خانه تخت و کمد چند مدل جاکفشی مخفی که راهرو خانه شما را جذاب تر می کنند

چند مدل جاکفشی مخفی که راهرو خانه شما را جذاب تر می کنند

مدل جاکفشی مخفی

جاکفشی از انواع لوازم ضروری و کاربردی در هر خانه ای می باشد از این رو بهتر است شما در انتخاب آن حساسیت لازم را به خرج دهید و طرحی را انتخاب نمایید که با سلیقه شخصی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل جاکفشی مخفی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل جاکفشی مخفی با طرح و رنگ زیبا

جاکفشی ها در انواع طرح های دیواری و مخفی و پایه دار و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

طرح جاکفشی مخفی

طرح های جاکفشی مخفی شیک و جدید

برای ساخت جاکفشی از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و فلز و چوب و … استفاده می شود و می توان گفت جاکفشی های ام دی اف جزء طرح های پرطرفدار می باشند زیرا دارای رنگ و مدل هایی متنوع هستند و علاوه بر این قیمت آن ها نیز مناسب می باشد.

انواع ساعت دیواری

جاکفشی های دیواری و مخفی توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و با توجه به اینکه امروزه ساختمان ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند از این رو شما می توانید از این طرح جاکفشی ها به راحتی در مکان های کوچک استفاده نمایید زیرا فضای کمی را اشغال می کنند.

بهتر است جاکفشی هایی را انتخاب نمایید که دارای چندین طبقه می باشند تا بتوانید به راحتی کفش هایتان را در طبقه ها قرار بدهید و علاوه بر این از شلوغ شدن راهروی ورودی منزل تان جلوگیری کنید.

جاکفشی فلزی مدل جاکفشی سفید و مخفی جاکفشی زیبا و مخفی جاکفشی ام دی اف مخفی طرح جاکفشی سفید جاکفشی کشویی جاکفشی و جالباسی دیواری

مبل و میز

اغلب جاکفشی های مخفی به صورت طرح های دیواری می باشند و با توجه به اینکه از فضای دیوار برای طراحی آن ها استفاده می شود از این رو فضای خیلی کمی را اشغال می کنند. همچنین برخی از جاکفشی ها در زیر پله های ساختمان قرار داده می شوند. برخی از جاکفشی ها در زیر مبلمان تعبیه می شوند که در این صورت شما می توانید مبلمان را در قسمت مناسبی از فضای ورودی منزل قرار دهید تا بتوانید در هنگام پوشیدن کفش هایتان از مبلمان استفاده نمایید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

انتخاب رنگی مناسب برای جاکفشی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ جاکفشی را با توجه رنگ سایر وسایلی که در راهروی ورودی قرار داده اید انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید فضای راهروی ورودی بزرگ تر به نظر برسد بهتر است رنگ درب جاکفشی را روشن انتخاب نمایید.

جاکفشی های مخفی در انواع متراژهای بزرگ و کوچک ساخته می شوند و اگر شما تمایل دارید تعداد کفش های بیشتری را در فضای جاکفشی قرار بدهید بهتر است طرح های بزرگ تر را انتخاب نمایید جاکفشی های کوچک کاربردی نمی باشند و بهتر است در صورت امکان از خرید آن ها خودداری کنید.

 جاکفشی مشکی و مدرن جاکفشی دیواری و سفید جاکفشی مخفی جاکفشی شیک جاکفشی

در این مطلب با انواع طرح های جاکفشی مخفی شیک و جذاب مخصوص راهروهای ورودی با دکوراسیون مختلف آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جاکفشی با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید و تغییراتی مثبت را در طراحی داخلی راهروی ورودی منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *