خانه تخت و کمد ۳۳ مدل کتابخانه چوبی با طراحی جدید و کاربردی

۳۳ مدل کتابخانه چوبی با طراحی جدید و کاربردی

کتابخانه چوبی

کتابخانه امروزه به یکی از اجزای فرعی و مورد نیاز در هر خانه ای تبدیل شده است و بهتر است شما با توجه به حجم کتاب ها و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود مدل کتابخانه مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید. در ادامه ۳۳ مدل کتابخانه چوبی با طراحی شیک و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کتابخانه چوبی با جدیدترین طرح و رنگ ها

کتابخانه صرفا مکانی برای چیدمان کتاب ها نیست و امروزه از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ آن حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل کتابخانه چوبی

طرح های کتابخانه با طرح چوب

در هنگام انتخاب مدل کتابخانه باید به تعداد قفسه ها و جنس و کیفیت چوب و رنگ کتابخانه توجه داشته باشید. اگر تعداد کتاب هایی که قرار است درون قفسه چیده شوند زیاد هستند بهتر است کتابخانه دارای قفسه های بیشتری باشد.
کتابخانه چوبی در انواع طرح های دیواری و زمینی طراحی شده است که اگر متراژ مکان مورد نظرتان کوچک است قفسه های کتاب دیواری می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
قفسه های کتاب پایه دار و زمینی نیز قابلیت انتقال به مکان های مختلف منزل را دارند و در منازل با متراژ بزرگ می توانید از این مدل کتابخانه ها استفاده کنید.
محل قرار دادن کتابخانه در فضای منزل از مطالب مهم و حائز اهمیت است و بهتر است شما قفسه کتاب را در مکانی قرار دهید که دور از رطوبت باشد و نور آفتاب نیز به صورت مستقیم به قفسه کتاب نتابد و علاوه بر این به کتاب ها نیز دسترسی راحت تری داشته باشید.

انواع ساعت دیواری

مدل قفسه کتاب چوبی قفسه چوبی کتاب مدل قفسه کتاب کتابخانه کلاسیک مدل کتابخانه ساده کتابخانه شیک و چوبی قفسه کتاب شیک و جدید قفسه چوبی کتاب کتابخانه شیک چوبی کتابخانه ساده و زیبا کتابخانه زیبا و شیک مدل کتابخانه چوبی قفسه دیواری مدرن قفسه کتاب زیبا و ساده قفسه کتاب شیک و جدید کتابخانه زیبا چوبی
قفسه کتاب چوبی همچنین در انواع مدل های طرح دار و فانتزی موجود است و اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و خاص است می توانید از انواع قفسه های فانتزی و ساده استفاده نمایید و برای دکوراسیون های داخلی کلاسیک نیز بهتر است از کتابخانه های کلاسیک و ساده استفاده شود.
علاوه بر چیدمان کتاب ها در قفسه می توانید از وسایل دکوری و گلدان ها و قاب عکس های کوچک نیز در فضای کتابخانه استفاده نمایید.
قفسه های کتاب چوبی همچنین بهتر است از بین جنس های بادوام و با کیفیت نظیر چوب گردو و چوب افرا و چوب کاج انتخاب شوند همچنین اگر طبیعی بودن چوب قفسه کتاب برای تان اهمیتی ندارد می توانید از کتابخانه های ام دی اف استفاده کنید که این مدل ها نسبت به قفسه کتاب چوبی دارای قیمتی مناسب و تنوع بیشتری هستند.

قفسه کتاب دیواری کتابخانه دیواری قفسه کتاب دیواری قفسه ساده کتاب کتابخانه شیک و زیبا مدل کتابخانه شیک و جدید مدل قفسه ساده و زیبا کتابخانه شیک و چوبی قفسه چوبی کتاب مدل کتابخانه زیبا و مدرن کتابخانه مدرن و زیبا کتابخانه ساده و زیبا مدل کتابخانه زیبا و جدید کتابخانه شیک قفسه کتاب جدید کتابخانه شیک و چوبی

در این مطلب با انواع مدل های کتابخانه چوبی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها قفسه کتاب کاربردی و جذابی را انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *