خانه تخت و کمد تخت خواب مدل تخت تک نفره مدرن و جدید برای انواع سلیقه ها

مدل تخت تک نفره مدرن و جدید برای انواع سلیقه ها

مدل تخت تک نفره دخترانه و پسرانه

تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل در اتاق خواب های دو نفره و یک نفره است. مدل و طرح تخت خواب می تواند روی خواب و استراحت افراد تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب مدل تخت تک نفره و یا دو نفره حساسیت های لازم را به خرج دهید.

تخت خواب ها در انواع مدل تخت خواب دو نفره و یک نفره و دو طبقه برای رده های سنی مختلف طراحی می شوند و هر فردی می تواند با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود طرح و ابعاد تخت خواب را انتخاب کند.

مدل تخت خواب مدرن و زیبا

مدل تخت تک نفره با طراحی شیک و کاربردی

کیفیت و راحتی مدل تخت خواب از جمله نکاتی هستند که باید در هنگام انتخاب طرح تخت خواب به آن ها توجه داشته باشید زیرا تخت خواب کاربردی ترین وسیله در اتاق خواب است و بیشتر از هر وسیله ای در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های تخت یک نفره با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

انواع ساعت دیواری

مدل تخت خواب تک نفره ام دی اف

مدل تخت خواب تک نفره دخترانه

مدل و طرح تخت خواب می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق خواب تاثیر گذار باشد. قبل از انتخاب مدل تخت خواب بهتر است ابعاد اتاق خواب را بررسی کنید و تخت خوابی با ابعاد و اندازه مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه انتخاب کنید.

مدل تخت تک نفره صورتی مدل تخت خواب دخترانه مدل تخت تک نفره دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل تخت تک نفره دخترانه مدل تخت خواب چوبی مدرن
علاوه بر اندازه تخت خواب مدل و رنگ تخت یک نفره نیز نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. شما می توانید تخت خواب دخترانه را از بین طرح های مدرن و کلاسیک انتخاب کنید که انتخاب طرح تخت خواب به سبک دکوراسیون اتاق خواب بستگی دارد.

مبل و میز

مدل تخت ام دی اف مدل تخت خواب دخترانه بچه گانه مدل تخت خواب چوبی بچه گانه

مدل تخت فرفورژه ساده

مدل تخت پسرانه تک نفره

تخت خواب ها در انواع جنس های چوبی و ام دی اف و فرفورژه موجود هستند که انتخاب جنس تخت خواب به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که برای خرید تخت یک نفره در نظر گرفته اید بستگی دارد. طرح و رنگ تخت خواب های تک نفره پسرانه را بهتر است با توجه به رده سنی فرزند خود انتخاب کنید.

   مدل تخت خواب آبی

  مدل تخت تک نفره سبز مدل تخت تک نفره ام دی اف مدرن مدل تخت خواب سفید مدل تخت ساده و شیک مدل تخت مدرن و زیبا مدل تخت خواب چوبی کشو دار   مدل تخت خواب پسرانه مدل تخت تک نفره فرفورژه

مدل تخت خواب فرفورژه با طرح های زیبا و شیک

مدل تخت فلزی

در این مطلب انواع مدل تخت تک نفره را مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها تخت خواب شیک و با کیفیتی را برای دکوراسیون اتاق خواب های یک نفره تهیه کنید.

یک دیدگاه

  1. شهرام

    ژوئن 14, 2017 در 1:24 ق.ظ

    سلام کاتالوگ و قیمت ها رو لطف کنید ارسال بفرمایید

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *