خانه تخت و کمد مدل جالباسی دیواری جدید و شیک

مدل جالباسی دیواری جدید و شیک

خوشبختانه تنوع در زندگی امروز در حدی است که بسیاری از دکوراسیون منزل را در بر می گیرد و محیطی زیبا برای شما فراهم می کند. در این مطلب مدل جالباسی دیواری با طراحی متفاوت و شیک  را ارائه کرده ایم. 

مدل جالباسی دیواری با ایده های شیک

عده ای گمان می کنند که مدل طراحی یک جالباسی تاثیر چندانی در فضای پیرامونی منزل ندارد. در حالی که اجزای کوچکتر از این وسیله نیز در دکوراسیون منزل رخ نشان می دهند و در واقع دکوراسیون در ترتیب یافتن همین اجزای کوچک شکل می گیرد.

طراحی زیبای جالباسی

طراحی جذاب جالباسی دیواری

انواع ساعت دیواری

جالباسی چوبی دیواری

طرح زیبای جالباسی

مدل جالباسی دیواری

مبل و میز

دیزاین شیک جالباسی

طراحی شیک جالباسی

طراحی متفاوت جالباسی

جالباسی با تم نارنجی

مدل جالباسی دیواری

برای استقرار وسایل، کیف، چتر و … نیاز به یک جالباسی دارید. نمونه های مختلفی برای طراحی جالباسی وجود دارد. مدل جالباسی دیواری به دلیل تراکم بیش از سایر جالباسی ها مورد توجه قرار می گیرد. معمولاً در طرح های دیواری مدل جالباسی از سایر موارد با هم بهره مند می شوند و به ساختار مخفی روی آورده می شود.

جالباسی دیواری

طرح زیبای جالباسی

جالباسی اتاق کودک

طرح زیبای جالباسی دیواری

طرح ظریف جالباسی

جالباسی دیواری ظریف

مدل جالباسی دیواری

دیزاین شیک جالباسی

جالباسی عالی

جالباسی دیواری به همراه جاکفشی

ساختار مخفی یعنی جالباسی دیواری تنها یک جالباسی نباشد . ضمن اینکه این جالباسی فضای کافی را به شکل مخفی در اختیار شما قرار دهد. در حال حاضر مدل جالباسی به صورت یک تکه ای طراحی نمی شود. بلکه معمولاً در قسمت پایین از یک میز یا جاکفشی و … بهره مند است. تمام  این طراحی ها گذشته از دیزاین زیبا و شیک نشان دهنده کمبود فضا در منازل امروزی هستند و این نشان می دهد که فضا برای هر خانه ای اولویت اول را دارد. ضمن اینکه بدون در نطر گرفتن این ابعاد حتی نمی توان یک جالباسی دیواری را نصب کرد.

جالباسی دیواری با طراحی عالی

جالباسی دیواری با طرح قفسه

طرح شاخه درختی جالباسی دیواری

چیدمان متفاوت جالباسی

طرح زیبای جالباسی

طراحی رخت آویز فلزی

مدل رخت آویز دیواری

طراحی ساده جالباسی چوبی

دیزاین شیک جالباسی دیواری

دیزاین عالی جالباسی

معمولاً جالباسی را در ورودی یا راهروی منزل قرار می دهند تا با ورود به خانه بتوان وسایل خود را بر روی آن قرار داد. بعضی از جالباسی ها به شکل نمایان هستند و جایی برای پنهان کردن ندارند. بیشتر مدل جالباسی ها در این سبک طراحی می شوند. بهتر است در هنگام استفاده از مدل جالباسی، آویز لباس را فراموش نکنید. در چنین مدل هایی، وسایلی که بر روی جالباسی قرار می گیرند، خیلی اهمیت دارند و در واقع این ها هستند که دکوراسیون منزل را شکل می دهند.

طرح درختی جالباسی دیواری

مدل جالباسی دیواری

طراحی زیبای جالباسی

مدل جالباسی لاکچری

ظراحی لاکچری جالباسی

مدل زیبای جالباسی به همراه جاکفشی

جالباسی دیواری با طرح ساده

مدل جذاب جالباسی

مدل عالی جالباسی دیواری

دیزاین زیبای طرح چوب جالباسی

مدل جالباسی گاهاً به صورت یک وسیله مستقیم در بالا تعبیه می شود و ابداً چیز دیگری ندارد. یعنی فضای زیر آن خالی است. شما می توانید برای پر کردن فضای زیر جالباسی از میز یا مبلمان کمک بگیرید و جلوه این ناحیه را بیشتر سازید. اگر مدل جالباسی دیواری شما برای استفاده کودکان است، باید در ارتفاع کوتاهی قرار گیرد تا کودک به آن به راحتی دست یابد.

گاهی نیز وسایل شما بسیار کوچک و محدود هستند و تقریباً نیازی به استفاده از جالباسی دیواری ندارید. بلکه می توانید از یک کنسول کوچک برای جمع آوری و ذخیره سازی کیف، سوییچ، کلید و … استفاده کنید.

در حال حاضر جالباسی سبک ترکیبی بسیار مورد استفاده است. یعنی مجموعه ای از دکوراسیون در بطن جالباسی قرار می گیرد. ضمن اینکه خود جالباسی نیز به عنوان بخشی از دکوراسیون راهرو مطرح می شود.

مدل جالباسی دیواری در نوع خود بی نظیر است و در عین زیبایی می تواند به شکل مطلوبی منزل شما را سامان دهد. ضمن اینکه با ایده های خلاقانه یاری گر شما در یک دکوراسیون عالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *