خانه لوازم منزل میز تلویزیون آینه دار در طرح های زیبا و جدید

میز تلویزیون آینه دار در طرح های زیبا و جدید

بزرگتر نشان دادن منزل با میز تلویزیون آینه دار

مدل های مختلفی از میز تلویزیون در حال حاضر از بازار وجود دارند که در طی گذر زمان تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده اند. همین تغییرهای بسیار موجب متنوع بودن در طرح، رنگ، اندازه، مدل و حتی متریال (چوبی، فلزی، آینه ای و غیره) شده است. غیر از توجه به دارا بودن هارمونی با طراحی منزل و سایر وسایل موجود نیاز است تا به سلیقه ی خود توجه اساسی کرده شود. و اما میز تلویزیون آینه دار که یکی از مدل های جدید و شیک حاضر به شمار می رود.

ایده هایی شیک و مدرن از میز TVآینه دار

۳۵ مدل میز تلویزیون آینه دار زیبا و شیک

با تغییر یافتن تلویزیون ها به میزهای LCD , LED میزهای تلویزیون نیز تغییر یافته اند که به همین خاطر و به دلیل ظریف و کم قطر بودن نمایش دهنده های جدید، میزهای تلویزیون شیک و مدرن تری قدم بر عرصه گذاشته اند که جهت داشتن یک انتخاب مناسب و کاربردی بهتر است به موارد مختلفی توجه نمایید:

انواع ساعت دیواری

ایده هایی شیک از میز تلویزیون آینه دار

-ابعاد تلویزیون

در نظر گرفتن اندازه TV یکی از اصلی ترین موارد برای انتخاب و خرید میز تلویزیون می باشد. به عنوان مثال اگر تلویزیونی ۴۸ اینچی دارید، باید از میز تلویزیونی بزرگ استفاده کنید.( نکته اینکه پهنای میز تلویزیون اندکی از پهنای خود تلویزیون بیشتر باشد، زیرا لازم است پایه تلویزیون را بر روی سطح میز بگذارید). البته که باید پایه هایی مستحکم داشته باشد, چرا که متحمل سنگینی تلویزیون خواهد بود.
میز تلویزیون آینه ای با طراحی های متنوع

-اندازه فضا

اغلب مکان انتخابی میز تلویزیون در اتاق پذیرایی می باشد؛ پس در انتخاب میز به ابعاد پذیرایی توجه کافی نمایید تا حدی می توانید آن را قبل از خریداری مبلمان برگزینید. زیرا که در صورت بزرگ بودن ابعاد پذیرایی بهتر است از تلویزیون بزرگی نیز استفاده نمایید. میزهای دارای کاینت و کشو برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

ایده هایی زیبا از میز تلویزیون آینه دار

مبل و میز

-محیط ذخیره سازی

با توجه به اینکه به همراه میز تلویزیون وسایل جانبی دیگری همچون بلندگو، DVD و …. هم باید انتخاب و به کار ببرید که در این صورت پیشنهاد می شود از میزهای طبقه بندی و دارای کشو استفاده نمایید.

انواع نمونه های زیبا و مدرن میز تلویزیون آینه دار

-طراحی و متریال

در تولید میزهای تلویزیون از متریال های گوناگونی از جمله شیشه های مات و رنگی، چوب، سنگهای گرانیتی و حتی آینه بهره گرفته می شود که متناسب با سلیقه و نیاز طراحی منزل به انتخاب از یکی از آنها استفاده می گردد.

ایده هایی شیک از میز تلویزیون آینه دار

-پایه های میز

میزهای تلویزیون از نظر ارتفاع، شکل در پایه با یکدیگر متفاوت می باشند که قطعا باید متناسب با نوع مبلمان انتخاب شوند.

میز تلویزیون آینه دار

میز تلویزیون آینه دار

در قدیم تنوع میز تلویزیون به مدل چوبی و مدلهایی از میز تلویزیون شیشه ای به رنگ سیاه خلاصه می شدند که متنوع بودن زیادی را شامل می گردند. از جمله آنها می توان به میز تلویزیون آینه ای اشاره داشت که یکی از سبک و طرح های جدید و بروز بوده و زیبایی و شیک بودن بالایی را به طراحی منزل شما می بخشد. اغلب بدنه و بخش جلوی میز تلویزیون از آینه تولید می گردد که نور زیادتری را بازتاب داده و در نتیجه محیط را بزرگتر نمایش می دهد. با به کار بردن رد فنگ شویی نیز می توانید انرژی را به بهترین شکل متعادل سازید.

میز تلویزیون آینه ای برای فضاهای کم نور و کوچک

ایده هایی شیک از میز تلویزیون آینه دار

نکاتی که در انتخاب میز تلویزیون آینه دار باید مد نظر قرار داد؟

-هنگام انتخاب میز جلو مبلی، وسایل تزیینی و دکوری های چیدمان یافته بر روی میز، فرش برای زیر مبل هاتوجه زیادی را خرج کنید. میز تلویزیون آینه دار عکس و نور را بازتاب داده و به همین خاطر موجب جلوه بیشتر و به میزان زیادتری دیده شدن رنگ و نقش لوازم منزل شما می گردد.

-اگر جهت طراحی منزل به سبک مدرن برگزیدید، خوب است از میز جلو مبلی در طرح و سبک دارای هارمونی با میز تلویزیون بهره ببرید. با این عمل دیزاین منزل شما به میزان زیادی یکدست و شیک خواهد شد.

-به دلیل اینکه میزهای آینه ای دارای براقیت و درخشش زیادی هستند، از لوازمی با رنگ های خنثی و نیز متالیک بهره ببرید تا موجب جلوه ی بیشتر آنها گردید.

ایده های زیبا و شیکی از میز تلویزیون آینه دار

طرح های شیکی از میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای زیبایی و درخشش بالا در منزل

دیزاین منزل عروس با میز تلویزیون آینه ای شیک

میز تلویزیون آینه ای برای خوش سلیقه ها

35 مدل میز تلویزیون آینه ای

 

میز تلویزیون آینه ای ایده یا شیک برای خمانه های مدرن

میز تلویزیون آینه دار

میز تلویزیون آینه ای با زیبایی و درخشش زیاد

میز تلویزیون آینه ای با طرح و رنگ های مختلف

میز تلویزیون آینه دار  ایده هایی زیبا و شیک از میز تلویزیون آینه دار

 

میز تلویزیون آینه دار

میز تلویزیون آینه دار

میز تلویزیون آینه ای با ابعاد و نور و درخشش بسیار

میز TV آینه دار با طرح هایی زیبا

طرح هایی جدید از میز تلویزیون آینه دار

ایده هایی شیک از میز TV آینه دار  میز تلویزیون آینه ای برای افزودنن به زیبایی و جلوه ی منزل

نمونه هایی منحصر به فرد و جذاب ازمیز TV آینه دار  ایده های شیک و جدید از میز تلویزیون آینه دار

طرح هایی زیبا و متنوع از میز TV آینه دار

میز تلویزیون آینه ای مدلی ساخته شده از شیشه

ایده هایی نو و شیک از میز تلویزیون آینه دار

طرح هایی شیک و منحصر به فرد از میز تلویزیون آینه ای

نمونه هایی شیک از میز تلویزیون آینه دار

در این مطلب از شما عزیزان علاقه مند بابت همراهیتان ممنون و متشکریم. امیدوار هستیم توانسته باشد توجه شما را به خود جذب نموده و بتوانید با استفاده و الگو گرفتن از این مطلب و تصاویر طراحی منزل خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با مدل میز تلویزیون ۲۰۲۲ بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *