خانه لوازم منزل مدل های چراغ آویز اپن در طرح های جدید و متفاوت

مدل های چراغ آویز اپن در طرح های جدید و متفاوت

ایده هایی شیک چراغ آویز اُپن برای زیبایی و نورپردازی بیشتر آشپزخانه

روشنایی و نور از جمله عناصر و فاکتورهای مهم برای نورپردازی در هر مکانی اعم از منزل، اداره و فروشگاه محسوب می شود که به همین منظور لوازم روشنی بخش متنوعی تولید می شود. قابل به ذکر است که برخی از این وسایل جهت نور اصلی و برخی دیگر جهت تزیینات مورد استفاده قرار می گیرند. لوسترها، آباژورها، لامپ ها ، چراغ و چراغ آویزها همگی با نتایج مختلف شما را به هدف نورپردازی می رسانند.در واقع هر یک از این منابع ننوری متناسب با فضای مورد نظر متفاوت انتخاب می شوند. مثلا برای نورپردازی در قسمت اُپن آشپزخانه می توانید از چراغ آویز اپن استفاده کنید.

مدل هایی کاربردی و زیبا از چراغ آویز

مدل هایی شیک از چراغ آویز اپن با طراحی های شیک و جذاب

در آشپزخانه جزیره و یا اُپن از بخش های مهم محسوب می شوند که تاثیر بالایی در چگونگی دکوراسیون و گزینش لوستر و چراغ آویز دارد. در رابطه با چراغ آویز اُپن می توان گفت که نور تزیینی تولید و در برخی مواقع تکمیل کننده ی نور در کنار منابع نور اصلی به شمار می روند.

ایده هایی کاربردی و زیبا از چراغ آویز

-چراغ آویز استوانه ای

طراحی این چراغ ها به گونه ای می باشد که منبع نور با پوششی استوانه ای احاطه می گردد. این چراغ ها دارای گونه های متفاوتی هستند که اندازه بزرگ آن مناسب آشپزخانه می باشد. چراغ های آویز استوانه ای در مقایسه با سایر مدل ها رایج پراستفاده تر می باشند. نورپردازی این چراغ ها به این صورت است که بخشی از محیط را زیادتر از دیگر نقاط روشنی می بخشد؛ چون میزان نور آنها زیاد است تمامی محیط آشپزخانه را قادرند روشن کنند.

انواع ساعت دیواری

38 طرح شیک از چراغ آویز اپن

-چراغ آویز کاسه ای

اغلب این نوع چراغ ها جهت محیط آشپزخانه به کار گرفته می شوند که هم قادر به تاباندن نور به سطح پایین (کف) و هم سطح بالا (سقف) و در نهایت با انعکاس نور موجب روشنایی بخشی به کل فضای آشپزخانه می گردد.

ایده های زیبا و جذاب از چراغ آویز

مبل و میز

-چراغ آویز اشکی

به دلیل موجود بودن این چراغ ها در اندازه هایی کوچک تر، اغلب لازم است به شکل چندتایی به کار گرفته شوند. این چراغ ها دو گونه بسته و باز می باشند. شکل ظاهری این چراغ ها به گونه ای است که در زمان بسته بودن دقیقا مانند قطره اشک بوده و زاویه و کناره ای جهت تاباندن نور به قسمتی را دارا نیستند؛ ولی وقتی باز هستند جریان زیادی از نور را به یک بخش منتشر می سازند. اغلب در سقف بالایی میز و بخش بالای اُپن مورد استفاده قرار می گیرد.

38 مدل زیبا و شیک از چراغ آویز اپن

-چراغ آویز هندسی

این مدل از چراغ های آویز یکی از زیرر مجموعه چراغ های کروی دارای شکل های هندسی محسوب می شوند. طراحی خاص و پیچیده ی آن موجب می شود تا عوض تاباندن نور به تنها نقطه ای، همه  محیط را روشن نمایند. این نوع از چراغ آویزها جهت بخش مرکزی سقف آشپزخانه کاربردی تر است.

نمونه هایی شیک از چراغ آویز اُپن

– چراغ آویز خطی

طراحی این چراغها به شکل خطی و طولی می باشد. این نوع هم حدودا با بیشتر سبک ها هماهنگی داشته و با در نظر گرفتن اندازه اُپن هر یک از چراغ های کم و یا پر عرض را برگزینید.  این نوع از چراغ ها که به چراغ های طولی نیز شناخته می شوند به علت دارا بودن کشیدگی قادر به روشن نمودن محیط بیشتری در مقایسه مینی آویزها و گوی های درخشان و برخی دیگر هستند.

ایده های جذاب و منحصر به فرد از چراغ آویز اُپن

مدلهایی زیبا و شیک از چراغ آویز اپن

-مینی آویزها

به این چراغ ها به دلیل کوچک بودن از سایر مدل های چراغ آویز مینی آویز گفته می شود. به همین خاطر لازم است از این نوع چراغ ها به صورت خوشه ای بهره ببرید. سایز کوچکتر آنها دست شما را برای اینکه در چند دسته با اشکال گوناگون و در ارتفاع دلخواه از سقف آشپزخانه بهره ببرید؛ باز می گذارد. نیز جهت روشن نمودن یک نقطه ی منحصر به فرد همچون کانتر و یا اُپن کاربردی محسوب می گردد.

نمونه هایی ایده آل و خاص از چراغ آویز اپن

-گوی های درخشان

چراغ های آویز به شکل کروی زیبا و شیک می باشند که جلوه ی چشمگیری در طراحی داخلی ایجاد می کند. از این منابع نوری علاوه بر نورپردازی می توانید به عنوان بخشی از وسایل شیک و نفیس جهت آپزخانه مورد استفاده قرار دهید.

38 مدل شیک و منحصر به فرد از چراغ آویز اُپن

طرح هایی ایده آل و زیبا از چراغ آویز اپن

38 مدل جذاب و کاربردی از چراغ آویز اُپن

ایده هایی منحصر به فرد و دوست داشتنی از چراغ آویز اُپن

ایده هایی جدید و جذاب از چراغ آویز

مدل هایی کاربردی و ایده آل از از چراغ آویز اپن

ایده هایی شیک چراغ آویز اُپن برای زیبایی و نورپردازی بیشتر آشپزخانه

3.8 مدل منحصر به فرد و زیبا از چراغ آویز

نموننه هایی دوست داشتنی و زیبا از چراغ آویز اپن   نمونه هایی زیبا و متفاوت از چراغ آویز

مدلهایی جذاب و شیک از چراغ آویز اپن

ایده هایی زیبا و متفاوت از چراغ آویز

ایده های شیک و متفاوت از چراغ آویز

ایده هایی شیک و جدید از چراغ آویز اُپن   مدل هایی جذاب و جدید از چراغ آویز

ایده هایی زیبا و جذاب از چراغ آویز اُپن   ایده های شیک و لوکس چراغ آویز

نمونه های جذاب و شیکی از چراغ آویز اپن

38 مدل خاص و کاربردی از چراغ آویز اُپن   مدل هایی شیک و بینظیر از چراغ آویز اُپن

طرح هایی زیبا و شیک از چراغ آویز اپن  نمونه هایی متفاوت و زیبا از چراغ آویز

نمونه هایی زیبا و جدید از چراغ آویز اپن

ایده های خاص و منحصر به فرد از چراغ آویز

نمونه هایی زیبا و جذاب از چراغ آویز

نمونه هایی زیبا و ایده آل از چراغ آویز اُپن

مدلهایی زیبا و جذاب از چراغ آویز اپن

مدل هایی ایده آل از چراغ آویز اُپن

در این مطلب به معرفی مدل های زیبا و کاربردی چراغ آویز اپن پرداختیم که امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با نورپردازی اپن آشپزخانه و نورپردازی آشپزخانه بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *