خانه تخت و کمد تخت خواب مدل تخت خواب های لمسه دوزی شده با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

مدل تخت خواب های لمسه دوزی شده با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

مدل تخت لمسه

لمسه دوزی به شکل خاصی از فرم دادن به پارچه مبلمان یا تخت خواب گفته می شود که در آن پارچه به صورت برجستگی ها و فرو رفتگی هایی منظم حالت داده می شود و بعد از فرم گرفتن روی پارچه لوزی هایی ایجاد می گردد. در ادامه با انواع مدل تخت لمسه مدرن و سلطنتی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تخت لمسه جدید و شیک

فرو رفتگی هایی که در لمسه کوبی ایجاد می گردند به دلیل دوختن دکمه می باشند و بیشتر لمسه کاری ها روی تخت خواب های چرم و مخمل ایجاد می شوند همچنین لمسه کاری ها با ظرافت و مهارت خاصی انجام می گردند. لمسه کاری در تختخواب اغلب در قسمت جلو و پشت تخت انجام می شود و این طرح تختخواب ها زیبایی و جلوه خاصی دارند.

مدل تخت لمسه

طرح های تختخواب لمسه

تختخواب های لمسه کاری در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و از این طرح تختخواب ها می توانید در اتاق خواب ها با دکوراسیون کلاسیک یا مدرن استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

برای لمسه کاری تختخواب بعد از نشانه گذاری قسمت هایی که قرار است لمسه دوزی روی آن ها انجام شود به کمک دریل همه نقاط علامت گذاری و سوراخ می شوند همچنین این کار دو بار روی فومی که روی سطح چوب چسبانده شده است انجام می شود و بعد از اینکه سوراخ کاری چوب و فوم به پایان رسید پارچه روی فوم کشیده می شود.

برای لمسه کاری از چرم و پارچه های با کیفیت استفاده می شود از این رو تختخواب های لمسه دارای دوام زیادی هستند و شما می توانید از آن ها به مدت طولانی تری استفاده کنید همچنین این طرح تختخواب ها به صورت تختخواب دو نفره و یک نفره موجود می باشند که انتخاب ابعاد تختخواب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

تخت سلطنتی لمسه کاری تختخواب شیک لمسه تخت لمسه زیبا تختخواب لمسه شیک تخت لمسه رنگ تیره تخت لمسه تخت لمسه زیبا تخت لمسه سفید

مبل و میز

تختخواب های لمسه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر فضای اتاق خواب شما کوچک می باشد بهتر است تختخواب های رنگ روشن را انتخاب نمایید همچنین در فضای اتاق خواب های بزرگ می توانید از تختخواب های رنگ تیره استفاده نمایید.

اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان لوکس و لاکچری به نظر برسد بهتر است تختخواب سلطنتی لمسه کاری شده را برای قرار دادن در اتاق خواب انتخاب نمایید همچنین تختخواب های لمسه کاری مدرن و ساده برای اتاق خواب ها با دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخابی مناسب می باشند.

تختخواب لمسه تخت لمسه شیک تخت زیبا لمسه تختخواب شیک لمسه تختخواب لمسه تختخواب لمسه سفید تخت لمسه طوسی طرح تخت لمسه تختخواب زیبا لمسه تخت لمسه کاری ساده

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های تختخواب لمسه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تختخوابی زیبا و کاربردی را انتخاب نمایید و دکوراسیونی بی نظیر را در فضای اتاق خواب تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *