خانه حمام و سرویس بهداشتی مدل روشویی ساده اما مدرن و شیک با طراحی زیبا

مدل روشویی ساده اما مدرن و شیک با طراحی زیبا

مدل روشویی ساده

روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارای جایگاه ویژه ای می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ روشویی حساسیت دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل روشویی ساده را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل روشویی ساده با جدیدترین طرح ها

روشویی کابینی و وان و سینک روشویی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون سرویس بهداشتی به شمار می روند که در طرح های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

روشویی شیک و ساده

طرح های روشویی ساده

روشویی ها در انواع طرح های پایه دار و دیواری موجود می باشند همچنین روشویی ها در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

روشویی های دیواری لوله کشی آن ها در دیوار انجام می شود و فضای زیری آن ها آزاد می باشد از این رو فضای کمتری را اشغال می کنند همچنین این نوع روشویی ها را می توانید در هر ارتفاعی نصب نمایید و فضای زیر آن ها را قفسه بندی نمایید و وسایل ضروری را درون فضای قفسه ها بچینید.

روشویی های پایه دار نیز لوله کشی های مربوط به آب و فاضلاب را به خوبی پنهان می کنند و این مدل ها دارای ارتفاع کاربردی می باشند که مناسب برای هر کاربری هستند همچنین پایه و کاسه سینک نیز به راحتی روی پایه نصب می شود.

روشویی سفید و شیک روشویی سفید و شیک روشویی شیک و ساده روشویی شیک و ساده روشویی شیک و خاص مدل روشویی شیک و ساده روشویی شیک و جدید روشویی پایه دار روشویی شیشه ای روشویی شیشه ای و پایه دار روشویی مسی روشویی دو رنگ روشویی شیک روشویی ساده و زیبا روشویی جدید مدل روشویی ساده و جذاب روشویی ساده و زیبا روشویی پایه دار روشویی شیک و خاص روشویی زیبا و جدید روشویی مدرن کابینت روشویی ساده

مبل و میز

روشویی ها با عمق زیاد دارای مزایای زیادی هستند و پخش شدن آب را در هنگام شستن دست و صورت به حداقل می رسانند همچنین روشویی های دیواری و روشویی ها با ابعاد کوچک برای فضای سرویس بهداشتی های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

برای ساخت روشویی از متریال های مختلف نظیر سنگ و شیشه و فلز و … استفاده می شود همچنین در طراحی برخی از روشویی ها ترکیب دو متریال به چشم می خورد.

اگر تمایل دارید فضای سرویس بهداشتی تان مدرن تر به نظر برسد بهتر است سینک روشویی را سرامیکی یا شیشه ای انتخاب نمایید همچنین انتخاب شکل ظاهری برای سینک روشویی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. سینک های روشویی در اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و مستطیل موجود می باشند.

اگر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما کلاسیک می باشد بهتر است روشویی هایی را انتخاب نمایید که سینک آن ها دارای جنس سنگ طبیعی نظیر مرمر می باشند همچنین رنگ روشویی های کلاسیک اغلب طلایی و قرمز پخته و بادمجانی و قهوه ای تیره و … می باشد.

روشویی ساده برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن انتخابی مناسب می باشد همچنین این طرح برای افراد با سلیقه های مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود.

روشویی زیبا روشویی پایه دار و زیبا مدل روشویی مدرن روشویی دو رنگ و شیک روشویی خاص روشویی زیبا و جذاب روشویی خاص و زیبا روشویی شیک روشویی شیک و مدرن روشویی ساده

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های روشویی ساده را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید سینک روشویی شیک و کاربردی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *