خانه لوازم منزل میز اتو کمد دار یا کابینتی با طراحی زیبا

میز اتو کمد دار یا کابینتی با طراحی زیبا

میز اتو کمد دار

برای اینکه لباس هایی صاف و آراسته داشته باشید باید همواره لباس هایتان را اتو بکشید و برای انجام اتو کشی آسان و راحت تر نیز بهتر است میز اتو ثابت یا متحرکی داشته باشید. در ادامه مدل هایی از میز اتو کمد دار را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میز با طراحی کاربردی را انتخاب نمایید.

مدل های میز اتو کمد دار و شیک

میز اتو کابینتی شبیه به میز چرخ خیاطی یا میز کامپیوتر در یک مکان ثابت از اتاق قرار می گیرد و ارتفاع این مدل ها ثابت و مناسب می باشد همچنین این طرح میزها فضای خوبی را در داخل خود دارند و شما می توانید از فضای کشوها یا کمد برای قرار دادن وسایل اضافه و اتو و … استفاده نمایید.

مدل میز اتوی کابینتی

طرح های میز اتو کابینتی کاربردی

میز اتو کابینتی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سبک دکوراسیون داخلی منزل تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت این مدل میز اتو ها از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب استفاده می شود که در هنگام انتخاب میز اتو باید به کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن توجه داشته باشید.

توجه به ابعاد میز اتو نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما فضایی کافی را برای قرار دادن میز در اتاق در اختیار دارید می توانید اندازه میز را بزرگ انتخاب نمایید همچنین اگر متراژ اتاق تان کوچک می باشد بهتر است ابعاد میز اتو را کوچک تر انتخاب نمایید.

توجه به جنس بالشتک میز اتو نیز اهمیت زیادی دارد و بالشتک روی میز باید به اندازه ۴ تا ۸ میلی متر ضخامت داشته باشد و دارای منافذی جهت عبور گرما و بخار آب باشد همچنین بالشتک باید به صورت صاف و یکنواخت طراحی شود و دارای هیچ گونه برآمدگی یا فرورفتگی نباشد. جنس بالشتک نیز بهتر است دارای جنس های پنبه ای و سیلیکونی باشد. توجه داشته باشید که روکش بالشتک باید نچسب باشد و گرما را از زیر به لباس انتقال بدهد تا اتو کشی برای شما آسان تر شود.

مبل و میز

مدل میز اتو کمد دار   میز اتوی کمد دار و رنگ روشن مدل میز اتو کمد دار سفید میز اتوی کشو دار میز اتوی شیک و خاص میز اتوی کمد دار ام دی اف طرح میز اتوی کمد دار مدل میز اتو کمد دار و آویز دار مدل میز اتو کمد دار ام دی اف میز اتوی ام دی اف میز اتوی ساده و کمد دار

برخی از مدل های میز اتو کابینتی دارای آویز سرخود نیز می باشند که این طرح ها کاربردی تر هستند همچنین بهتر است میزی را برای خرید انتخاب نمایید که دارای بخش مجزایی برای نگهداری سیم اتو و اتو و … باشد.

انتخاب رنگی مناسب برای میز اتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ میز را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق لباس یا اتاقی که قرار است میز را در آنجا قرار بدهید انتخاب نمایید همچنین میزی را انتخاب کنید که دارای کشو باشد تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار بدهد.

میز اتوی کمددار را بهتر است در مکانی مناسب قرار بدهید تا در زمان اتو کشی لباس ها احساس راحتی بیشتری داشته باشید همچنین بهتر است اتاقی را برای قرار دادن میز اتو انتخاب نمایید که دارای فضای خالی بیشتری است.

 میز اتوی ساده و کمد دار مدل میز اتو کمد دار با طراحی ساده میز اتوی کمددار و دو رنگ میز اتوی شیک و کمد دار مدل میز اتو کمد دار ساده و ام دی اف

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های میز اتوی کمددار جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *