خانه تخت و کمد ۳۰ مدل میز آرایش با طراحی منحصربفرد که اتاق خواب شما را متحول می کنند

۳۰ مدل میز آرایش با طراحی منحصربفرد که اتاق خواب شما را متحول می کنند

میز آرایش

میز آرایش برای خانم ها از پرکاربردترین وسایل محسوب می شود و مدل و رنگ میز مخصوص آرایش در طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح میزهای آرایش دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

هر خانمی تمایل دارید علاوه بر سرویس خواب در اتاق خواب خود دراور و میز مخصوص آرایش داشته باشد و علاوه بر این خانم ها این وسایل را جزء ضروری ترین ملزومات در اتاق خواب می دانند.

مدل میزهای آرایش شیک و مدرن

۳۰ مدل میز آرایش با طراحی شیک و کاربردی

امروزه میزهای آرایشی به یکی از مهم ترین لوازم در اتاق خواب ها تبدیل شده اند و اغلب خانم ها تمایل دارند برای چیدن وسایل آرایشی و بهداشتی خود در فضای اتاق خواب از انواع مدل میز آرایش با طراحی های متفاوت استفاده کنند. در ادامه انواع مدل میزهای آرایش با طرح و رنگ های متنوع را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع ساعت دیواری

مدل میز شیک آرایشی

مدل میزهای آرایش مدرن و شیک

انتخاب طرح و رنگی مناسب برای میز مخصوص آرایش یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. توجه داشته باشید که رنگ میز مخصوص آرایش باید با سایر رنگ های موجود در اتاق خواب همخوانی داشته باشد و علاوه بر این انتخاب رنگ های متضاد با دکوراسیون برای میزهای آرایش ممکن است زیبایی اتاق خواب شما را بر هم بزند.
اگر تمایل دارید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب تان ایجاد کنید بهتر است میزهای آرایش را از بین رنگ های ملایم انتخاب کنید. میزهای آرایش با رنگ کلاسیک و رنگ چوب برای فضای اتاق خواب می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
ابعاد میز های آرایش نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بیشتر میزهای آرایش دارای صندلی هستند و اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است میزی را انتخاب کنید که صندلی در زیر آن جا بگیرد.

مدل میز مخصوص آرایش مدل میز شیک و زیبا برای آرایش مدل میز شیک برای آرایش مدل میز ساده آرایش میز های آرایش مدل میز زیبا و شیک مخصوص آرایش میز آرایش شیک مدل میز زیبا مخصوص آرایش مدل میزهای آرایش مدل میز آرایشی مدل میز شیک و مدرن آرایشیمدل میز شیک و جدید آرایشی مدل میز شیک مخصوص آرایش میز آرایش شیک مدل میز آرایش کوچک مدل میز شیک مخصوص آرایش

مبل و میز

اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از مدل میزهای آرایش با ابعاد کوچک استفاده کنید. برای قرار دادن وسایل بیشتر در میز مخصوص آرایش بهتر است میزهای آرایش کشودار را انتخاب کنید تا بتوانید لوازم آرایش ریز و درشت خود را کشوی میز قرار دهید.
میزهای آرایش باید به گونه ای انتخاب شوند که وقتی روی صندلی می نشینید پاهای شما در زیر میز قرار بگیرند تا بتوانید به راحتی در پشت میز فعالیت کنید. آینه میزهای آرایش باید استاندارد و طبیعی باشند، آینه هایی که شما را کوچک و کشیده و تپل و بزرگ نشان می دهند مناسب و ایده آل نیستند و علاوه بر این عرض میز نباید آنقدر زیاد باشد که چشم های شما تصویر درون آینه را به سختی ببیند زیرا در میز آرایش شما باید کوچکترین جزئیات را ببینید.
طراحی نورپردازی در دو طرف میز مخصوص آرایش باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است در دو طرف این میز چراغ نصب کنید تا نور کافی برای آرایش کردن شما در هنگام روز و شب فراهم شود.

              مدل میز شیک مخصوص آرایش مدل میز کوچک و شیک برای آرایش مدل های میز مخصوص آرایش میزهای مخصوص آرایش مدل میز سفید مخصوص آرایش مدل های میز آرایش میز مخصوص آرایش با طرح شیک میزهای شیک مخصوص آرایش مدل میز شیک و جدید مخصوص آرایش مدل میز مدرن مخصوص آرایش مدل میز شیک و جدید مخصوص آرایش مدل میز آرایش

در این مطلب با انواع مدل میز آرایش با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میز آرایشی مناسب و استانداردی را برای فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های تخت و کمد کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *