خانه لوازم منزل مدل آینه دیواری و دکوراتیو در ابعاد و طرح های متفاوت

مدل آینه دیواری و دکوراتیو در ابعاد و طرح های متفاوت

مدل آینه دیواری

آینه های دیواری امروزه دارای کاربردی فراتر از گذشته می باشند و از آن ها به عنوان ابزاری کاربردی و در عین حال تزیینی در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل استفاده می شود همچنین دکوراسیون منزل با وجود آینه ها وارد دنیایی جدید می شود که تا قبل از آن شما آن را تجربه نکرده اید. در ادامه تصاویری از انواع مدل آینه دیواری با طرح های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آینه دیواری با طرح های متنوع

آینه های دیواری در انواع اشکال هندسی مختلف و ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نیاز خود از بین آن ها آینه ای شیک و مناسب را انتخاب نمایید.

آینه دیواری زیبا و جذاب

طرح های آینه دیوارکوب

اگر منزل شما کوچک و تاریک می باشد بهتر است از آینه های قدی و دیوارکوب استفاده نمایید زیرا این آینه ها باعث می شوند تا فضای منزل روشن و بزرگ تر به نظر برسد. آینه های دیوارکوب قدی در انواع طرح های بدون قاب و قاب دار موجود می باشد که انتخاب هر یک از آن ها به سبک دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

انواع ساعت دیواری

چیدن تکه های آینه با اشکال هندسی مختلف در کنار یکدیگر امروزه مدل جدیدی از آینه دیوارکوب را ایجاد کرده است که در بین افراد و طراحان داخلی پرطرفدار شده است که این تکه ها می توانند به صورت شکل های منظم هندسی باشند یا هر یک از آن ها دارای طرحی متفاوت با یکدیگر باشند توجه داشته باشید که این طرح ها می توانند جزء ایده های جالب برای تزیین دیوار با آینه به شمار می روند.

آینه دکوراتیو مدل آینه دیوارکوب آینه دیواری زیبا آینه فانتزی و شیک آینه زیبا دیواری برای اتاق خواب آینه گرد دیواری آینه دیواری گرد و شیک مدل آینه فانتزی دیوارکوب آینه دیواری زیبا و جدید آینه دیوارکوب جدید   آینه دیوارکوب شیک آینه دیواری زیبا آینه دیوارکوب شیک و جدید مدل آینه دیوارکوب آینه دیواری جدید آینه دیواری زیبا و گرد

برای ساخت قاب آینه های دیوارکوب از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و … استفاده می شود که آینه های چوبی اغلب به همراه میز کنسول چوبی یا ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرند که از این طرح آینه ها می توان در دکوراسیون مدرن یا کلاسیک استفاده کرد.

مبل و میز

آینه دکوراتیو دیوارکوب مدلی است که بیشتر در دکوراسیون های امروزی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید این طرح آینه را در قسمت های مختلف منزل خود نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و راهروی ورودی و … نصب نمایید.

آینه های دیواری در انواع رنگ های مختلف نقره ای و خاکستری و مشکی و برنز و … موجود می باشند که بهتر است رنگ آینه را با توجه به رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب نمایید.

آینه دیوارکوب

آینه دیواری گرد

آینه شیک دیواری

آینه گرد دیواری

 

آینه دیواری جدید آینه دکوراتیو دیواری مدل آینه گرد آینه ساده دیواری آینه سالن پذیرایی آینه چوبی دیواری  مدل آینه دیواری

 

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های آینه دیوارکوب جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن آینه ای مناسب را برای نصب در بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *