خانه لوازم منزل فرش و قالیچه مدل قالیچه اتاق خواب در ۲۳ طرح مدرن و شیک

مدل قالیچه اتاق خواب در ۲۳ طرح مدرن و شیک

مدل قالیچه اتاق خواب

قالیچه های مخصوص اتاق خواب در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که شما می توانید از بین آن ها قالیچه ای شیک و کاربردی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل قالیچه اتاق خواب را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل قالیچه اتاق خواب با طرح و رنگ های متنوع

از قالیچه و فرش اتاق خواب اغلب به عنوان یک عنصر دکوراتیو و حیاتی استفاده می شود ولی قالیچه ها بیشتر جنبه دکوری دارند و شما می توانید با پهن کردن آن ها در فضای اتاق خواب جذابیت این بخش از منزل تان را تکمیل نمایید همچنین از قالیچه ها در انواع طرح های متنوع قالیچه اتاق کودک و قالیچه راهرو موجود می باشند که هر یک از آن ها دارای کاربردی خاص می باشند.

مدل قالیچه برای اتاق خواب

طرح های قالیچه مخصوص اتاق خواب

اگر شما تمایل دارید گرمایی خاص را به فضای اتاق های منزل خود ببخشید بهتر است از قالیچه ها برای پوشاندن قسمتی از کفپوش استفاده نمایید. قالیچه ها در انواع رنگ و ابعاد و طرح های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب قالیچه ای با طرح مناسب را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

از قالیچه می توان برای جداسازی قسمت های مختلف اتاق استفاده کرد که در این صورت فضای اتاق مرتب و جذاب تر به نظر خواهد رسید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب ابعاد قالیچه باید به ابعاد اتاق توجه داشته باشید همچنین در فضای اتاق های کوچک بهتر است قالیچه در کنار تختخواب پهن شود در صورتی که فضای اتاق بزرگ است می توانید قالیچه را در زیر تختخواب پهن نمایید. اگر فضای اتاق بیش از حد بزرگ است می توانید از دو تکه قالیچه برای پوشاندن کفپوش استفاده کنید.

قالیچه رنگ روشن مدل قالیچه شیک و رنگ روشن مدل قالیچه طرح دار برای اتاق خواب قالیچه طوسی قالیچه رنگی قالیچه زیبا برای اتاق خواب قالیچه طرح دار برای اتاق خواب قالیچه زیبا و طرح دار قالیچه طوسی قالیچه رنگ روشن و شیک قالیچه شیک و رنگ روشن

انتخاب رنگی مناسب برای قالیچه نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. قالیچه های رنگ روشن برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب می باشند همچنین در فضاهای بزرگ می توانید از قالیچه های رنگ تیره یا رنگ روشن استفاده کنید. در طراحی برخی از قالیچه ها از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مبل و میز

نحوه پهن کردن قالیچه در فضای اتاق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید قالیچه را در انواع مدل های مختلف روی کفپوش پهن نمایید. اگر تمایل دارید فضای اتاق زیبا و جذاب تر به نظر برسد بهتر است رنگ و طرح قالیچه را با طرح و رنگ سایر اجزای اتاق نظیر پرده و روتختی و کاغذ دیواری و … ست نمایید.

مدل قالیچه زیبا قالیچه شیک برای اتاق خواب قالیچه طرح دار و شیک قالیچه شیک و زیبا قالیچه ساده قالیچه طرحدار قالیچه سفید قالیچه طرح دار قالیچه برای اتاق خواب مدل قالیچه شیک برای اتاق خواب قالیچه شیک

در این مطلب با تصاویری از انواع طرح های قالیچه مخصوص اتاق خواب در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از بین آن ها بتوانید قالیچه ای شیک و متفاوت را انتخاب نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *