خانه حمام و سرویس بهداشتی مدل های روشویی کابینتی شیک و مدرن

مدل های روشویی کابینتی شیک و مدرن

روشویی کابینتی

روشویی یکی از مهم ترین جزییات در سرویس بهداشتی است که امروزه در انواع طرح های مختلف کابینت دار و بدون کابینت ساخته می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و … طرح و رنگ روشویی را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل روشویی کابینتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های روشویی کابینتی شیک و زیبا

سینک و روشویی کابینتی در انواع مدل های ایستاده و دیواری موجود است که این طرح های روشویی به صورت ساده و فول ست موجود می باشند. روشویی های فول ست شامل آینه و باکس هستند و روشویی های ساده نیز فقط شامل سینک و پایه می باشند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

روشویی کلاسیک

طرح های روشویی کابینت دار مدرن

روشویی های مدرن و کابینت دار برای دکوراسیون های داخلی امروزی و ساده انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید ابعاد این نوع روشویی ها را با توجه ابعاد سرویس بهداشتی خود انتخاب نمایید.
روشویی های کابینت دار کاربردی هستند و شما می توانید از فضای زیر سینک این روشویی ها برای نگهداری مواد بهداشتی و شوینده و … استفاده نمایید.
اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است بهتر است از روشویی های کابینت دار دیواری استفاده نمایید زیرا این مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند.
برای فضای سرویس بهداشتی بزرگ می توانید از انواع روشویی های کابینت دار دیواری و پایه دار استفاده کنید.
سینک روشویی سرامیکی و شیشه ای برای فضای سرویس بهداشتی های مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود همچنین بهتر است برای دکوراسیون های داخلی مدرن روشویی ها به شکل مربع یا مستطیل را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل روشویی روشویی سفید و مدرن روشویی زیبا و مدرن روشویی زیبا و مدرن مدل روشویی مدرن روشویی زیبا و شیک روشویی طرح چوب روشویی سفید و شیک روشویی مدرن و زیبا روشویی کابینت دار زیبا و جدید روشویی زیبا و شیک روشویی کابینت دار و مدرن روشویی کابینتی و شیک

طرح های روشویی کابینت دار کلاسیک

مدل روشویی کابینتی و کلاسیک برای فضای سرویس بهداشتی های کلاسیک مناسب هستند و این مدل روشویی ها دارای طراحی بی نظیر و لوکس می باشند و باعث می شوند تا فضای سرویس بهداشتی متفاوت و باکلاس تر به نظر برسد.
جنس بدنه روشویی های کابینت دار کلاسیک اغلب از چوب است و یونیت مورد استفاده در این روشویی ها از جنس سنگ های طبیعی نظیر سنگ مرمر می باشد همچنین پایه این طرح ها دارای انحنا و کنده کاری های کلاسیک است.

روشویی کابینتی سفید

مبل و میز

مدل روشویی کلاسیک و شیک مدل روشویی شیک روشویی سفید و مدرن روشویی کلاسیک و شیک روشویی زیبا و لوکس روشویی کلاسیک و شیک
برای ایجاد فضایی مناسب و ایده آل در دکوراسیون سرویس بهداشتی های کلاسیک بهتر است رنگ روشویی های کابینت دار از بین رنگ های طلایی و قرمز و سرمه ای و قهوه ای تیره و بادمجانی انتخاب نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید جنس بدنه و کابینت این روشویی ها را به صورت چوبی انتخاب کنید که در این صورت بهتر است نورپردازی آفتابی یا زرد را برای فضای سرویس بهداشتی طراحی نمایید.
مدل روشویی های سنگی نیز برای فضای سرویس بهداشتی های کلاسیک می توانند انتخاب مناسب و ایده آل محسوب شوند.

روشویی سلطنتی مدل روشویی سفید روشویی کلاسیک و شیک روشویی سلطنتی روشویی زیبا و سلطنتی روشویی زیبا و لوکس روشویی شیک و کلاسیک مدل روشویی کابینت دار

در این مطلب با انواع مدل روشویی کابینتی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها روشویی با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *