خانه لوازم منزل شومینه چند مدل بخاری هیزمی شیک و لاکچری و چیدمان آن در خانه + عکس

چند مدل بخاری هیزمی شیک و لاکچری و چیدمان آن در خانه + عکس

مدل بخاری هیزمی

مدل بخاری هیزمی قبل از تولید بخاریهای گازی و نفتی جزء پر استفاده ترین وسایل گرمایشی بود و امروزه برخی از افراد به دلیل حس نوستالژیکی که این بخاری ها ایجاد می کنند تمایل دارند از آن ها استفاده نمایند.

مدل بخاری هیزمی شیک و زیبا

این طرح بخاری ها دارای محفظه ای فلزی هستند و گرمای آن ها از سوختن هیزم و شاخ و برگ درختان تامین می شود همچنین امروزه از آن ها به عنوان یک وسیله تزیینی در فضای ویلا و کافی شاپ و رستوران و سایر مکان ها استفاده می شود. در مطالب قبلی انواع طرح های شومینه سنگی و شومینه هیزمی و شومینه برقی را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های بخاری هیزمی را پیش رو خواهید داشت.

بخاری هیزمی شیک و جدید

طرح های بخاری هیزمی

این نوع بخاری در انواع طرح های بزرگ و کوچک و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به متراژ اتاق و رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق طرح مناسبی از بخاری را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که برای فضاهای بزرگ بهتر است از بخاری سایز بزرگ استفاده نمایید تا بتوانید فضا را به راحتی گرم کنید همچنین برای گرم کردن فضاهای کوچک می توانید از بخاری کوچک تر استفاده نمایید.

بخاری هیزمی نسبت به بخاری گازی ارزان تر است و اگر شما به هیزم دسترسی دارید می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای سوخت این بخاری را تامین کنید همچنین سوخت این بخاری دائمی نمی باشد و با اتمام هیزم بخاری خاموش می شود از این رو همیشه باید مقداری زیادی هیزم در دسترس داشته باشید تا بتوانید بخاری را مرتب شارژ کنید.

بخاری شیک هیزمی مدل بخاری هیزمی چدنی بخاری هیزمی با طراحی شیک بخاری هیزمی خاص بخاری هیزمی دو رنگ بخاری هیزمی شیشه دار بخاری هیزمی مشکی بخاری هیزمی بزرگ بخاری هیزمی رنگ روشن

مبل و میز

برای ساخت این نوع بخاری از چدن نیز استفاده می شود که بخاری چدنی یکی از زیباترین و لوکس ترین طرح ها می باشد همچنین بخاری چدنی هیزمی دارای نمای شیشه ای است و در زمان سوخت هیزم شما می توانید آتش و سوختن هیزم را مشاهده نمایید. در طراحی اغلب بخاری هیزمی امکان نصب دودکش از قسمت بالا و عقب بخاری وجود دارد و برای سوخت این بخاری از ذغال سنگ و هیزم و سوخت های کربنی استفاده می شود.

نحوه چیدن هیزم ها در بخاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما باید هیزم ها را به صورت مخروطی بچینید و در ابتدا هیزم های خشک و نازک تر در محفظه بخاری چیده شوند. برای برافروختن آتش نیز می توانید از نفت و مواد نفتی استفاده نکنید زیرا این وسایل تولید کننده گرما به یک باره باعث شعله ور شدن هیزم ها می شوند و دود آن ها باعث می شود تا بخاری سیاه و کثیف شود و ممکن است شیشه بخاری نیز بشکند. هیزم ها را نباید در قسمت ابتدایی بخاری قرار بدهید زیرا انجام این کار باعث شکستن شیشه می شود همچنین از قسمت انتهایی بخاری باید اقدام به چیدن هیزم ها نمایید و محفظه بخاری را هم پر از هیزم نکنید..

توجه داشته باشید که ارتفاع لوله بخاری باید یک متر بالاتر از پشت بام باشد و برای لوله بخاری نیز باید کلاهک تهیه نمایید. برای پیشگیری از شکستن شیشه  نیز مراقب باشید در زمان روشن بودن بخاری حتی یک قطره آب نیز روی بخاری نریزد.

 طرح بخاری هیزمی کوچک مدل بخاری هیزمی زیبا و جذاب بخاری سبز هیزمی مدل بخاری هیزمی چدنی بخاری شیک هیزمی بخاری هیزمی با طراحی خاص بخاری هیزمی کرمی بخاری هیزمی کوچک

در این مطلب با انواع طرح های بخاری هیزمی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *