خانه تخت و کمد کمد دیواری سفید در انواع مدل های کاربردی و جدید

کمد دیواری سفید در انواع مدل های کاربردی و جدید

کمد دیواری امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل در هر خانه ای تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید فضایی بیشتر و کاربردی را برای ذخیره سازی لوازم مورد نظر خود در اختیار داشته باشید بهتر است این مدل کمد را در فضای اتاق خواب یا سایر بخش های منزل تان نصب کنید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های کمد دیواری سفید را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طرح های کمد دیواری سفید

کمدهای دیواری در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و شما می توانید این طرح کمد را به صورت تک رنگ یا ترکیبی از دو یا سه رنگ انتخاب نمایید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل کمد دیواری سفید

طرح های کمد دیواری سفید

خانه هایی که متراژی کوچک دارند لازم است تا یک یا چند کمد دیواری پر از قفسه و طبقه در قسمت های مختلف منزل نصب شود تا فضای ذخیره سازی لازم ایجاد شود علاوه بر این رنگ کمد دیواری اگر روشن انتخاب شود باعث می شود تا فضای اتاق ها بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که بهتر است کمد دیواری را برای نصب انتخاب کنید که فضای لازم برای چیدن لباس ها و سایر لوازم ضروری را در اختیار شما قرار بدهد تا از شلوغ شدن فضای منزل جلوگیری شود.

برای ساخت کمد دیواری از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و هایگلاس و چوب و … استفاده می شود که امروزه کمد دیواری ام دی اف و کمد دیواری های گلاس توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.

مدل کمد دیواری سفید و شیک کمد دیواری شیک کمد دیواری سفید و براق کمد دیواری زیبا و سفید مدل کمد دیواری سفید و شیک مدل کمد دیواری زیبا مدل کمد دیواری زیبا و سفید کمد دیواری ساده کمد دیواری دو رنگ مدل کمد دیواری زیبا و سفید مدل کمد دیواری سفید و شیک کمد دیواری دو رنگ

مبل و میز

انتخاب رنگی مناسب برای کمدهای دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای جذابیت بیشتر فضای منزل تان کمد سفید و زیبایی انتخاب کنید همچنین در برخی از طرح ها رنگ سفید با رنگ هایی نظیر طوسی و طلایی یا مشکی و … ترکیب می شود که این مدل ها نیز زیبایی خاصی را به فضای اتاق می بخشند.

کمد دیواری ها در انواع طرح های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری با درب معمولی طراحی می شوند و اگر فضایی را که برای نصب کمد در نظر گرفته اید کوچک می باشد بهتر است کمد دیواری ریلی را انتخاب نمایید تا مجبور نباشید فضای اضافه ای را برای باز و بسته کردن درب کمد در نظر بگیرید.

برخی از کمد دیواری ها به صورت بدون درب طراحی می شوند که باید برای چیدمان لباس ها و سایر لوازم در قفسه آن ها حساسیت لازم به خرج داده شود تا فضای کمد بی نظم و شلوغ به نظر برسد.

کمد دیواری ها به صورت دستگیره دار و بدون دستگیره طراحی می شوند که طرح های بدون دستگیره دارای نمایی ساده و در عین حال زیبا می باشند. روی درب برخی از کمد های دیواری نیز آینه نصب می شود که این طرح ها کاربردی تر می باشند.

 کمد دیواری ساده و سفید کمد دیواری های گلاس سفید مدل کمد دیواری مدرن کمد دیواری سفید و خاص کمد دیواری با دستگیره کمد دیواری کمد دیواری سفید کشو دار کمد دیواری کم جا طرح کمد دیواری هایگلاس سفید کمد دیواری سفید

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح کمدهای دیواری سفید جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کمدی شیک و خاص را برای فضای منزل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *