خانه تخت و کمد ۷۰ مدل کمد دیواری ام دی اف و مدرن برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و اتاق کودک

۷۰ مدل کمد دیواری ام دی اف و مدرن برای اتاق خواب، اتاق پذیرایی و اتاق کودک

کمد دیواری ام دی اف

امروزه در اغلب خانه ها کمد دیواری وجود دارد و از این وسایل پرکاربرد می توانید برای قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع طرح های کمد دیواری ام دی اف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کمد دیواری ام دی اف شیک و جدید

کمد دیواری مکانی مناسب و ایده آل را برای چیدمان وسایل مهم و ضروری فراهم می کند و شما می توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را در طبقه ها و شلف های کمد بچینید و فضایی منظم و مرتب را در اتاق مورد نظر خود ایجاد نمایید.

کمد دیواری ام دی اف

طرح های کمد دیواری MDF پذیرایی

برای ساخت کمد دیواری ها از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و هایگلاس و چوب و … استفاده می شود و شما می توانید از کمدهای دیواری برای قرار دادن وسایل ضروری و غیر ضروری استفاده کنید.
کمدهای دیواری حجم قابل توجهی از فضا را به خود اختصاص می دهند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب کمد دیواری به کاربرد و زیبایی آن نیز توجه داشته باشید.
مدل های کمد دیواری ام دی اف در انواع رنگ های روشن و تیره طراحی می شوند و در ساخت برخی از آن ها نیز از ترکیب دو رنگ استفاده می شود که بهتر است برای انتخاب رنگ آن ها به رنگ سایر وسایل توجه داشته باشید.
اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است کمدهای دیواری با رنگ روشن را برای نصب روی دیوار پذیرایی انتخاب کنید و اگر سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از کمدهای دیواری با رنگ های روشن و تیره در فضای پذیرایی منزل تان استفاده کنید.
در طراحی برخی از کمدهای دیواری برای جذابیت بیشتر از ترکیب دو متریال مختلف نظیر ام دی اف و هایگلاس یا MDF و شیشه و … استفاده می شود که این طرح های کمد دیواری نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انواع ساعت دیواری

کمد دیواری رنگ روشن مدل کمد دیواری زیبا و جذاب کمد دیواری ام دی اف رنگ تیره کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن مدل کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری زیبا و رنگ سفید کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری mdf کمد دیواری زیبا و ام دی اف طرح کمد دیواری کمد دیواری mdf کمد دیواری رنگ تیره کمد دیواری شیک و جذاب کمد دیواری ام دی اف

طرح های کمد دیواری MDF اتاق خواب و اتاق کودک

یکی از مهم ترین مکان هایی که برای نصب کمد دیواری مورد توجه قرار می گیرد اتاق خواب و اتاق کودک است که بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کمد دیواری برای اتاق کودک و اتاق خواب به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق توجه داشته باشید تا بتوانید تغییرات مثبتی را در فضای مورد نظر خود ایجاد نمایید.
کمد های دیواری به صورت ساده و تزیینی طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید کمد دیواری ام دی اف را در بالا و یا کنار تخت خواب نصب کنید بهتر است کمدهایی را انتخاب نمایید که به صورت مسطح و بدون دستگیره هستند همچنین بهتر است این طرح کمدها دارای تزیینات اضافی نباشند.
کمدهای دیواری همچنین به صورت ریلی و درب دار موجود می باشند و اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از مدل کمد دیواری ریلی برای نصب در اتاق خواب استفاده نمایید زیرا درهای این طرح از کمدها در داخل کلاف خود کمد باز و بسته می شوند و نیازی نیست که فضای اضافی را به باز و بسته کردن درب کمد اختصاص دهید همچنین طول عمر کمدهای ریلی نسبت به کمدهای درب دار بیشتر است زیرا این کمدها دارای اتصالات و لولا نیستند.

کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب کمد دیواری زیبا و رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن مدل کمد دیواری جدید کمد دیواری رنگ تیره کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری زیبا و رنگ روشن کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری کمد دیواری کمد دیواری دو رنگ و شیک مدل کمد دیواری سیاه و سفید کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری اتاق کودک کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری ام دی اف

مبل و میز

اگر شما تمایل دارید از کمد دیواری در فضای اتاق کودک خود استفاده نمایید بهتر است رنگ کمد را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید زیرا رنگ های روشن باعث ایجاد روحیه مثبت در کودکان می شوند و فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب آن ها ایجاد می کنند همچنین می توانید کمدهای دیواری با طرح های فانتزی را برای نصب روی دیوار اتاق کودک انتخاب نمایید تا فضای اتاق خواب کودک تان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.
کمد دیواری اتاق کودک بهتر است دارای قفسه ها و طبقه های زیادی باشد تا شما بتوانید وسایل بازی و کتاب و دفتر و لباس و … را به صورت مرتب درون فضای کمد بچینید و در صورت نیاز به وسیله ای خاص به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

کمد دیواری اتاق کودک کمد دیواری شیک کمد دیواری جدید کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری mdf کمد دیواری رنگ روشن و شیک کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری کمد دیواری اتاق خواب کمد دیواری رنگ روشن طرح کمد دیواری مدل کمد دیواری کمد دیواری برای اتاق کودک کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری شیک و زیبا کمد دیواری رنگ تیره کمد دیواری رنگ تیره کمد دیواری اتاق کودک کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری برای اتاق خواب مدل کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری اتاق کودک کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری زیبا و شیک

در این مطلب با انواع مدل کمد دیواری ام دی اف آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کمد با طرح و رنگی مناسب را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *