خانه تخت و کمد تخت خواب ۳۰ مدل تخت خواب مدرن برای اتاق خواب های باکلاس

۳۰ مدل تخت خواب مدرن برای اتاق خواب های باکلاس

طراحی امروزی تخت خواب

مدل تخت خواب از اجزای دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید و تقریباً کل دیزاین اتاق را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولاً افرادی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز می کنند، بیش از سایر افراد توجه خود را معطوف به دیزاین منزل، اتاق خواب و مدل تخت خواب می کنند. در ادامه ایده های متفاوتی برای مدل تخت خواب مدرن گردآوری کرده ایم.

۳۰ مدل تخت خواب مدرن برای اتاق خواب های شیک

افراد زیادی از مدل تخت خواب غافل هستند و عده ای نیز در آن وسواس زیادی دارند و می خواهند با این تخت خواب تمام آرامش و آسایش آن ها فراهم شود. تخت خواب مدرن متناسب با دیزاین خانه های امروزی، گزینه ای پرکاربرد است.

مدل تخت خواب راحت

تخت خواب جذاب

انواع ساعت دیواری

تخت خواب مدرن

مدل تخت خواب جدید

تخت خواب لاکچری

مبل و میز

تم خاکستری در دیزاین تخت خواب

تخت خواب دو نفره سفید رنگ

مدل تخت دو نفره

طراحی جدید تخت خواب

تخت خواب زیبا و ظریف

از آن جایی که شما حدود ۸ ساعت از شبانه روز را بر روی تخت سپری می کنید، بنابراین باید فاکتورهایی را هنگام طراحی تخت خواب و یا سفارش آن در نظر داشته باشید. مسلماً در این میان گزینه های زیادی مورد توجه شما قرار می گیرد. اولین و مهم ترین مسئله در یک تخت خواب، راحتی  آن است.

تخت خواب مدرن به گونه ای طراحی شده که کلیه عوامل و عناصر راحتی برای آن در نظر گرفته شده است. تخت خواب دو نفره با کاربرد دقت و حوصله بیشتری طراحی می شود تا متناسب با سلیقه زوج های جوان باشد. طراحی تخت خواب جدید اجازه بهره مندی از برش های متفاوتی را به شما می دهد.

تخت خواب در تم طوسی

دیزاین شیک تخت خواب

تخت خواب چرمی دو نفره

طراحی مدرن تخت خواب دو نفره

تخت خواب مدرن

تخت خواب زیبا با تم کرم

دیزاین عالی تخت خواب با تم خاکستری

تخت خواب ساده

طراحی ساده تخت خواب

دیزاین زیبای تخت خواب دو نفره

طراحی جذاب تخت خواب با تم قهوه ای

اگر اتاق شما بیش از اندازه کوچک است، می توانید تخت خواب شیک تاشو را در نوع کوچک انتخاب کنید. با این کار هر موقع تمایل داشته باشید می توانید فضای لازم را در اتاق به وجود آورید و تخت را جمع کنید. جنس مناسبی را برای تخت انتخاب کنید تا دوام و استحکام لازم را داشته باشد.

تخت خواب لاکچری را در سایز و ارتفاعات مختلف می سازند تا با کلیه شرایط اتاق شما منطبق گردد. معمولاً عناصر راحتی در هنگام خرید بیش از هر چیز دیگری توجه ما را به خود جلب می کند. این عناصر در دیزاین منزل به طرز شگرفی خودنمایی می کنند و به شکل مناسبی جلوه می یابند.

مدل زیبای تخت خواب دو نفره

تخت خواب تک نفره زیبا

طرح زیبای تخت خواب

تخت خواب مدرن

تخت خواب زیبا

تخت خواب دو نفره لاکچری

دیزاین ایده آل تخت خواب

مدل زیبای تخت خواب

تخت خواب دو نفره در تم سفید

طراحی لاکچری تخت خواب

طراحی زیبای تخت خواب

طرح های قایقی، مینیمالی و چرمی بیش از سایر الگوها برای تخت خواب امروزی کاربرد دارد. بیشتر این تخت ها از جنس سنگین ساخته شده و به همین خاطر جا به جایی آن ها سخت می گردد. برای دیزاین اتاق خواب باید ابعاد تخت خواب مدرن را در نطر بگیرید. یعنی برای انتخاب اصلح در این زمینه، اندازه اتاق را به خاطر داشته باشید.

زیبایی تخت نیز می تواند برای یک چیدمان متفاوت در اتاق خواب به کار گرفته شود. می توانید ست جذابی از رنگ تخت خواب و کمد در اتاق ایجاد کنید. این رنگ می تواند در تن روشن انتخاب شده باشد. از این رو اتاق شما را بسیار شیک و نورانی می سازد.

انتخاب رنگ مناسب برای تخت خواب کاملاً سلیقه ای است اما باید استانداردهای رنگی و چیدمانی در دکوراسیون اتاق خواب رعایت شود. فراموش نکنید که اگر تخت خواب باشکوهی برای محیط اتاق خواب انتخاب کنید، هم به زیبایی اتاق کمک کرده اید و هم خواب راحت شبانه را برای خود رقم زده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *