خانه لوازم منزل ۳۱ مدل لوستر کریستالی جدید و مدرن

۳۱ مدل لوستر کریستالی جدید و مدرن

مدل لوستر کریستالی

لوستر از انواع وسیله های کاربردی برای طراحی نورپردازی منزل محسوب می شود و علاوه بر این لوسترها باعث می شوند تا طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل جذاب و لوکس تر به نظر برسد. در ادامه تصاویری از ۳۱ مدل لوستر کریستالی با طرح های کلاسیک و مدرن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لوستر کریستالی شیک و زیبا

برای انتخاب طرح لوستر ابتدا باید به سبک دکوراسیون داخلی و ابعاد منزل تان توجه کنید اگر سبک طراحی داخلی منزل شما کلاسیک است بهتر است لوسترهای کلاسیک کریستال را انتخاب نمایید و اگر سبک دیزاین داخلی منزل شما مدرن است انواع مدل لوستر کریستالی مدرن می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مدل لوستر سقفی

طرح های لوستر کریستال کلاسیک

لوستر کریستالی در انواع مدل های درختی و CIP و … موجود است که وجود قطعه های شیشه ای و کریستالی زیاد در بدنه لوسترهای درختی باعث شده است که طرح آن ها خاص و متفاوت به نظر برسد. بدنه لوسترهای کریستالی CIP نیز عمدتا از شیشه است.
لوسترهای کریستالی که ظاهری سلطنتی و لوکس دارند برای دکوراسیون های داخلی کلاسیک می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند همچنین لوسترهای کلاسیک ظاهری خاص و متفاوت به فضا می بخشند و این مدل ها باعث می شوند تا دکوراسیون داخلی منزل شما لوکس و لاکچری تر به نظر برسد.
رنگ بدنه لوسترهای کلاسیک اغلب طلایی و نقره ای و برنجی است و رنگ کریستال آن ها نیز قابل تغییر می باشد.
کریستال هایی که در این مدل لوسترها مورد استفاده قرار می گیرند از بین رنگ های سفید و شامپاینی و بنفش و قرمز و دوی و مشکی و … انتخاب می شوند و از این مدل ها می توانید به عنوان لوستر پذیرایی و لوستر اتاق خواب استفاده نمایید همچنین این طرح لوسترها را می توانید در راهروی ورودی منزل یا روی میز نهار خوری نصب نمایید.

انواع ساعت دیواری

لوستر زیبا و کلاسیک مدل لوستر زیبا و کلاسیک مدل های لوستر سلطنتی لوستر لوکس مدل لوستر کریستالی مدل لوستر کریستالی و کلاسیک لوستر لوکس و شیک طرح لوستر کریستال طرح لوستر کریستال لوستر زیبا و لوکس لوستر لاکچری و شیک لوستر کریستالی لوستر کریستالی زیبا و خاص مدل لوستر آویز لوستر کریستال لوستر کلاسیک

لوستر سلطنتی

طرح های لوستر کریستال مدرن

لوسترهای سقفی کریستال از انواع مدل های مدرن و امروزی هستند که برای دکوراسیون های داخلی به روز و ساده انتخابی مناسب محسوب می شوند.
توجه داشته باشید که برای انتخاب لوسترهای کریستال باید به ابعاد فضای منزل و سقف توجه داشته باشید اگر فضایی که تمایل دارید لوستر را در آنجا نصب کنید کوچک است بهتر است از لوسترهای کوچک که دارای چراغ ها و شاخه های کمتری هستند استفاده نمایید و اگر سقف منزل شما کوتاه است لوسترهای سقفی و کوتاه می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

مبل و میز

لوستر کریستالی مدل لوستر مدرن لوستر کریستالی لوستر گرد لوستر مدرن و زیبا مدل لوستر آویز مدل لوستر جدید لوستر آویز مدل لوستر سقفی مدل لوستر زیبا و مدرن لوستر آویز لوستر کریستال لوستر مدرن و شیک

بخش قابل توجهی از مدل لوستر کریستالی را کریستال ها با رنگ های متنوع تشکیل می دهند و همین امر باعث شده است که این طرح لوسترها نور را در جهت های مختلف به خوبی انعکاس دهند و علاوه بر این درصد نور زیادی  از این لوسترها عبور داده می شود به همین دلیل است که نورپردازی منزل به کمک این طرح ها به صورت کاربردی و مناسب تر انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *