خانه لوازم منزل درب و پنجره مدل دستگیره در برای درب اتاق پذیرایی، درب اتاق خواب و درب ورودی آپارتمان

مدل دستگیره در برای درب اتاق پذیرایی، درب اتاق خواب و درب ورودی آپارتمان

مدل دستگیره در

درب ها از مهم ترین بخش ها در هر فضای بسته ای به شمار می روند که علاوه بر ایجاد امنیت باعث تفکیک قسمت های مختلف واحدهای مسکونی و اداری و تجاری می شوند. دستگیره ها مهم ترین قسمت درب ها به شمار می روند و اگر رنگ و مدل دستگیره در بدرستی انتخاب شود باعث می شود تا درب های ورودی زیبا و کاربردی تر به نظر برسند.

مدل دستگیره در با طراحی زیبا

دستگیره های درب در انواع طرح های متنوع موجود می باشند که انتخاب طرحی مناسب به سبک دکوراسیون و طرح درب اتاق و درب ساختمان بستگی دارد. در ادامه طرح هایی از دستگیره درب را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دستگیره درب نقره ای

طرح های دستگیره درب

دستگیره های درب دارای طرح های توپی و اهرمی هستند که طرح های اهرمی طرفداران بیشتری دارند. دستگیره های اهرمی با حرکت به سمت پایین قفل را باز می کنند و دستگیره های توپی میز با حرکت چرخشی به راحتی قفل را باز می کنند.

انواع ساعت دیواری

در هنگام انتخاب طرح دستگیره درب به جنس محصول و تناسب آن با جنس دربی که قرار است روی آن نصب شود توجه داشته باشید.

انتخاب رنگی مناسب برای دستگیره درب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ دستگیره را با توجه به رنگ درب اتاق یا درب ورودی ساختمان انتخاب نمایید.

دستگیره درب شیک دستگیره زیبا برای درب دستگیره شیک برای درب مدل دستگیره درب شیک و کاربردی دستگیره درب دستگیره درب برای اتاق .دستگیره زیبا برای درب دستگیره درب طلایی دستگیره درب ورودی دستگیره شیک درب دستگیره درب ام دی اف دستگیره درب دستگیره شیک برای درب

مبل و میز

دستگیره ها از لحاظ ایمنی و امنیت به سه دسته تقسیم بندی می شوند که از دسته اول برای واحدهای تجاری و از دسته دوم نیز برای دفتر کاری و خانه و از دسته سوم نیز برای درب های داخلی استفاده می شود.

دستگیره های درب دارای قفل یا فاقد قفل می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه و نظر شخصی شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید دستگیره ای با قفل را تهیه کنید بهتر است به جنس قفل و کیفیت آن توجه داشته باشید. دستگیره ای که برای درب انتخاب می کنید باید دارای کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار باشد.

دستگیره های درب دارای ابعادی مختلف هستند که انتخاب سایز دستگیره به سایز درب اتاق بستگی دارد و بهتر است شما دستگیره ای را برای نصب روی درب انتخاب نمایید که دارای سایزی مناسب و کاربردی باشد.

دستگیره درب شیک و زیبا دستگیره شیک برای درب دستگیره درب زیبا مدل دستگیره در دستگیره طلایی رنگ درب دستگیره برای درب دستگیره درب حمام دستگیره طلایی درب

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های دستگیره درب جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دستگیره ای کاربردی و جذاب را برای درب اتاق و درب ورودی ساختمان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *