خانه حمام و سرویس بهداشتی مدل روشویی سنگی با چند طراحی جذاب و خاص

مدل روشویی سنگی با چند طراحی جذاب و خاص

روشویی یکی از کاربردی ترین اجزاء در فضای سرویس بهداشتی به شمار می رود از این رو بهتر است شما در انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج بدهید. مدل روشویی سنگی یکی از مدرن ترین انواع روشویی ها می باشد که چند سالی است که استفاده از آن رایج شده است و برای طراحی این روشویی از انواع طرح و رنگ های متنوع استفاده می شود و شما می توانید با نصب این روشویی در فضای سرویس بهداشتی خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

مدل روشویی سنگی شیک و کاربردی

این طرح روشویی دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد و نظافت آن نیز راحت تر است همچنین نسبت به سایر مدل های روشویی دارای طول عمر و دوام بیشتری است از این رو اگر کیفیت روشویی برای شما مهم می باشد بهتر است از این مدل در فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده نمایید.

مدل روشویی سنگی

طرح های روشویی سنگی

این مدل روشویی دارای جذابیت خاصی می باشد از این رو باعث می شود تا فضای سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری تر به نظر برسد همچنین امکان هک کردن طرح های مختلفی روی سنگ وجود دارد از این رو شما می توانید این طرح روشویی را به صورت سفارشی تهیه کنید.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که همه حکاک هایی که روی روشویی ایجاد می شوند به مدت طولانی تری روی آن باقی می مانند و به هیوچ وجه نیز از بین نمی روند. این طرح روشویی به صورت آینه دار و بدون آینه موجود می باشد همچنین در قسمت زیرین برخی از این روشویی ها چند کشو و طبقه تعبیه می شود که شما می توانید از این قسمت ها برای قرار دادن وسایل بهداشتی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر روشویی را بدون آینه انتخاب کرده اید بهتر است آینه ای زیبا و شیک را برای نصب روی دیوار سرویس بهداشتی و در قسمت بالایی روشویی انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ایجاد شود.

روشویی مدرن و شیک روشویی طرحدار سنگی روشویی شیک و زیبا مدل روشویی سنگی شیک و زیبا روشویی سنگی روشویی طرحدار سنگی روشویی رنگ تیره روشویی طوسی روشویی گرد روشویی زیبا و جذاب روشویی طرح دار و جذاب روشویی گرد

به دلیل اینکه از سنگ در طراحی این روشویی استفاده شده است امکان هیچ گونه ترک خوردگی در آن وجود نخواهد داشت و اجزای آن نیز از یکدیگر جدا نمی شوند همچنین این طرح روشویی به دلیل وزن بالایی که دارد نسبت به سایر طرح ها جا به جایی آن دشوارتر می باشد.

مبل و میز

روشویی سنگی در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن موجود می باشد که بهتر است شما رنگ آن را با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در فضای سرویس بهداشتی انتخاب نمایید همچنین روشویی رنگ روشن برای سرویس بهداشتی با فضای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و برای سرویس بهداشتی ها با فضای بزرگ شما در انتخاب طرح و رنگ روشویی محدودیت زیادی ندارید.

روشویی ها در ابعاد مختلف موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی خود از بین آن ها سایزی مناسب را انتخاب نمایید. روشویی زیبا و گرد مدل روشویی طرحدار و خاص روشویی سنگی و زیبا روشویی سنگی جدید روشویی سنگی و زیبا روشویی طرح روشویی خاص روشویی سنگ مرمر روشویی طرحدار روشویی سنگی جذاب روشویی شیک و جدید مدل روشویی سنگی شیک

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های روشویی سنگی با طراحی کاربردی و خاص جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب را برای نصب در سرویس بهداشتی منزل تان انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *