خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز ۳۳ طرح روف گاردن شیک با طراحی کاربردی و چشم نواز

۳۳ طرح روف گاردن شیک با طراحی کاربردی و چشم نواز

طرح روف گاردن

یکی از المان هایی که از آن برای زیباسازی ساختمان ها استفاده می شود بام سبز یا روف گاردن است. بام سبز کارآیی نظیر حیاط منزل را دارد با این تفاوت که در ارتفاع ساخته می شود و برای طراحی آن به زهکشی نیاز است. در ادامه این مطلب تصاویری از طرح روف گاردن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

طرح روف گاردن زیبا و خاص

روف گاردن باعث کاهش آلودگی هوا می شود و هزینه های گرمایشی ساختمان را نیز کاهش می دهد علاوه بر این بام سبز باعث ایجاد طراوات و زیبایی در پشت بام منزل می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی روف گاردن حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

طرح روف گاردن

طراحی بام باغ با ۳۳ ایده کاربردی و خلاقانه

برای طراحی روف گاردن از پوشش گیاهی استفاده می شود و شما می توانید با ایجاد بام سبز در ساختمان های آپارتمانی ساعاتی از اوقات فراغت خود را با حسی متفاوت در این قسمت از منزل بگذرانید.
برای طراحی باغ بام یا روف گاردن می توانید چند عدد گلدان را روی پشت بام قرار دهید سپس باغچه هایی پر از بوته و گل های رنگارنگ را در فضای روف گاردن ایجاد نمایید همچنین برای جذابیت بیشتر در فضای بام سبز می توانید از آلاچیق و آبنما و آبشار زیبا و گلدان های دیواری و مبلمان و میز ناهار خوری و باربیکیو و … استفاده نمایید.
اغلب افراد تصور می کنند محل اجرای طرح روف گاردن روی بام ساختمان ها است در صورتی که در لابی ساختمان و پاسیو و تراس نیز بام سبز اجراء می شود.

انواع ساعت دیواری

طرح روف گاردن ایده هایی برای طرح روف گاردن مدل روف گاردن نورپردازی روف گاردن طراحی دکوراسیون روف گاردن دکوراسیون روف گاردن طرح باغ بام دیزاین داخلی روف گاردن دیزاین باغ بام طرح روف گاردن زیبا و کاربردی دیزاین داخلی روف گاردن دیزاین زیبا و شیک روف گاردن دیزاین روف گاردن طراحی نورپردازی بام سبز طراحی ساده بام سبز دکوراسیون زیبا و بی نظیر بام سبز دکوراسیون روف گاردن

برای طراحی داخلی روف گاردن بهتر است از گیاهان متناسب با فضای بام سبز استفاده کنید تا گیاهان مقاومت لازم را در برابر گرما و نور مستقیم خورشید داشته باشند و علاوه بر این فضای سبزی که در روف گاردن ایجاد می شود می تواند ترکیبی از گیاهان و بوته میوه و گلدان ها و گل های رنگارنگ باشد همچنین برای نگهداری از گیاهان و آبیاری آن ها در بام سبز می توانید از آبیاری قطره ای یا اتوماتیک استفاده نمایید.
طراحی نورپردازی روف گاردن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با ایجاد نورپردازی مناسب در این قسمت از ساختمان فضایی لاکچری و آرامش بخشی را ایجاد نمایید. برای نورپردازی بام سبز اغلب از چراغ های ایستاده و دیواری یا سقفی استفاده می شود همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد فضایی متفاوت نورپردازی روف گاردن را به صورت مخفی در بخشی از قسمت ها انجام دهید. برای تزیین کف بام سبز نیز می توانید از کفپوش های چوبی و شنی و قلوه سنگ استفاده نمایید.

نورپردازی روف گاردن طراحی داخلی روف گاردن دکوراسیون داخلی روف گاردن دکوراسیون روف گاردن دکوراسیون زیبا و مدرن روف گاردن طراحی ساده و کاربردی روف گاردن طراحی زیبا و بی نظیر روف گاردن دیزاین داخلی روف گاردن دکوراسیون زیبا و جالب روف گاردن طراحی داخلی باغ بام طراحی نورپردازی روف گاردن طرح روف گاردن زیبا و جذاب دیزاین داخلی روف گاردن

مبل و میز

در این مطلب با انواع طرح روف گاردن آشنا شدید که امیدواریم دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی بی نظیر و متفاوت را در باغ بام منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *