خانه لوازم منزل مدل آباژور چوبی در انواع طراحی جذاب و خلاقانه

مدل آباژور چوبی در انواع طراحی جذاب و خلاقانه

مدل آباژور چوبی

آباژور از انواع وسایل کاربردی برای نورپردازی بخش هایی از منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب است که در طرح های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها آباژور شیک و زیبایی را انتخاب کنید. در ادامه با انواع مدل آباژور چوبی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل آباژور چوبی با طرح های شیک و جدید

برای ساخت آباژور از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و … استفاده می شود که مدل آباژورهای چوبی دارای طراحی بی نظیر و خاصی هستند و علاوه بر نورپردازی منزل می تواند باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی شود.

آباژور ایستاده

طرح های آباژور چوبی ساده و فانتزی

طراحی نورپردازی برای دکوراسیون منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید نوری مناسب را برای فضای منزل تان تامین کنید باید در انتخاب آباژور حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
آباژور های چوبی از انواع طرح های شیک و خاص آباژور هستند که در انواع مدل های متنوع ایستاده و رومیزی و پایه دار موجود می باشند همچنین این طرح آباژور ها به صورت کلاسیک و مدرن طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود آباژوری مناسب را انتخاب نمایید.
آباژورهای مدرن و فانتزی برای دکوراسیون های داخلی مدرن انتخابی مناسب و ایده آل هستند و آباژورها با طرح سلطنتی و کلاسیک برای دکوراسیون های داخلی کلاسیک مناسب تر می باشند.

انواع ساعت دیواری

مدل آباژور چوبی آباژور چوبی زیبا و شیک آباژور چوبی زیبا و شیک طرح آباژور چوبی آباژور شیک و چوبی طرح آباژور ایستاده و شیک آباژور شیک و زیبا آباژور چوبی فانتزی طرح آباژور فانتزی آباژور چوبی شیک و کلاسیک آباژور چوبی طرح دار آباژور شیک و چوبی آباژور مدرن آباژور مدرن و شیک

توجه به رنگ آباژور اتاق خواب و سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما در دکوراسیون داخلی منزل تان از رنگ های تیره است استفاده کرده اید بهتر است آباژورهای رنگ روشن را انتخاب نمایید. در دکوراسیون های رنگ روشن نیز بهتر است از آباژورهای چوبی رنگ تیره استفاده نمایید.
اگر آباژوری که انتخاب کرده اید دارای شیدهای رنگی است بهتر است رنگ هایی را انتخاب نمایید که بر تابش میزان نور مورد نظر شما تاثیر منفی نگذارد.
آباژورهای چوبی در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر مربع و استوانه ای و چند ضلعی و دایره ای و … موجود هستند که برای دکوراسیون های کلاسیک اغلب از آباژورها با اشکال هندسی ساده نظیر استوانه ای و دایره ای و … استفاده می شود.
آباژورهای چند ضلعی نیز برای دکوراسیون های داخلی مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید با قرار دادن این آباژورها فضایی متفاوت را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

طرح آباژور چوبی مدل آباژور مدرن و زیبا آباژور شیک و فانتزی آباژور شیک مدل آباژور چوبی شیک آباژور شیک و چوبی طرح آباژور شیک آباژور فانتزی آباژور شیک و فانتزی آباژور شیک و زیبا

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل آباژور چوبی کلاسیک و مدرن آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله زیبایی خانه قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *