خانه تخت و کمد مدل کمد لباس بچه گانه با طرح های فانتزی و دوست داشتنی

مدل کمد لباس بچه گانه با طرح های فانتزی و دوست داشتنی

مدل کمد لباس بچه گانه

مدل کمد لباس بچه گانه یکی از ضروری ترین وسایل در اتاق خواب کودکان دختر و پسر است و تاثیر کمد لباس را در نظم دکوراسیون داخلی اتاق کودک نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است کمد لباس برای اتاق کودک از بین طرح های کاربردی و در عین حال شیک انتخاب شود. 

رنگ و طرح کمد لباس روی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کمد لباس حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

کمد لباس کشو دار

مدل کمد لباس بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال

انتخاب مدل کمد مناسب برای اتاق کودک از بین طرح های متنوع کار نسبتا دشواری است بنابراین بهتر است شما در هنگام خرید کمد لباس کودک و کمد دیواری اتاق کودک اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید کمد با طرح و رنگ مناسبی را برای اتاق فرزند خود انتخاب نمایید. در ادامه توجه شما را به چند مدل کمد لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

انواع ساعت دیواری

مدل کمد لباس دو رنگ

مدل های کمد لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه

کمد لباس یکی از ضروری ترین و مهم ترین اجزای سرویس خواب کودک است که در انواع مدل های ساده و فانتزی طراحی می شود و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در فضای اتاق کودک طرح و رنگ کمد لباس را انتخاب کنید.
ابعاد کمد لباس یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و اگر شما تمایل دارید وسایل بیشتری را درون کمد قرار دهید بهتر است کمدها با سایز بزرگ تر را انتخاب نمایید.
کمدهای بچه گانه همچنین در انواع سایز های کوچک نیز موجود هستند و اگر فضای اتاق فرزند شما کوچک است بهتر است این مدل کمدها را انتخاب نمایید.
طراحی داخلی مدل کمد لباس بچه گانه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در برخی از مدل های کمد لباس قسمتی از کمد را برای تعبیه کشو در نظر می گیرند که از کشوها می توانید برای قرار دادن لباس های راحتی و … استفاده نمایید.

مدل کمد لباس طرح دار بچه گانه

مبل و میز

مدل کمد لباس طرح دار بچه گانه

مدل کمد لباس کمد لباس دخترانه کمد لباس شیک و زیبا

 

کمد لباس طرح دار

مدل کمد لباس سه رنگ

کمد لباس طرح دار

کمد لباس طرح دار

کمد لباس سفید و بنفش

کمد لباس شیک

انتخاب رنگ کمد لباس نیز دارای اهمیت زیادی است و با توجه به اینکه کمد بیشتر فضای اتاق کودک را اشغال می کند بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید. در برخی از مدل های کمد لباس برای کودکان از ترکیب چند رنگ استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین بهتر است در هنگام انتخاب رنگ کمد لباس بچه گانه به جنسیت فرزند خود نیز توجه کنید. کمد های لباس با رنگ هایی نظیر آبی و نارنجی و خاکستری و … برای اتاق کودکان پسر انتخابی مناسب و ایده آل هستند و کمدهای لباس برای اتاق کودکان دختر نیز بهتر است از بین رنگ هایی نظیر قرمز و صورتی و … انتخاب شود.

کمد لباس سفید کمد لباس ساده کمد لباس شیک کمد لباس بچه گانه مدل کمد لباس آبی کمد لباس ساده کمد لباس بچه گانه طرح دار کمد لباس ساده و زیبا مدل کمد لباس بچه گانه طرح دار کمد لباس صورتی و سفید کمد لباس دو رنگ کمد لباس طرح دار کمد لباس ساده و زیبا مدل کمد لباس ساده و خاکستری کمد لباس شیک و فانتزی مدل کمد لباس بچه گانه

در این مطلب انواع مدل کمد بچه گانه با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها کمد با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *