خانه تخت و کمد روش ساخت کتابخانه خانگی با ابزاری ساده

روش ساخت کتابخانه خانگی با ابزاری ساده

ساخت کتابخانه خانگی

با آغاز فصل مدارس داشتن یک کتابخانه خانگی کوچک در اتاق خواب و اتاق مطالعه می تواند نعمت بزرگی باشد در این مطلب قصد داریم ساخت کتابخانه خانگی با ابزاری ساده را به شما آموزش دهیم. اگرچه این کتابخانه برای حجم کتاب های وسیع کاربرد ندارد و تا حدودی می توان آن را محدود دانست اما باید بدانیک که داشتن یک کتابخانه کوچک زیبا در هر اتاقی می تواند یک امتیاز بزرگ محسوب شود زیرا کاربردهای فراوانی برای ما به همراه خواهد داشت در ادامه با نحوه  ساخت کتابخانه خانگی ساده و زیبا آشنا خواهیم شد.

 

انواع ساعت دیواری

نحوه ساخت کتابخانه خانگی :

در مطالب گذشته روش ساخت کتابخانه کوچک خانگی و جادویی را با هم بررسی کردیم اما ساخت این کتابخانه خانگی کاربردی تر به نظر می رسد. بگذارید در ابتدا وسایل مورد نیازمان را با هم بررسی کنیم. ما قصد داریم کتابخانه ای با سه ردیف قفسه تهیه کنیم برای این کار به سه تخته چوب با عرض یکسان و طول متفاوت نیاز داریم یک تکه میله چوبی یا فلزی، دو گیره دیواری به همراه پیج و مهره و سیم فلزی ضخیم وسایلی است که برای ساخت کتابخانه خانگی مورد نیاز ماست.

ساخت کتابخانه خانگی

بعد از تهیه لوازم مورد نیاز، در دو سر هر کدام از تخته ها دو سوراخ با فاصله دو سانتی متر از لبه تخته و اندازه مشخص بین سوراخ ها ایجاد می کنیم. میله فلزی یا چوبی تهیه شده را به وسیله گیره و پیچ و مهره به دیوار متصل می کنیم در این مرحله مطمئن شوید که اتصال با استقامت مناسبی همراه باشد. سپس سیم فلزی را در سه طول متفاوت قطع می کنیم به طوری که هر طول در نظر گرفته شده دارای دو سیم برابر باشد تا در مجموع شش سیم داشته باشیم. برای گام آخر هر کدام از سیم ها را از وسط تا کرده و لبه آن ها را به وسیله انبر با فاصله دو و چهار سانتی متر تا می کنیم به عبارت دیگر دو زاویه نود درجه پشت سر هم به فاصله دو سانتی متر ایجاد می کنیم در پایان مطابق شکل سیم ها را به تخته ها اتصال می دهیم.

مبل و میز

ساخت کتابخانه خانگی

ساخت کتابخانه خانگی

ساخت کتابخانه خانگی

ساخت کتابخانه خانگی

امیدوارم از ساخت کتابخانه خانگی کوچک و ساده و استفاده از آن در منزلتان نهایت استفاده را ببرید. یکی از ویزگی های مثبت این کتابخانه کوچک قابل ساخت در ابعاد مختلف و نیز با وسایل گوناگون است که کار شما را برای ساختن کتابخانه مورد نیازتان در منزل راحت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *