خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز مدل تاب حیاط زیبا و دوست داشتنی در طرح های متفاوت

مدل تاب حیاط زیبا و دوست داشتنی در طرح های متفاوت

مدل تاب حیاط

تاب از انواع وسایل بازی برای تفریح کودکان است و علاوه بر بچه ها بسیاری از افراد بزرگسال نیز می توانند از تاب برای انجام فعالیت هایی نظیر مطالعه و استراحت و آرامش گرفتن و … استفاده نمایند. در ادامه تصاویری از انواع مدل تاب حیاط را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل تاب حیاط با طرح های متنوع

تاب و صندلی ریلکسی از انواع وسایلی هستند که برای طراحی داخلی فضای سبز از آن ها استفاده می شود.  توجه داشته باشید که در ساخت مدل تاب حیاط متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و پلاستیک و … به چشم می خورند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه تان از بین آن ها تاب با طرحی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید.

تاب حیاط

طرح های زیبا و شیک تاب حیاط

اگر شما تمایل دارید فضای سبزی بی نظیر در حیاط ویلا یا منزل تان ایجاد کنید بهتر است تاب ها با طراحی خاص و جذابی را در قسمتی از حیاط قرار دهید.
تاب های چوبی برای ایجاد فضایی روستیک و کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و تاب های فلزی نیز می توانند فضایی مدرن و امروزی را در اطراف خود بوجود آورند.
تاب های پلاستیکی نیز یکی دیگر از انواع طرح های تاب حیاط هستند و اگر شما تمایل دارید فضایی سنتی و کلاسیک را در حیاط منزل تان ایجاد نمایید بهتر است از تاب های پلاستیکی سفید یا قهوه ای استفاده نمایید.
توجه به رنگ تاب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در حیاط منزل تان رنگ تاب را انتخاب نمایید.
توجه به شرایط آب و هوایی نیز یکی دیگر مهم ترین نکات در هنگام انتخاب جنس و طرح تاب است. تاب های پلاستیکی دارای مقاومت و کیفیت بهتری هستند و سازگار با هر نوع شرایط آب و هوایی می باشند.

انواع ساعت دیواری

مدل تاب شیک تاب گلدار مخصوص حیاط ویلا مدل تاب یک نفره مدل تاب مدرن مدل تاب شیک و جدید مدل تاب سفید و مدرن مدل تاب برای حیاط تاب یک نفره مدل تاب زیبا و شیک تاب یک نفره تاب مدرن و شیک تاب مدرن و زیبا تاب یکنفره

اگر آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید در برخی از فصول بیشتر روزها برفی و بارانی است و شما تمایل دارید از مدل تاب حیاط چوبی و فلزی استفاده کنید می توانید از پوشش های ضد آب و مقاوم برای تاب های چوبی و فلزی استفاده نمایید و به این ترتیب با خیالی آسوده تاب را در بخش مناسبی از حیاط قرار دهید.
در طراحی برخی از تاب های حیاط برای زیبایی بیشتر تاب از روکش های پارچه ای طرح دار یا گلدار استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در صورت تمایل می توانید برای ایجاد فضایی مناسب در حیاط منزل تان این تاب ها را در کنار باغچه و گل های رنگارنگ و زیبا قرار دهید.
در برخی از طرح های تاب برای جلوگیری از تابیدن آفتاب در زمان استراحت از سایبان استفاده شده است که این مدل ها کاربردی تر هستند و شما می توانید برای داشتن احساس آرامش بیشتر از آن ها استفاده نمایید.

تاب یک نفره تاب راحتی تاب دو نفره تاب چوبی تاب دو نفره چوبی مدل تاب ساده تاب مدرن و شیک تاب یک نفره زیبا و مدرن تاب زیبا و شیک تاب سیک سه نفره تاب چوبی تاب آرامش مدل تاب یک نفره و شیک مدل تاب فلزی

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل تاب حیاط آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تاب با طرح و رنگی مناسب را برای حیاط منزل تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *