خانه لوازم منزل درب و پنجره مدل درب چوبی مدرن و جدید برای نقاط مختلف واحد های مسکونی

مدل درب چوبی مدرن و جدید برای نقاط مختلف واحد های مسکونی

مدل درب چوبی جدید برای نقاط مختلف منزل

انتخاب درب نامناسب با داشتن دکوراسیون داخلی خانه زیبا، تمام زحمات را به هدر می دهد چرا که درب باکیفیت و شیک فضای داخلی خانه را زیباتر و جذاب تر می کند. در ادامه به مدل درب چوبی برای بخش های مختلف منزل می پردازیم تا با طرح های جدید و مدرن این نوع درب ها آشنا می شوید.

مدل درب چوبی جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی منزل

درب ها بخشی از دکوراسیون خانه هستند که علاوه بر زیبایی کاربردهایی برای امنیت و عایق صدا در مکان های مختلف ساختمان ها دارند. بنابراین انتخاب درب با طراحی جذاب و جدید نیاز به توجه دارد چرا که به دکوراسیون منزل جلوه ای خاص می بخشد و در حفظ امنیت و آرامش نیر تاثیری اساسی دارد. به همین دلیل باید دربی انتخاب کرد که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک، مستحکم هم باشد. امروزه از سبک مدرن در طراحی درب های چوبی استفاده می شود که بسیار هم پرطرفدار است.

مدل مدرن درب چوبی

انواع ساعت دیواری

درب چوبی مدرن آشپزخانه

مدل درب چوبی به دلیل استحکامی که دارد نسبت به سایر مدل های دیگر، گران تر و محبوب تر است. درب با چوب گردو و بلوط بسیار زیبا می باشد اما ماهون هندوراس بهترین نوع چوب، برای درب های چوبی می باشد زیرا بسیار مقاوم و با دوام در برابر عوامل خارجی است. منازلی هایی که دکوراسیون ساده و عناصر تزئینی کمی دارند، درب های شیک به فضای داخلی چنین خانه هایی جذابیت خاصی می بخشند.

برای انتخاب درب مناسب به سبک دکوراسیون منزلتان توجه کنید. درب های چوبی جنس، رنگ و طرح های مختلفی دارند و در سبک های مدرن و کلاسیک جدید تولید می شوند. درب با سطح کاملا صاف و روکش های چوبی ساده و یا پیچیده برای خانه هایی با طراحی مدرن مناسب می باشد. در ادامه مجموعه ای از مدرن ترین و جدیدترین مدل درب های چوبی برای درب اتاق خواب و همچنین درب ورودی منزل را مشاهده خواهید کرد.

مبل و میز

مدل خاص ترین درب چوبی

مدل درب چوبی منازل

درب چوبی ورودی منازل

مدل درب شیشه ای و چوبی

مدل درب چوبی آپارتمان ها

درب چوبی ورودی واحدهای مسکونی

درب چوبی خانه های مدرن

شیک ترین مدل درب چوبی

درب چوبی اتاق خواب

درب ورودی چوبی مکان تجاری و اداری

درب چوبی دکوراسیون داخلی خانه

درب چوبی جدید و شیک ضد آب

طرح جدید درب چوبی

مدل زیباترین درب چوبی

درب چوبی کلاسیک جدید

درب چوبی کنده کاری شده

درب چوبی ساده و شیک    درب چوبی زیبا و ساده پذیرایی

درب چوبی مدرن و خاص ضد سرقت

درب چوبی پیل دار اتاق نشیمن

درب ورودی چوبی ساختمان ها

درب های چوبی جدید معمولا تمام چوب و ساده، کنده کاری شده و یا ترکیبی از چوب و شیشه هستند و آپشن های ضد سرقت و ضدآب هم دارند. برای حمام و سرویس بهداشتی از درب تمام چوب، برای سالن پذیرایی از درب چوبی کنده کاری شده و ترکیب با شیشه، برای آشپزخانه و اتاق خواب نیز از درب های چوبی با طرح ساده، پنل دار و با روکش های چوبی خاص و برای درب ورودی ساختمان ها نیز از مدل درب چوبی کنده کاری شده و یا از طرح های ساده و شیک استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *