خانه لوازم منزل فرش و قالیچه مدل فرش آشپزخانه با طرح های مدرن و فانتزی

مدل فرش آشپزخانه با طرح های مدرن و فانتزی

مدل فرش آشپزخانه

برای اینکه دکوراسیون داخلی آشپزخانه جذاب تر شود، استفاده از یک فرش مناسب با فضای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه این مطلب تصاویر زیباترین و شیک ترین مدل فرش آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل فرش آشپزخانه با طرح های مدرن و فانتزی

استفاده از فرش برای آشپزخانه مزایای بسیاری دارد و مهم ترین مزیت آن این است که جلوه و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد. فرش آشپزخانه در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود است.

مدل فرش شلوغ برای آشپزخانه

انواع ساعت دیواری

آشپزخانه مکانی شلوغ و پر رفت و آمد می باشد و در آن فعالیت های روزانه زیادی هم صورت می گیرد. این مکان سریع تر از قسمت های دیگر خانه کثیف می شود لذا بهتر است فرش هایی با رنگ های تیره برای محیط آشپزخانه خریداری شوند تا کثیفی کمتر نمایان شود. اگر مایل هستید که از رنگ های روشن استفاده کنید بهتر است مدل فرش آشپزخانه دارای طرح ها و اشکال شلوغ و پیچیده داشته باشد تا لکه ها کمتر خودنمایی کنند. مدل فرش های تک رنگ حتی اگر رنگ تیره ای هم داشته باشند انواع لکه ها، گرد و غبار و رد پاها را نشان می دهند.

مدل به روز فرش آشپزخانه

علاوه بر رنگ فرش، بایستی به کیفیت و جنس آن هم توجه کرد. بنابراین فرشی را برای آشپزخانه انتخاب کنید که لطیف، نرم،قابل شستشو (بدون اینکه از رنگ و یا کیفیت آن کم شود) و بادوام باشد و در استفاده طولانی مدت در برابر گرد و غبار و رد پا ظاهر نامناسبی به خود نگیرد. فرش هایی که در بافتشان از نایلون استفاده شده است هم برای محیط آشپزخانه مناسب هستند. این نوع فرش ها مقاوم بوده و قیمت مناسب تری هم نسبت به فرش های دیگر دارند.

مبل و میز

در ادامه این مطلب انواع مدل فرش آشپزخانه با طرح های فانتزی و جدید را مشاهده خواهید کرد این فرش های فانتزی و مدرن به دکوراسیون داخلی آشپزخانه جلوه ای خاص می بخشند.

مدل فرش ایرانی برای آشپزخانه

مدل فانتزی فرش آشپزخانه

بهترین مدل فرش برای آشپزخانه

مدل فرش آبی برای آشپزخانه

مدل فرش با اشکال هندسی برای آشپزخانه مدل گلیم فرش آشپزخانه

مدل رنگی فرش آشپزخانه

مدل رنگ تیره فرش آشپزخانه  مدل منحصر به فرد فرش آشپزخانه

طرح و مدل های زیبای فرش آشپزخانه

مدل ساده و جذاب فرش آشپزخانه

مدل و طرح جذاب فرش آشپزخانه

مدل رنگ روشن فرش آشپزخانه

مدل خاص فرش آشپزخانه

انواع مدل لوکس فرش آشپزخانه

مدل های شیک فرش آشپزخانه

مدرن ترین مدل فرش آشپزخانه      جدیدترین مدل فرش آشپزخانه

در این مطلب تصاویر انواع مدل فرش برای آشپزخانه با طرح های مدرن و جدید را گردآوری کردیم. امیدواریم این فرش های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *