خانه لوازم منزل فرش و قالیچه مدل موکت سه بعدی و کاربرد آن در نقاط مختلف خانه

مدل موکت سه بعدی و کاربرد آن در نقاط مختلف خانه

مدل موکت سه بعدی

موکت از انواع کاربردی ترین کفپوش ها است که از آن برای پوشاندن کف قسمت های مختلف منزل استفاده می شود. موکت ها در انواع مدل موکت سه بعدی و موکت ساده و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل موکت سه بعدی شیک و خاص

موکت نیز مانند فرش در انواع طرح های فرش با اشکال هندسی و فرش فانتزی و فرش سه بعدی و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها موکت با طرح و رنگی خاص را انتخاب نمایید.

موکت سه بعدی طرح نقطه

طرح های موکت سه بعدی و جذاب

موکت ها با طرح سه بعدی دارای جذابیت بصری می باشند به همین دلیل توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند. این طرح موکت ها به گونه ای طراحی شده اند که به نظر دارای برجستگی و عمق می باشند ولی در واقع این طور نیست و بافت موکت است که نوعی خطای دید را به وجود می آورد و بیننده تصور می کند که موکت دارای پستی و بلندی است.

انواع ساعت دیواری

برای طراحی این موکت ها از پلی پروپیلن با کیفیت بالا استفاده می شود و این موکت ها به زمین نمی چسبند و هیچ آسیبی را به کفپوش ساختمان وارد نمی کنند. از موکت سه بعدی برای پوشاندن کفپوش فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن و اتاق خواب و راهروی ورودی و … می توانید استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که الیاف این موکت به گونه ای می باشند که گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و شما می توانید به سادگی سطح موکت را تمیز کنید و از نظر استاندارد ساخت نیز این طرح موکت از سایر طرح ها با کیفیت تر می باشد و علاوه بر این سطح موکت نرم است و شما در زمان راه رفتن روی موکت احساس بهتری خواهید داشت.

موکت شیک و سه بعدی موکت سه بعدی زیبا موکت زیبا و سه بعدی   موکت شیک و سه بعدی مدل موکت سه بعدی موکت سه بعدی

مبل و میز

طرح موکت سه بعدی انگار واقعی است و رنگ ها و خطوط موجود روی موکت بافت زیبایی را به وجود آورده اند همچنین تنوع زیادی در مدلهای موکت وجود دارد و شما می توانید طرح مورد نظر خود را از بین موکت با طرح سنگی و موکت با طرح کهکشان و موکت با طرح اقیانوس و … انتخاب نمایید که هر کدام از این موکت ها شامل ده ها طرح و رنگ متفاوت هستند.

این طرح موکت نسبت به سایر مدل های موکت دارای هزینه بیشتری است و هزینه کلی موکت با توجه به موارد زیر سنجیده می شود :

  • تراکم بافت موکت
  • جنس نخ
  • بلندی الیاف موکت
  • جنس موکت
  • ضخامت زیره موکت
  • ابعاد موکت

توجه داشته باشید که برای انتخاب طرح موکت سه بعدی باید به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق توجه داشته باشید و طرحی را انتخاب نمایید که با طرح سایر وسایل مطابقت و همخوانی داشته باشد تا جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق تکمیل شود.

موکت طرح سنگی موکت سه بعدی و زیبا موکت سه بعدی طرح کهکشان مدل موکت با طرح سه بعدی مدل شیک موکت سه بعدی

اگر شما از طرح های موکت های قدیمی خسته شده اید وقت آن رسیده است که طرح های جدید نظیر موکت سه بعدی و موکت فانتزی یا برجسته را برای منزل تان انتخاب نمایید و علاوه بر این تغییر قابل توجهی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *