خانه دکوراسیون فضای باز بالکن نمای بالکن با ایده های زیبا و متفاوت در ساختمان های مختلف

نمای بالکن با ایده های زیبا و متفاوت در ساختمان های مختلف

طراحی نمای بالکن با چند ایده خاص

نما به معنی ظاهر و شکل بیرونی می باشد که از همین رو بسیار حائز اهمیت می باشد. نمای ساختمان، نمای ویلا، نمای باغ ویلا و حتی نمای بالکن و تراس نیازمند یکسری اصول و طراحی های خاص است که قطعا بسته به شرایط و ویژگی های مختلف، متفاوت اعمال می شود. در این مطلب می خواهیم ایده هایی زیبا و کاربردی از نمای بالکن را به تصویر بکشیم.

دیزاین های زیبا برای نمای بالکن

بالکن ظرفیت و شرایط لازم برای زیبایی و چشمگیر بودن یک ساختمان را با هر نوع طراحی و سبکی دارد، ولی به دلایل مختلفی کم بودن فضا و یا … خود و منزل خود را از چنین دستاوردی محروم می کنیم. در تعریف بالکن می توان گفت که بالکن ها بعنوان فضای نیمه باز یا به اصطلاح تنفس منازل آپارتمانی هستند که می توانند تا میزان زیادی شرایط نامساعد به وجود آمده ناشی از هوای بد، محدودیت مساحتی، کم بودن میزان نور را جبان نموده و حسی دلچسب برای افراد خانواده ایجاد کنند. حتی در زمان فروش آپارتمان وجود بالکن یک مزیت و امتیاز برای آن شمرده می گردد. بالکن ها از انواع مختلفی برخوردارند که از جمله ی آن می توان به بالکن واقعی، بالکن کاذب، بالکن مصنوعی، بالکن نیم اشکوب و بالکن سرپوشیده اشاره داشت.

نمای بالکن ساختمان و ویلا

دیزاین بالکن با استفاده از خلاقیت و سلیقه

انواع ساعت دیواری

اگر طراحی بالکن و نیز تراس ورودی منازل ویلایی و یا ساختمان های چند طبقه را به درستی انجام دهید، قدم مثبت و چشمگیری در نمای آن برداشته اید. و اما موضوع حائز اهمیت در طراحی بالکن و باغچه های شهری مدنظر قرار دادن المان نمای بنا می باشد. و اما در رابطه با طراحی نمای بالکن طراحی نرده بالکن بسیار موثر است، چرا که این طراحی بعنوان المان و سمبلین نمای منزل به شمار می رود. چنانچه نمای بنا خیلی از نظر شما مهم می باشد، طراحی بالکن با المان های به میزان بالایی موثر می باشد.

دیزاین بالکن با استفاده از ایده های شیک

ایده هایی برای دیزاین بالکن با نرده های مختلف

مبل و میز

طراحی نرده بالکن

از جمله امتیازهای موثر و چشمگیر طراحی نمای ساختمان طراحی نرده بالکن است. انواع ایده های طراحی با متریال و طرح و مدل های مختلف وجود دارد که می توانید برگزینید. طراحی نرده چوبی بالکن، طراحی نرده سنگی بالکن، طراحی نرده فلزی بالکن، طراحی نرده فرفورژه بالکن، طراحی نرده استیل بالکن، طراحی نرده با کابل و …. نمونه هایی از این طراحی می باشند.

ایده هایی شیک از نمای بالکن

استفاده از گل طبیعی برای تزیین بالکن

نخستین ایده برای تزیین بالکن متعلق به بهره بردن از شکوفه ها و گلهای رنگارنگ می باشد. برای استفاده از گل ها نیز کلی تنوع وجود دارد، اینکه گلدان هایی زیبا دارای گل های رنگارنگ و دوست داشتنی را بر روی بالکن بچینید به طوری که زیبایی آن از هر دو نمای داخلی و خارجی مشهود باشد. همچنین می توانید این گلدان ها را به دیوار متصل نمایید و از آنها شکوفه های متلون بیاویزید. یا از روش آویزان کردن گلدان ها بهره ببرید. البته که گل های طبیعی زیبایی و طراوت غیر قابل توصیفی دارند و فضایی شاداب و زیبا را خلق می کنند، اما در صورت تمایل می توانید از گل های کاغذی نیز استفاده نمایید. باز هم خلاقیت به خرج دهید، نرده های بالکن را پوشش گیاهی سبز بپوشانید و تزیین کنید.

طراحی و دیزاین منحصر به فرد بالکن

طراحی و دیزاین جذاب بالکن

عکس هایی زیبا از طراحی بالکن

طراحی و دیزاین شیک بالکن

طراحی بالکن با چند ایده کاربردی

28 ایده زیبا و شیک برای بالکن

طراحی های بالکن منحصر به فرد

ایده هایی شیک برای دیزاین بالکن با گل و گیاهان

طراحی بالکن با چند ایده خاص

ایده هایی زیبا برای دیزاین بالکن با گل و گیاهان

ایده های شیکی از نمای بالکن

28 ایده زیبا و کاربردی برای بالکن

طراحی و دیزاین شیک بالکن

ایده هایی کاربردی از نمای بالکن

طراحی و دیزاین زیبای بالکن

طراحی های بالکن شیک

نمای بالکن کلاسیک خانه های قدیمی

ایده هایی زیبا از نمای بالکن

ایده هایی خاص برای دیزاین بالکن با گل و گیاهان

طراحی بالکن با نرده فرفورژه

طراحی های بالکن به شکلی متفاوت

طراحی بالکن با چند ایده تو دل برو

بالکن و طراحی هایی کاربردی برای آن

در این مطلب شما را با ایده های زیبا و شیکی از نمای بالکن آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. با توجه به اینکه بالکن یکی زا بخش های مهم و پرنقش ساختمان محسوب می گردد، می توانید با بکارگیری خلاقیت و سلیقه در کنار الهام گرفتن از ایده های ارائه شده، به بهترین شکل طراحی نمای بالکن خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *