خانه حمام و سرویس بهداشتی ۵۰ مدل سینک روشویی فوق مدرن که سرویس بهداشتی شما را جذاب می کنند

۵۰ مدل سینک روشویی فوق مدرن که سرویس بهداشتی شما را جذاب می کنند

سینک روشویی

یکی از مهم ترین ارکان در فضای سرویس بهداشتی روشویی است و امروزه سینک های روشویی در انواع مدل های متنوع تولید می شوند و شما می توانید از بین این مدل ها، سینک روشویی با طراحی شیک و زیبایی را انتخاب کنید و جذابیت دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل تان را تکمیل کنید. 

روشویی ها در انواع مدل های روشویی سنگی و فلزی و کلاسیک و شیشه ای و چوبی موجود هستند و در برخی مواقع نیز از ترکیب دو متریال برای ساخت روشویی استفاده می شود که انتخاب نوع مصالح روشویی سلیقه ای است و بهتر است روشویی را برای فضای سرویس بهداشتی انتخاب کنید که در ساخت آن از متریال های با کیفیت استفاده شده است.

روشویی چوبی

۵۰ مدل سینک روشویی شیک و کاربردی

سینک های روشویی در انواع مدل های مختلف روشویی کابینتی و روشویی بدون کابینت طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به میزان بودجه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد و اگر تمایل دارید از شلوغ شدن فضای سرویس بهداشتی بکاهید بهتر است از مدل روشویی کابینتی استفاده نمایید. در ادامه توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به چند مدل سینک روشویی مدرن جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

روشویی شیشه ای

مدل سینک های روشویی با طراحی جدید و زیبا

اگر تمایل دارید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منزل تان شیک و کاربردی به نظر برسد و علاوه بر این تغییرات مثبتی را در فضای سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کنید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ سینک روشویی حساسیت لازم را به خرج دهید.
سینک های روشویی طرح های متنوعی دارند و شما می توانید طرح و رنگ آن ها را با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و طرح و رنگ سایر مصالح به کار برده شده در فضای سرویس بهداشتی انتخاب نمایید.
اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است می توانید از روشویی دیواری و روشویی کابینتی و روشویی با شکل هندسی مستطیل یا مربع استفاده کنید.
روشویی های کابینتی که به روشویی یونیت دار نیز معروف هستند به دلیل کاربردی بودن با استقبال زیاد روبه رو شده اند و شما می توانید با انتخاب این مدل سینک روشویی فضای زیر سینک را کاربردی تر کنید. از کابینت های روشویی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز در سرویس بهداشتی نظیر شوینده ها و وسایل بهداشتی و … استفاده می شود. روشویی کابینتی در دو مدل مختلف پایه دار و دیواری موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به ابعاد سرویس بهداشتی بستگی دارد.
اگر فضای سرویس بهداشتی منزل شما بزرگ است بهتر است از روشویی کابینتی پایه دار استفاده نمایید و روشویی های کابینتی دیواری نیز برای سرویس بهداشتی ها با فضای کوچک انتخابی مناسب هستند.

روشویی شیک مدل روشویی مدرن سینک روشویی سفید مدل روشویی فلزی مدل های سینک روشویی روشویی سنگی مدل روشویی فلزی مدل روشویی فلزی مدل روشویی شیک و جدید مدل روشویی شیک و مدرن مدل روشویی سینک روشوییروشویی سرامیکی روشویی طلایی روشویی شیک روشویی شیک و جدید روشویی سنگی مدل روشویی مدرن روشویی شیک و مدرن مدل روشویی ساده

مبل و میز

مدل روشویی کلاسیک

روشویی زیبا

شکل هندسی روشویی یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. روشویی های مربع و مستطیل شکل به دلیل اینکه ظاهر و شکلی متفاوت دارند توجه اغلب افراد و طراحان را به سوی خود جلب کرده اند. روشویی ها با شکل هندسی گرد و بیضی نیز جذابیت خاص خودشان را دارند.
انتخاب شیرآلات برای سینک روشویی یکی دیگر از نکات قابل اهمیت است. اگر شیرآلات انتخابی شما دارای مدلی شیک و جدید باشد جلوه ای خاص به روشویی و دکوراسیون سرویس بهداشتی بخشیده می شود.
توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی یکی دیگر از نکات تاثیرگذار در انتخاب طرح روشویی است. اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما مدرن است روشویی های شیشه ای و سرامیکی با طرح ساده و شکل هندسی مربع و مستطیل می توانند برای شما انتخابی مناسب و ایده آل باشند.
اگر خواهان ایجاد دکوراسیون کلاسیک در فضای سرویس بهداشتی هستید روشویی ها با رویه سنگ طبیعی نظیر سنگ مرمر را انتخاب کنید. روشویی با رنگ طلایی و قرمز پخته و بادمجانی و قهوه ای تیره و سورمه ای برای فضای سرویس بهداشتی کلاسیک انتخابی مناسب محسوب می شوند.
روشویی های کابینی که جنس کابینت آن از چوب با رنگ تیره است یکی دیگر از انواع مدل های مناسب روشویی برای فضای سرویس بهداشتی کلاسیک محسوب می شود.
اغلب مدل های سرویس بهداشتی دارای آینه سر خود هستند یا روی آن ها آینه به صورت جداگانه نصب می شود زیرا آینه بزرگ بالای روشویی در بزرگ تر به نظر رسیدن فضای سرویس بهداشتی تاثیر زیادی دارد و علاوه بر این آینه باعث انعکاس نور در فضای سرویس بهداشتی می شود.

مدل روشویی ساده مدل روشویی کابینتی مدل روشویی ساده و سفید روشویی طلایی و مشکی روشویی چوبی روشویی فلزی روشویی ساده فلزی مدل روشویی مشکی روشویی سفید مدل روشویی کلاسیک روشویی دیواری روشویی شیک و زیبا روشویی مدرن سینک روشویی طلایی روشویی مشکی روشویی شیک و جدید روشویی فانتزی مدل روشویی طرح دار مدل روشویی طرح دار و زیبا سینک روشویی ساده و سرامیکی روشویی پایه دار روشویی شیک مدل روشویی ساده و آینه مدل روشویی گرد مدل روشویی ساده و زیبا سینک روشویی

در این مطلب انواع مدل های شیک و جدید سینک روشویی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها روشویی با طراحی بی نظیری را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *