خانه تخت و کمد ۳۸ مدل قفسه دیواری شیک و خلاقانه برای خانه های ایرانی

۳۸ مدل قفسه دیواری شیک و خلاقانه برای خانه های ایرانی

مدل قفسه دیواری

مدل قفسه دیواری دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل را جذاب و متفاوت تر نشان می دهد و این وسیله تزیینی برای منازل با متراژ بزرگ و کوچک می توانند انتخابی مناسب و ایده آلی باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل قفسه دیواری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل قفسه دیواری با طرح های زیبا و کاربردی

برای ساخت باکس های دیواری از چوب و ام دی اف و فلز و … استفاده می شود و این وسایل تزیینی با هر سبک دکوراسیون داخلی مطابقت و همخوانی دارند بنابراین بهتر است شما به کمک آن ها ظاهری زیبا و متفاوتی را به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

مدل قفسه دیواری

۳۸ طرح قفسه دیواری مدرن و شیک

قفسه های دیواری به صورت چند قطعه جداگانه ساخته می شوند و برخی از آن ها نیز به صورت سرهم طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید قفسه ها را با چیدمانی متفاوت روی دیوار نصب کنید بهتر است از باکس های دیواری جداگانه استفاده نمایید.
اگر شما تمایل دارید از باکس های دیواری جداگانه روی دیوار استفاده کنید می توانید رنگ باکس ها را از بین رنگ های متنوع تیره و روشن انتخاب کنید.
درون شلف های دیواری می توانید وسایل تزیینی و کتاب های مختلف و مجسمه و گلدان های کوچک و … را قرار دهید و تزیینی متفاوت را روی دیوار منزل خود ایجاد کنید.

انواع ساعت دیواری

باکس دیواری مدل قفسه دیواری قفسه دیواری قفسه دیواری چوبی باکس دیواری ام دی اف باکس دیواری سفید باکس دیواری قفسه دیواری زیبا و مدرن باکس دیواری قرمز باکس دیواری قفسه دیواری فلزی قفسه دیواری گرد مدل باکس دیواری زیبا و شیک قفسه دیواری ام دی اف باکس دیواری زیبا و شیک مدل قفسه دیواری باکس دیواری فانتزی قفسه دیواری رنگی باکس دیواری سبز قفسه دیواری زیبا و مدرن
از باکس های دیواری می توانید در قسمت های مختلف نظیر پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و راهروی ورودی و  … استفاده کنید و از این طریق زیبایی و جذابیت خاصی را به دیوار منزل خود ببخشید.
قفسه های دیواری در انواع اشکال مختلف نظیر گرد و مربع و چند ضلعی و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و اگر شما تمایل دارید تزیینی متفاوت و خاص روی دیوار منزل تان داشته باشید بهتر است قفسه های دیواری را از بین طرح و رنگ های مختلف انتخاب کنید سپس آن ها را به شیوه ای خلاقانه روی سطح دیوار نصب کنید.
اگر شما تمایل دارید از باکس دیواری در اتاق خواب استفاده کنید بهتر است قسمت زیادی از سطح دیوار را با کمک آن بپوشانید سپس کتاب و سی دی و … را روی سطح آن ها قرار دهید.

باکس دیواری سفید و سیاه قفسه دیواری فانتزی باکس دیواری زیبا و مدرن قفسه دیواری فلزی باکس دیواری سفید قفسه دیواری ام دی اف مدل قفسه دیواری زیبا و مدرن قفسه دیواری چند ضلعی باکس دیواری سفید و ساده قفسه دیواری سرهم باکس دیواری شیک طرح شلف دیواری مدل شلف دیواری ساده شلف دیواری قفسه دیواری مدرن و شیک شلف دیواری چند ضلعی قفسه دیواری ام دی اف

در این مطلب با انواع مدل قفسه دیواری خاص و زیبا آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها باکس دیواری با طرح و رنگی مناسب را برای منزل خود انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *