتاه می باشد.

راهنمای انتخاب مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام

مبلمان راحتی مدرن نسبت به مبلمان استیل قیمت مناسب تری داشته و ضمنا ابعاد این مبلمان کوچکتر از آن است. امروزه شرکت های مختلفی به ساخت مبلمان راحتی فعالیت دارند در این راستا گروه هنری hsh با تجربه ای بالا در زمینه طراحی و ساخت انواع صندلی و مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام انتخاب شایسته ای برای خریداران و مشتریان محترم خواهد بود.

این مجموعه توانسته محصولاتی زیبا، با کیفیت و کاربردی را روانه بازار نماید. همه محصولات این گروه تولیدی با استفاده از چوب راش درجه یک و با بهترین یراق و اتصالات ساخته می شوند. اگر به دنبال مبلمان راحتی مدرن و شیک بوده و می خواهید به راحتی آن را با سایر وسایل منزل هماهنگ نمایید، مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام hsh بی شک نظر شما را جلب خواهد کرد.

از این رو با مراجعه به آدرس سایت سایت hsh1.ir از انواع مبلمان راحتی مدرن شیک این مجموعه بازید نموده و با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با محصولات این مجموعه راهنمای انتخاب مبل راحتی شیک و بادوام ارائه می شود.

انواع مبل راحتی در مجموعه   HSH

در این مجموعه انواع مبل راحتی از جمله مبلمان راحتی ال، مبلمان راحتی ال جدید و مدرن، مبلمان راحتی شیک، مبلمان راحتی مدرن و … ارائه می شود. مبلمان مناسب می تواند به فضای خانه حس و حال خوبی بخشیده و محیط منزل را جذاب تر نماید .

راهنمای انتخاب مبلمان راحتی مدرن شیک و مستحکم

از این رو برای دستیابی به این زیبایی و آرامش بایستی نکاتی را مدنظر قرار داد تا با بهترین انتخاب مبلمان راحتی از خرید خود نهایت رضایت را داشت. با توجه به این که تنوع مبلمان راحتی بالا است در اکثر منازل در بخش پذیرایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

و افراد بر اساس متراژ منزل و دکوراسیون مورد نظرشان به انتخاب مبلمان راحتی مخصوص و مناسب منزل شان می پردازند. مبل های راحتی برخلاف مبل های سلطنتی و کلاسیک به مهمانی های تجملاتی مربوط نبوده و برای دورهمی های خودمانی و نشیمن روزانه گزینه مناسب تری می باشد. در ادامه با چند نوع از مبلمان راحتی شیک در فروشگاه اینترنتی مبلمان hsh آشنا می شوید.

مبل راحتی ال جدید

همانطور که در تصویر می بینید چیدمان مبل راحتی ال جدید به صورت ال مانند است و معمولا برای کنج های ۹۰ درجه و  قرار گرفتن در مقابل تلویزیون مناسب هستند. جنس کلافی که در تولید آن به کار رفته از چوب راش آلمانی است و پارچه مورد استفاده در این مدل هم از مرغوب ترین و باکیفیت ترین پارچه های ایرانی و خارجی تهیه شده است.

نشیمن و تکیه گاه های این مبل راحتی از اسفنج های ۳۵ کیلویی تولید شده و پایه هایی که مشاهده می کنید نیز از چوب راش آلمانی می باشد. این مبلمان مدرن به عنوان محصولی زیبا و همه پسند مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته و در رنگ بندی های متفاوتی نیز قابل سفارش می باشد.

راهنمای گزینش مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام

از آنجا که مبل راحتی ال جدید نسبت به مبل های دیگر فضای کمتری اشغال می کند خرید آن برای منازلی که مساحت کمتری دارند توصیه می شود. این مبل به عنوان یک مبل راحتی کم جا شناخته شده و با دارا بودن کیفیت بالا در مجموعه hsh می توان آن را به عنوان بهترین نوع مبلمان راحتی شناخته و استفاده نمود. بینندگان عزیز اگر قصد خرید حضوری و مشاهده محصولات از نزدیک را دارید میتوانید به گالری مبلمان HSH واقع در سعادت آباد تهران میراجعه نمایید.

 

مبل راحتی ال مدرن

معمولا وقتی صحبت از مبلمان راحتی ال باشد، تصور همه این سمت می رود که سبک مبلمان مذکور برای فضاهای کوچک که به یک مبلمان جمع و جور نیاز دارند، مناسب است. ولی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبلمان مناسب سالن های پذیرایی بوده که از نظر مساحت بزرگتر از فضای معمول هستند.

طول کلی کار سه متر در نظر گرفته شده و میز جذابی برای افزایش سرویس مورد نظر طراحی شده است تا علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت کارایی خوبی نیز به همراه داشته باشد. در تولید این مبلمان از بهترین پارچه ایرانی و خارجی استفاده شده و می توانید طرح و رنگ پارچه مبل را با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل سفارش دهید تا فضایی دلنشین و زیبا با سرویس مبلمان راحتی ال ایجاد کنید.

راهنمای انتخاب مبلمان راحتی مدرن شیک و مستحکم

این مبلمان راحتی استحکام بسیار بالایی دارد و می تواند به راحتی همه انتظارات شما را مرتفع نماید. ثبت سفارش مبلمان راحتی ال مدرن قطعا میزان رضایت بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. جهت خرید مبلمان راحتی در تهران و کرج به آدرس درج شده در وبسایت رسمی HSH مراجعه نمایید.

مبل راحتی شیک

طراحی مبل راحتی شیک به نحوی است که با هر سلیقه و سبکی سازگار باشد و نوع فرم آن نیز بسیار راحت و نرم می باشد. این موارد سبب می شود تا برای فضاهایی نظیر سالن پذیرایی و اتاق نشیمن کاملا مناسب باشد. نشیمن این مبل بزرگ بوده و می توان از آن برای استراحت استفاده کرد.

در مورد استقامت این مبل راحتی نیز لازم به ذکر است که از بهترین چوب راش استفاده شده که این امر عاملی برای افزایش مقاومت محصول شده است. اگر به ظاهر و نوع ساخت این مبل راحتی دقت کنید متوجه خواهید شد که ساختار آن به گونه ای است که آن را مناسب انواع دکوراسیون ها نموده و در عین سادگی طراحی آن لوکس به نظر می رسد.

راهنمای انتخاب مبلمان راحتی مدرن شیک و بادوام

پایه های مبل هم از جنس چوب راش بوده که علاوه بر ایجاد نمای زیبا، استحکام و عمر طولانی دارد. علیرغم قرار گیری این میزان کیفیت از چوب به همراه بهترین و مرغوب ترین پارچه های ایرانی و خارجی سبب شده تا طراحی مدرن و منحصر به فردی ایجاد شود.

در این مطلب با برخی محصولات شرکت باتجربه hsh آشنا شدید. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاع بیشتر از محصولات باکیفیت این گروه هنری، از سایت hsh1.ir بازدید تا با انواع مبلمان راحتی شیک و مدرن این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *