خانه لوازم منزل فرش و قالیچه طرح و مدل های جذاب فرش دستباف ایرانی را اینجا ببینید

طرح و مدل های جذاب فرش دستباف ایرانی را اینجا ببینید

مدل فرش دستباف

فرش از انواع وسایل ضروری در هر خانه ای به شمار می رود و از خانه بدون فرش به عنوان خانه بی روح یاد می شود همچنین طرح و رنگ فرش اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می گردد. در ادامه تصاویری از انواع مدل فرش دستباف ایرانی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل فرش دستباف ایرانی با جدیدترین طرح و رنگ ها

فرش ها به صورت ماشینی و دستباف تولید می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب فرش بهتر است به رنگ ، طرح، جنس، تراکم ، ماشینی یا دستباف بودن آن توجه داشته باشید تا بتوانید فرشی مناسب را انتخاب نمایید.

فرش زیبا و شیک دستباف

طرح فرش دستباف

فرش های دستباف دارای طراحی چشم نواز و دلنشینی می باشند و شما می توانید از این طرح فرش ها در قسمت های مختلف منزل تان نظیر پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

فرش های دستباف در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ بافته می شوند و شما می توانید با توجه به متراژ اتاق مورد نظر تان ابعاد این فرش ها را انتخاب نمایید همچنین در زمان انتخاب مدل فرش پذیرایی و سایر نقاط منزل باید به کفپوش ، رنگ دیوارها ، طرح و رنگ مبلمان و پرده و … توجه داشته باشید.

اگر سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل تان طرح دار هستند بهتر است از فرش های ساده استفاده نمایید تا از شلوغ شدن فضا جلوگیری شود همچنین فرش های طرح دار برای دکوراسیون ها با وسایل ساده انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

فرش ایرانی فرش دستباف شیک و جدید فرش جدید دستباف فرش زیبا و طرح دار ایرانی   مدل فرش سالن پذیرایی فرش شیک و طرح دار ایرانی فرش رنگی و زیبا دستباف فرش طرح دار و شیک ایرانی فرش طرح دار دستباف فرش زیبا و جدید ایرانی فرش طرح دار دستباف فرش رنگ روشن ایرانی فرش زیبا و شیک ایرانی فرش دستباف و شیک ایرانی فرش ایرانی طرح دار

مبل و میز

در هنگام انتخاب طرح قالی های دستباف ایرانی باید به تقارن رنگ در قسمت های مختلف توجه داشته باشید و رنگ قالی را در نور طبیعی مورد بررسی قرار دهید همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگ فرش باید در جهت خواب آن تیره به نظر برسد. اگر قسمت انتهایی پرز فرش با رنگ سطح فرش دارای اختلاف است نشانه این می باشد که فرش به کمک رنگ های جوهری رنگ آمیزی شده و ممکن است رنگ پس دهد.

اگر فضای منزل تان کوچک می باشد و به اندازه کافی نور گیر نیست برای اینکه فضا بزرگ و دلبازتر به نظر برسد باید فرش های رنگ روشن را انتخاب نمایید همچنین طرح های فرش سنتی و دستباف با طرح افشان برای اتاق ها با ابعاد کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و فرش ها با طرح خشتی برای فضاهای بزرگ انتخابی مناسب می باشند.

فرش های دستباف دارای پرز هستند که فرش ها با پرز خشن سخت تر تمیز می شوند و فرش ها با پرز درخشان و انعطاف پذیر زودتر تمیز می شوند. توجه داشته باشید که طرح فرش دستباف را باید به گونه ای انتخاب نمایید که هندسه و اشکال طرح در قسمتی از آن نا تمام نمانده باشد.

فرش طرح دار و دستباف فرش دستباف زیبا و جذاب فرش سنتی ایرانی فرش طرح دار ایرانی فرش زیبا و جذاب ایرانی طرح فرش دستباف ایرانی فرش سنتی ایرانی فرش طرح دار و زیبا ایرانی فرش شیک ایرانی فرش طرح دار و زیبا ایرانی فرش طرح دار و زیبا ایرانی مدل فرش سنتی ایرانی فرش رنگی دستباف فرش طرح دار و رنگ روشن ایرانی مدل فرش دستباف

در این مطلب با انواع مدل فرش دستباف ایرانی با طرح و رنگ های متنوع آشنا شدید که امیدواریم این فرش های زیبا با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فرش با طرح و رنگی مناسب را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *