خانه لوازم منزل مدل آباژور مدرن و شیک در انواع طرح های زیبا

مدل آباژور مدرن و شیک در انواع طرح های زیبا

مدل آباژور مدرن و شیک

آباژور از انواع لوستر های مدرن و شیک با قابلیت جابجایی است که باید در هنگام خرید آن دقت و حساسیت زیادی را به خرج داد زیرا آباژور تاثیر زیادی در تزیین دکوراسیون داخلی اتاق خواب و پذیرایی دارد. مدل آباژور ها در طرح های متنوع چوبی و فانتزی و ایستاده و …. موجود هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون داخلی منزل خود یکی از انواع متنوع مدل های آباژور را خریداری نمایید.

آباژور چراغی کلاه دار و فانتزی است که در انتخاب آن باید دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهید زیرا مدل آباژور تاثیر زیادی در نورپردازی منزل شما دارد.  بهتر است که طرح آباژور را با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق مورد نظر خود انتخاب کنید.

انواع طرح های متنوع و زیبا آباژور

عکس های انواع مدل آباژور جدید و شیک

اگر آباژور را برای اتاق نشین و یا اتاق خواب می خواهید باید به محل قرار گرفتن آباژور در مکان مورد نظرتان اهمیت دهید و مکانی برای قرار دادن آباژور انتخاب نمایید که در مسیر رفت و آمد شما نیست. اگر شما می خواهید آباژور را روی میز قرار دهید باید توجه داشته باشید که آباژور نباید از میز بزرگتر باشد و هم چنین نباید لبه های آباژور از میز بیرون بزند.

انواع ساعت دیواری

مدل شیک آباژور رومیزی برای اتاق خواب آباژور رومیزی آبازور ایستاده و رومیزی برا اتاق خواب
اگر شما می خواهید که آباژور را در پذیرایی قرار دهید بهتر است که آباژور های رومیزی را در روی میز عسلی کنار مبل و یا بر روی میز کنسول قرار دهید. هم چنین در هنگام خرید آباژور باید به ترکیب رنگ آباژور و مدل آباژور دقت کنید و حتما مدل و ترکیب رنگ آن را با کاغذ دیواری یا کنسول و یا قالی ست کنید.

مدل های زیبا آباژور ایستاده برای پذیرایی مدل تلفن با طرح آباژور دار برای پذیرایی

مدل تلفن با طرح آباژور

مبل و میز

اگر مدل های آباژور رومیزی را برای اتاق خواب خود خریداری کرده اید باید به رنگ بندی وسایل اتاق خواب و هم چنین خلوتی و شلوغی اتاق خواب توجه کنید.

مدل آباژور فانتزی

طرح زیبا آباژور رومیزی

چه مدل آباژوری برای دکوراسیون منزل شما مناسب است ؟

اگر مدل مبلمان شما مدرن و لوکس است بهتر است که از  آباژورهای مدرن و لوکس استوانه ای و بلند برای پذیرایی خود استفاده نمایید.

انواع مدل های آباژور ایستاده مدل آباژور ایستاده کوتاه و بلند مدل آباژور ایستاده شیک و لوکس مدل های شیک و زیبا آباژور

اگر فضای منزل شما سنتی است و مدل های لوستر موجود در فضای منزل شما کوچک است بهترین ایده برای انتخاب مدل مناسب آباژور برای منزلتان می تواند آباژور های مخروطی و یا پارچه ای و یا آباژور های رومیزی چوبی می باشند.

مدل لوکس آباژور مدل آباژور زیبا برای دکوراسیون های سلطنتی مدل آباژور سنتی برای پذیرایی

در ادامه این مطلب انواع مدل های زیبا و جذاب آباژور را با طرح های فانتزی و شیک مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل های متنوع آباژور برای اتاق خواب

مدل آباژور ایستاده برای اتاق خواب

مدل آباژور چوبی برای دکوراسیون های داخلی سنتی   مدل های شیک و فانتزی آباژور      مدل با نمک آباژور برای اتاق کودک

آباژور زیبا و فانتزی برای اتاق کودک

مدل زیبا آباژور چوبی

مدل زیبا آباژور چوبی    مدل آباژور ایستاده برای اتاق خواب   آباژور زیبا با طراحی مدرن و تفاوت   مدل جذاب آباژور برای اتاق خواب کودک طرح های لوکس و مدرن آباژور آباژور رومیزی

مدل آباژور ها در طرح های متنوع و زیبایی وجود دارند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود از انواع طرح های آباژور شیک و مدرن و یا سنتی و …. استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *