خانه تخت و کمد  مدل کمد دیواری کوچک با انواع طراحی زیبا و کاربردی برای اتاق خواب و سالن پذیرایی

 مدل کمد دیواری کوچک با انواع طراحی زیبا و کاربردی برای اتاق خواب و سالن پذیرایی

مدل کمد دیواری کوچک

کمد دیواری امروزه به یکی از ضروری وسایل در منزل تبدیل شده است که در انواع طرح های متنوع مدل کمد دیواری کوچک و بزرگ موجود می باشد و شما می توانید با توجه به ابعاد اتاقی که قرار است کمد را در آنجا نصب کنید سایز آن را انتخاب نمایید.

مدل کمد دیواری کوچک با طراحی شیک و کاربردی

کمدهای دیواری از کاربردی ترین وسایل در هر منزلی به شمار می روند که در انواع طرح های مختلف موجود می باشند. در ادامه با انواع مدل کمد دیواری کوچک آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کمد دیواری کوچک

طرح های کمد دیواری کوچک

برای ساخت کمدهای دیواری از متریال مختلف نظیر ام دی اف و چوب و هایگلاس و … استفاده می شود که انتخاب جنس کمد دیواری به میزان بودجه شما بستگی دارد.
کمدهای دیواری در انواع طرح های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری ساده موجود می باشند و در طراحی برخی از این طرح ها درون کمد به صورت قفسه ای ساخته شده است که از این قفسه ها می توان برای چیدن وسایل مختلف استفاده کرد.
کمد دیواری های ریلی برای اتاق های کوچک مناسب تر هستند زیرا درب آن ها به راحتی باز و بسته می شود و دیگر نیازی نیست که فضایی از اتاق خواب را برای باز شدن درب کمد دیواری در نظر بگیرید.
کمدهای دیواری سایزهای مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به ابعاد اتاق مورد نظرتان اندازه این مدل کمدها را انتخاب نمایید.
اگر فضایی که قرار است کمد در آنجا نصب شود کوچک است بهتر است کمدهای دیواری کوچک را برای نصب انتخاب نمایید برای فضاهای بزرگ نیز در انتخاب سایز این طرح کمدها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انواع ساعت دیواری

کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری شیک کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری شیک کمد دیواری دو رنگ کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری رنگ روشن کمد دیواری شیک طرح کمد دیواری کوچک
انتخاب رنگی مناسب برای کمد دیواری کوچک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کمدهای دیواری کوچک در انواع رنگ های تیره و روشن و ترکیبی از این دو رنگ ساخته می شوند که کمدهای رنگ روشن برای اتاق ها با فضای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
همچنین در صورت تمایل به استفاده از کمد دیواری رنگ تیره می توانید طرح هایی را انتخاب نمایید که در بخشی از آن ها رنگ روشن نیز استفاده شده است.
کمد دیواری های کوچک به صورت آینه دار نیز طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان بزرگ تر به نظر برسد بهتر است این طرح کمد ها را برای نصب انتخاب نمایید.
از کمد دیواری های کوچک می توانید برای بخش های مختلف منزل نظیر اتاق خواب و راهروی ورودی و سالن پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده نمایید.

کمد دیواری زیبا و کوچک کمد دیواری ام دی اف کوچک کمد دیواری کلاسیک کمد دیواری زیبا و کوچک مدل کمد دیواری شیک کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری هایگلاس
در این مطلب با انواع مدل کمد دیواری کوچک آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کمد دیواری زیبا و شیکی را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *