خانه تخت و کمد تخت کودک سرویس خواب نوزاد دختر در انواع طرح ها و دیزاین های خاص و جذاب

سرویس خواب نوزاد دختر در انواع طرح ها و دیزاین های خاص و جذاب

سرویس خواب نوزاد دختر

سرویس خواب نوزاد از مهم ترین وسایلی است که به عنوان سیسمونی تهیه می شود و با توجه به اینکه طرح و رنگ سرویس خواب می تواند روی زیبای و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل سرویس خواب نوزاد دختر و پسر حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل سرویس خواب نوزاد دختر با طرح های شیک و زیبا

سرویس خواب برای نوزاد قبل از تولد او توسط والدین تهیه می شود و با چیدمانی مناسب در فضای اتاقی که برای نوزاد در نظر گرفته شده است چیده می شود. سرویس خواب های نوزادان در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

سرویس خواب نوزاد دختر

طرح های سرویس خواب نوزاد دخترانه

سرویس خواب نوزاد شامل تخت خواب و بالش و لحاف و تشک و گهواره و پاتختی و کمد نوزاد و میز دراور همراه با صندلی و قاب آینه می باشد که این اجزاء ضروری ترین وسایل سرویس خواب به شمار می روند پاف نیز یک جزء اضافه است که وجود آن فقط یک مزیت به شمار می رود و شما می توانید در صورت تمایل آن را از لیست خرید خود حذف کنید.

انواع ساعت دیواری

با توجه به اینکه والدین سرویس خوابی را که برای نوزاد خود تهیه می کنند تمایل دارند فرزندشان تا دوران کودکی یا نوجوانی استفاده نماید از این رو بهتر است جنس سرویس خواب از بین مدل های با کیفیت انتخاب شود همچنین سرویس خواب های ساده می توانند برای دوران کودکی و نوجوانی فرزند شما قابل استفاده باشند.

انتخاب ابعادی مناسب برای تخت خواب نوزاد از اهمیت زیادی برخودار می باشد و برخی از تخت خواب های چند منظوره طراحی شده اند که از دوران نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده می باشند همچنین شما می توانید ابعاد تخت نوزاد را با توجه به وزن و طول قد او انتخاب نمایید.

تخت خواب های نوزاد دارای لبه های بلندی هستند که این لبه ها خطر سقوط نوزاد از روی تخت را از بین می برند و شما می توانید این لبه ها را به تدریج که فرزندتان بزرگ شد از سطح تخت جدا نمایید همچنین ارتفاع تخت نوزاد نیز با بالا رفتن سن فرزند شما قابل تنظیم می باشد.

مبل و میز

مدل سرویس خواب نوزاد دختر سرویس خواب شیک و سفید مدل سرویس خواب دو رنگ سرویس خواب طوسی برای نوزاد سرویس خواب نوزاد رنگ روشن سرویس خواب زیبا برای نوزاد سرویس خواب زیبا و شیک برای نوزاد سرویس خواب شیک برای نوزاد سرویس خواب نوزاد دخترانه سرویس خواب شیک نوزاد سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب های نوزاد دخترانه در انواع طرح های کلاسیک و سلطنتی و مدرن موجود می باشند که شما می توانید با توجه به سبک کلی دکورارسیون قسمت های مختلف منزل تان طرح سرویس خواب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای سرویس خواب نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. طیف رنگی کرم تا استخوانی برای رنگ سرویس خواب نوزاد مناسب می باشند زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فضای اتاق نوزاد بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین در صورت کثیف شدن لک ها به وضوح قابل مشاهده می باشند و شما می توانید سرویس خواب را راحت تر تمیز نمایید. سرویس خواب برای نوزاد در انواع رنگ های طوسی و آبی و قهوه ای و صورتی و … نیز موجود می باشند که انتخاب این رنگ ها سلیقه ای است.

برای طراحی سرویس خواب نوزادان از متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و نئوپان و فرفورژه استفاده می شود که سرویس خواب های چوبی نوزاد نسبت به سایر طرح ها از کیفیت بیشتری برخودار می باشند همچنین سرویس خواب های ام دی اف نیز دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند از این رو توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.

مدل سرویس خواب شیک برای نوزاد سرویس خواب زیبا برای نوزاد مدل سرویس خواب شیک نوزاد سرویس خواب آبی و سفید برای نوزاد سرویس خواب شیک نوزاد مدل سرویس خواب زیبا برای نوزاد مدل سرویس خواب سفید نوزاد مدل سرویس خواب نوزاد دختر جدید سرویس خواب شیک نوزاد دختر سرویس خواب زیبا و سفید برای نوزاد سرویس خواب سفید برای نوزاد

در این مطلب با انواع مدل سرویس خواب نوزاد دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سرویس خوابی شیک و بی نظیر را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *