خانه لوازم منزل ۴۰ مدل لوستر جدید و لاکچری برای خانه های امروزی

۴۰ مدل لوستر جدید و لاکچری برای خانه های امروزی

مدل لوستر جدید

لوستر از انواع لوازم تزیینی است که برای زیباسازی و نوپردازی دکوراسیون های اداری و مسکونی و … از آن استفاده می شود. لوسترها در انواع مدل های مختلف موجود هستند که هر یک از این مدل ها برای کارآیی مشخص و محیطی خاص طراحی شده اند. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل لوستر جدید برای خانه های امروزی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

امروزه با مجلل شدن فضای داخلی منازل مسکونی از وسیله های تزیینی و اکسسوری های مختلف نظیر لوستر و … برای تزیین منزل استفاده می شود که هر یک از این وسیله ها و اکسسوری ها می توانند فضایی متفاوت را در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید.

مدل لوستر جدید و مدرن

۴۰ مدل لوستر جدید و زیبا

برای نورپردازی قسمت های مختلف منزل نظیر نورپردازی اتاق خواب و نورپردازی پذیرایی و نورپردازی آشپزخانه می توانید از انواع لوسترها و لامپ های ال ای دی و …. استفاده کنید که در میان انواع وسایلی که برای نورپردازی استفاده می شوند لوسترها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه ۴۰ مدل لوستر جدید با طرح های شیک و متفاوت را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

مدل لوستر جدید

مدل های لوستر جدید

در هنگام انتخاب مدل لوستر پذیرایی باید به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی توجه کنید. لوسترهای اسپرت و کوچک که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای دکوراسیون های کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
سبک و رنگ و مدل لوستر باید با سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی همخوانی و مطابقت داشته باشد تا دکوراسیون پذیرایی ایده آل و مناسب تر به نظر برسد. مدل لوستر پذیرایی را بهتر است از بین طرح های به روز و زیبا انتخاب کنید تا در صورت عوض کردن وسایل منزل تان نظیر مبلمان و پرده و …. مدل و طرح لوستر با وسایل جدید منزل تان مطابقت داشته باشد.
توجه به ارتفاع سقف پذیرایی یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. لوسترهای آویز و چند طبقه برای سقف ها با ارتفاع بلند مناسب هستند و اگر سقف پذیرایی منزل تان کوتاه است بهتر است از مدل لوستر سقفی استفاده کنید. برای سقف های گچبری شده و سقف هایی که دارای تزیینات خاص هستند لوسترهای ساده می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل لوستر شیک و جدیدلوستر جدید مدل لوستر جدید برای پذیرایی مدل لوستر شیک و زیبا مدل لوستر شیک برای سالن پذیرایی مدل لوستر شیک برای سالن پذیرایی مدل لوستر شیک و جذاب مدل لوستر کریستال مدل لوستر شیک و جذاب مدل لوستر پذیرایی مدل لوستر مدرن و شیک مدل لوستر زیبا و شیک مدل لوستر شیک و جذاب مدل لوستر شیک و بی نظیرمدل لوستر جدید و مدرن مدل لوستر برای خانه های ایرانی مدل لوستر مدرن و جذاب مدل لوستر شیک و خاص مدل لوستر زیبا برای سالن پذیرایی مدل لوستر شیک و متفاوت مدل لوستر شیک و متفاوت
نورپردازی اتاق خواب و آشپزخانه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای نورپردازی اتاق خواب و آشپزخانه می توانید از مدل لوستر چوبی استفاده کنید که این مدل لوسترها با فضای آشپزخانه و اتاق خواب مطابقت بیشتری دارند.
در فضای اتاق خواب بهتر است از لوسترهایی استفاده کنید که نور آن ها به سمت بالا است و برای فضای آشپزخانه بهتر است از لوسترهایی که دارای شاخه هایی رو به پایین هستند استفاده نمایید.
اگر تمایل دارید از مدل لوستر جدید برای اتاق غذاخوری منزل تان استفاده کنید بهتر است لوستر را به گونه ای روی میز ناهارخوری نصب کنید که کاملا به سمت پایین بیاید تا فضای میز ناهارخوری به خوبی روشن شود.

مبل و میز

مدل لوستر شیک و جدید مدل لوستر زیبا و خاص مدل لوستر کریستالی   مدل لوستر ساده و شیک مدل لوستر برای اتاق خواب مدل لوستر شیک و زیبا برای سالن پذیرایی مدل لوستر برای اتاق غذاخوری مدل لوستر     مدل لوستر شیک برای پذیرایی    مدل لوستر اتاق خواب         مدل لوستر مدرن و شیک    مدل لوستر ساده مدل لوستر زیبا و ساده   مدل لوستر لوکس برای اتاق خواب مدل لوستر برای اتاق غذاخوری   مدل لوستر زیبا و جدید مدل لوستر جدید و متفاوت

در این مطلب با انواع مدل لوستر جدید آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها لوستر زیبا و شیکی را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *