خانه حمام و سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی در طرح های زیبا و خاص

مدل آینه سرویس بهداشتی در طرح های زیبا و خاص

مدل آینه سرویس بهداشتی

مدل آینه سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین اجزاء در این بخش از منزل به شمار می رود که در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و سبک دکوراسیون از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

مدل آینه سرویس بهداشتی با طرح و رنگ های متنوع

آینه سرویس بهداشتی در انواع طرح های بدون قاب و قاب دار موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد. در ادامه مدلهایی از آینه مخصوص سرویس بهداشتی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید آینه با طرح کاربردی را برای فضای سرویس بهداشتی منزل خود انتخاب کنید.

مدل آینه سرویس بهداشتی

طرح های آینه مخصوص سرویس بهداشتی

آینه روشویی در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و مستطیل و چند ضلعی موجود می باشد که مدل آینه گرد برای سرویس بهداشتی کوچک انتخابی مناسب می باشد همچنین شما می توانید از آینه گرد در فضای سرویس بهداشتی بزرگ نیز استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

آینه روشویی بدون گوشه و با شکل هندسی عجیب نیز پرطرفدار و محبوب می باشد و اگر شما تمایل دارید فضایی خاص در سرویس بهداشتی منزل تان ایجاد شود بهتر است این طرح ها را برای نصب انتخاب کنید.

آینه های مستطیل و مربع شکل نیز جزء طرح های قدیمی تر می باشند ولی هنوز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و همچنان در فضای سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

در طراحی برخی از مدلهای آینه مخصوص روشویی از لامپ ال ای دی در قسمت پشت آینه استفاده می شود که این مدلها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین در طراحی برخی از آینه ها نیز از نور مخفی استفاده شده است که این مدلها نیز جذاب و متفاوت می باشند.

مبل و میز

آینه مخصوص سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی آینه مخصوص سرویس بهداشتی آینه مخصوص سرویس بهداشتی مدل آینه زیبا برای سرویس بهداشتی مدل آینه شیک برای سرویس بهداشتی آینه گرد برای سرویس بهداشتی آینه مستطیل برای سرویس بهداشتی آینه گرد برای سرویس بهداشتی مدل آینه زیبا برای سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی شیک و زیبا  مدل آینه سرویس بهداشتی

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح آینه برای سرویس بهداشتی بهتر است به اندازه و جنس و رنگ و شلف و باکس های تعبیه شده در طراحی آینه توجه کنید همچنین آینه های همراه با شلف و باکس کاربردی می باشند و برای سرویس های بهداشتی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک انتخابی مناسب به شمار می روند.

برای انتخاب رنگ آینه نیز بهتر است به رنگ روشویی و رنگ کاشی یا رنگ سرامیک های موجود در فضای سرویس بهداشتی توجه داشته باشید همچنین رنگ قاب آینه را هم بهتر است از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید. آینه با قاب سفید نیز برای فضای سرویس بهداشتی بزرگ و کوچک انتخابی مناسب می باشد.

اگر شلف و باکس در طراحی آینه وجود دارد می توانید از فضای آن ها برای قرار دادن گلدان و سایر وسایل تزیینی استفاده نمایید همچنین می توانید وسایل مورد نیاز خود را در طبقه های شلف و باکس قرار بدهید تا فضای سرویس بهداشتی مرتب تر به نظر برسد.

مدل اینه گرد برای فضای سرویس بهداشتی طرح آینه برای سرویس بهداشتی مدل آینه برای سرویس بهداشتی آینه گرد برای دکوراسیون سرویس بهداشتی آینه ساده برای سرویس بهداشتی آینه ساده و گرد برای فضای سرویس بهداشتی آینه مدرن برای سرویس بهداشتی آینه برای فضای سرویس بهداشتی   آینه چند ضلعی برای فضای سرویس بهداشتی آینه شیک برای سرویس بهداشتی آینه مخصوص سرویس بهداشتی

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های آینه کاربردی و زیبا مخصوص سرویس بهداشتی جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *