خانه لوازم منزل ۷۰ مدل مدل میز تلویزیون دیواری جدید با طراحی جذاب و خاص

۷۰ مدل مدل میز تلویزیون دیواری جدید با طراحی جذاب و خاص

مدل میز تلویزیون دیواری

مدل میز تلویزیون دیواری یکی از بهترین طرح ها برای خانه ها با دکوراسیون مدرن به شمار می رود و این طرح میز تلویزیون به دلیل مزایای زیادی که دارد امروزه توجه اغلب خانواده های ایرانی را به سمت خود جلب کرده است.

مدل میز تلویزیون دیواری با طرح های جدید

میز تلویزیون ها جزء مهمی از ملزومات زندگی امروزی در دیزاین داخلی به شمار می روند و به همین دلیل است که طراحی میزهای تلویزیون روز به روز زیباتر و مدرن تر می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین طرح های مختلف میزهای تلویزیون دیواری و پایه دار ، میزی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل میز تلویزیون دیواری آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های میز تلویزیون دیواری جذاب

برای ساخت میز ال سی دی دیواری از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و ام دی اف و شیشه و … استفاده می شود و در ساخت برخی از طرح ها نیز دو یا چند متریال با یکدیگر ترکیب می شوند که هر یک از این مدل میزهای تلویزیون زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انواع ساعت دیواری

میزهای تلویزیون دیواری چوبی و ام دی اف و فلزی نسبت به سایر مدل ها از مقاومت بیشتری برخوردار می باشند و در سال های اخیر نیز میز تلویزیون های ام دی اف جایگزین میز تلویزیون های چوبی شده اند.

اگر شما تمایل دارید میز تلویزیون دیواری را از جنس شیشه انتخاب نمایید بهتر است از میزهایی استفاده نمایید که از جنس شیشه نشکن هستند تا به راحتی بتوانید آن ها را روی دیوار نصب نمایید.

میزهای تلویزیون دیواری به راحتی با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ می شوند و این طرح ها برای خانه ها با متراژ کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین این طرح میزها روی دیوار نصب می شوند و برای شما این امکان را فراهم می آورند تا بتوانید از فضا حداکثر استفاده را داشته باشید.

مبل و میز

توجه داشته باشید که افزودن وسایل مختلف می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون مدل میز تلویزیون دیواری کمک زیادی کند و فضای اطراف تلویزیون را به طور شیک و خاص جلوه بدهد. در طراحی برخی از میزهای تلویزیون دیواری در اطراف میز به کمک کناف خطوط هندسی ساده یا منحنی و قفسه های باز و خلوت طراحی شده اند و از نورپردازی های سفید یا خاکستری کمرنگ نیز در بین این طراحی ها استفاده شده است که این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک می باشد بهتر است میزهای تلویزیون چوبی و با رنگ گرم را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید تا زیبایی دکوراسیون پذیرایی تکمیل شود.

یکی دیگر از انواع ایده های جالب ترکیب شلف دیواری با میز تلویزیون می باشد که در این طرح میز تلویزیون ها از قسمت مرکزی برای قرار دادن تلویزیون استفاده می شود و سایر دستگاه های سرگرمی و سی دی ها و لوازم جانبی درون شلف ها قرار داده می شوند همچنین از فضای شلف دیواری تلویزیون می توانید برای قرار دادن وسایل دکوری استفاده نمایید.

طرح های میز تلویزیون دیواری ساده

میزهای تلویزیون دیواری در انواع مدل های ساده نیز طراحی می شوند و اگر شما به دکوراسیون های ساده و مدرن علاقه مند می باشید بهتر است از این طرح میزهای تلویزیون استفاده نمایید.

میز تلویزیون دیواری نسبت به میزهای تلویزیون پایه دار دارای مزایای بیشتریض می باشد و این طرح میزها فضای کمتری را اشغال می کنند و شما می توانید به کمک آن ها زاویه دید مناسبی را برای تماشای تلویزیون در دسترس داشته باشید.

توجه داشته باشید که ارتفاع میزهای تلویزیون پایه دار قابل تغییر نمی باشد ولی شما می توانید با استفاده از میز ال سی دی دیواری تلویزیون را در ارتفاع مورد نظر خود نصب نمایید.

میز تلویزیون های دیواری در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است رنگ آن ها را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل تان انتخاب نمایید.

طراحی دیوار پشت تلویزیون نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای تزیین پشت تلویزیون از کاغذ دیواری های سه بعدی یا طرح دار و پنل های چوبی و … استفاده کنید که هر یک از وسایل تزیین کننده زیبایی و جذابیت خاصی را به دیوار پشت تلویزیون می بخشند.

ایجاد نور مخفی در اطراف تلویزیون و قسمت هایی از دیوار پشت تلویزیون نیز می تواند جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل شما بیافزایید بنابراین بهتر است در صورت امکان از این مدل نورپردازی ها استفاده کنید.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل میز تلویزیون دیواری را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میز ال سی دی با طراحی بی نظیری را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *