خانه حمام و سرویس بهداشتی مدل توالت فرنگی خاص و لاکچری با ابعاد و طرح های متفاوت

مدل توالت فرنگی خاص و لاکچری با ابعاد و طرح های متفاوت

مدل توالت فرنگی

توالت فرنگی امروزه به جزء جدانشدنی لوازم در حمام و سرویس بهداشتی تبدیل شده است که استفاده از آن برای افراد مسن و افرادی که در اثر حادثه دچار آسیب دیدگی شده اند توصیه می گردد. در ادامه انواع مدل توالت فرنگی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل توالت فرنگی شیک و جدید

وان و توالت فرنگی و کابینت روشویی از انواع لوازم ضروری برای سرویس بهداشتی به شمار می روند که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید.

توالت فرنگی زیبا

طرح های دستشویی فرنگی مدرن

دستشویی فرنگی ها در انواع مدل های زمینی و دیواری موجود می باشند و اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است می توانید از مدل های دستشویی فرنگی دیواری استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

دستشویی فرنگی های دیواری همچنین به دلیل ساختار زیبایی که دارند امروزه نسبت به مدل های زمینی یا معمولی از محبوبیت بیشتری برخوردار شده اند همچنین این نوع توالتها دارای حجم و ابعاد کوچک تری هستند.

دستشویی فرنگی ها از نظر ابعاد به صورت استاندارد طراحی می شوند و عرض آن ها حدود ۳۶٫۵ تا ۳۷ سانت می باشد و طول آن ها نیز بین ۵۴ و ۷۲ سانت است.

دستشویی فرنگی سفید توالت فرنگی ساده دستشویی فرنگی شیک و کاربردی توالت فرنگی ساده و زیبا توالت فرنگی جدید دستشویی فرنگی دیواری دستشویی فرنگی زیبا و شیک توالت فرنگی زیبا و مدرن دستشویی فرنگی ساده و زیبا توالت فرنگی تاشو دیواری دستشویی فرنگی شیک مدل توالت فرنگی دو رنگ دستشویی فرنگی مدرن

مبل و میز

برای ساخت توالت فرنگی از متریال های مختلف نظیر سرامیک و لعاب استفاده می شود همچنین ضخامت لعاب مورد استفاده در قیمت و زیبایی این نوع توالت ها تاثیرگذار است. در طراحی برخی از توالت های فرنگی از ورق های استیل نیز استفاده می شود.

رنگ اغلب توالتهای فرنگی سفید کلاسیک است و تعداد کمی از آن ها دارای رنگ طوسی روشن و کرم و طلایی و مشکی و … می باشند که انتخاب رنگ این نوع توالت ها به رنگ سایر لوازمی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است بستگی دارد.

دستشویی فرنگی شیک توالت فرنگی مشکی مدل دستشویی فرنگی مشکی

دستشویی فرنگی سفید و زیبا ست دستشویی فرنگی و روشویی دستشویی فرنگی شیک دستشویی فرنگی شیک

مدل دستشویی فرنگی شیک توالت فرنگی زیبا و نقره ای دستشویی فرنگی سفید توالت فرنگی زیبا و شیک

طرح های دستشویی فرنگی لاکچری

اغلب توالتهای فرنگی کلاسیک به صورت لاکچری طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون سرویس بهداشتی خاص و لوکس به نظر برسد بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.

در طراحی برخی از دستشویی فرنگی های لاکچری از رنگ های طلایی یا مشکی و قهوه ای و … استفاده می گردد و همچنین شما می توانید رنگ دستشویی فرنگی را با کابینت روشویی ست نمایید و فضایی متفاوت را در سرویس بهداشتی منزل تان ایجاد نمایید.

دستشویی فرنگی طلایی توالت فرنگی طرح دار توالت فرنگی زیبا دستشویی فرنگی طلایی دستشویی فرنگی زیبا و جدید توالت فرنگی زیبا دستشویی فرنگی لاکچری توالت فرنگی رنگ تیره دستشویی فرنگی دو رنگ دستشویی فرنگی طلایی توالت فرنگی شیک و لاکچری توالت فرنگی زیبا دستشویی فرنگی طلایی توالت فرنگی زیبا و جذاب توالت فرنگی خاص توالت فرنگی لاکچری

 

در این مطلب تصاویری از طرح های مختلف توالت فرنگی مدرن و کاربردی را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دستشویی فرنگی با طراحی زیبا و بی نظیری را انتخاب نمایید و فضای راحت و بی نظیری را در سرویس بهداشتی منزل تان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *