خانه لوازم منزل درب و پنجره  مدل پنجره دوجداره upvc جدید و زیبا در خانه های مختلف + عکس

 مدل پنجره دوجداره upvc جدید و زیبا در خانه های مختلف + عکس

مدل پنجره دوجداره

مدل پنجره دوجداره برای طراحی ساختمان های امروزی کاربرد زیادی دارد و این پنجره ها جایگزین پنجره ها با طرح های قدیمی شده اند و دارای مزایا و کاربردهای مناسبی هستند. در ادامه انواع طرح های پنجره دوجداره upvc را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل پنجره دوجداره upvc شیک و جدید

مدل پنجره های دوجداره عایق خوبی در برابر صدا هستند و این طرح پنجره ها در برابر اتلاف انرژی دارای عملکردی با کیفیت می باشند و از آن ها می توانید برای طراحی معماری ساختمان های کلاسیک و مدرن استفاده کنید.

مدل پنجره دوجداره

طرح پنجره دوجداره

پنجره و درب ساختمان و درب اتاق ها می توانند روی زیبایی و جذابیت معماری ساختمان تاثیرگذار باشند از این رو بهتر است در هنگام انتخاب آن ها دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

پنجره های دوجداره در انواع طرح های مختلف نظیر پنجره های دوجداره upvc ثابت و تک حالته و دو حالته و فرانسوی و کشویی و آکاردئونی موجود می باشند که هر یک از آن ها دارای کاربرد و مزایی خاص هستند.

پنجره های دوجداره upvc ثابت ساده ترین و کم خرج ترین طرح ها هستند و این پنجره ها نیازمند به هیچ مکانیزمی برای باز و بسته شدن نیستند و در برابر صوت و حرارت و گرد و غبار می توانند عایق مناسبی به شمار روند.

پنجره های دوجداره upvc تک حالته نیز بر روی یک محور و به صورت افقی باز می شوند و دارای قیمتی ارزان تر نسبت به سایر طرح های پنجره هستند. توجه داشته باشید که تغییر جهت بازشو این پنجره ها از راست به چپ یا از چپ به راست به راحتی و در کمترین زمان امکان پذیر است و در مکان هایی از ساختمان نظیر آشپزخانه و حمام و … که نیاز به جابجایی هوا می باشد بهتر است از این طرح پنجره ها استفاده شود.

مبل و میز

پنجره دوجداره فرانسوی که به پنجره دولنگه بازشو نیز معروف است به دلیل نداشتن فریم در وسط پنجره زاویه دید بیشتری را ایجاد می کند.

پنجره دوجداره کاربردی مدل پنجره دوجداره upvc مدل پنجره دوجداره upvc شیک طرح پنجره دوجداره upvc پنجره دوجداره مدل پنجره دوجداره upvc اتاق خواب پنجره دوجداره مدل پنجره دوجداره آشپزخانه پنجره دوجداره upvc شیک و زیبا مدل پنجره دوجداره برای ساختمان پنجره دوجداره upvc کوچک پنجره دوجداره کلاسیک پنجره دوجداره شیک و کاربردی پنجره دوجداره ساده مدل پنجره دوجداره upvc طرح پنجره برای ساختمان مدل پنجره دوجداره ساده پنجره دوجداره شیک پنجره دوجداره

پنجره های کشویی دوجداره upvc نیز به صورتی ریلی در هر دو جهت راست و چپ طراحی می شوند و این طرح پنجره ها به دو نوع کشویی تک ریل و کشویی جفت ریل تقسیم بندی می شوند این پنجره ها برای پرده های نصب شده مزاحمتی را ایجاد نمی کنند و علاوه بر این فضایی از اتاق را هم برای باز و بسته شدن اشغال نخواهند کرد.

پنجره دوجداره upvc آکاردئونی نیز برای فضاها و مکان هایی که دارای عرض زیاد هستند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

توجه داشته باشید که انواع طرح های پنجره دوجداره upvc دارای بالاترین ضریب امنیتی و استحکام می باشند و به سبب فرمت نصب و ساختاری که دارند به راحتی جایگزین پنجره های قدیمی و جدید می شوند.

مدل پنجره ساختمان پنجره ساختمان ساده پنجره ساختمان کلاسیک پنجره شیک طرح پنجره برای ساختمان پنجره شیک پنجره تیره رنگ مدل پنجره دوجداره upvc بزرگ مدل پنجره دوجداره upvc دو رنگ پنجره دوجداره upvc کوچک پنجره ساختمان مدرن پنجره دوجداره زیبا پنجره دوجداره کلاسیک پنجره بزرگ و جدید پنجره دوجداره تک حالته پنجره شیک و ساده پنجره دوجداره زیبا پنجره دوجداره برای ساختمان پنجره شیک و بزرگ دوجداره مدل پنجره دوجداره upvc ساده پنجره دوجداره

در این مطلب با انواع مدل پنجره دوجداره upvc شیک و کاربردی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پنجره کاربردی و زیبایی را برای بخش های مختلف ساختمان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *