خانه تخت و کمد مدل جاکفشی آینه دار با چند طراحی زیبا و روز

مدل جاکفشی آینه دار با چند طراحی زیبا و روز

مد جاکفشی آینه دار

جاکفشی از انواع وسایل ضروری در هر خانه ای می باشد به همین دلیل دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشد و شما می توانید از ین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل جاکفشی آینه دار را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل جاکفشی آینه دار شیک و جدید

برای ساخت جاکفشی آینه ای از انواع متریال های مختلف نظیر چوب و ام دی اف و هایگلاس و فلز و شیشه استفاده می شود. جاکفشی آینه ای دارای آینه می باشد به همین دلیل این طرح جاکفشی به صورت ترکیبی از دو متریال ساخته می شود همچنین در بین این طرح ها جاکفشی ام دی اف به دلیل اینکه دارای طرح و رنگ هایی متنوع است توجه بقیه افراد را به سمت خود جلب کرده است.

مدل جاکفشی آینه ای

طرح های جاکفشی آینه ای

جاکفشی آینه ای در انواع طرح های جاکفشی دیواری و جاکفشی پایه دار موجود می باشد و اگر در منزل شما فضای کافی برای قرار دادن جاکفشی وجود دارد می توانید طرح آن را پایه دار انتخاب کنید و اگر راهروی ورودی منزل تان کوچک می باشد بهتر است از جاکفشی دیواری در این مکان استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

اگر تعداد کفش های شما زیاد می باشد بهتر است مدل جاکفشی را انتخاب کنید که دارای قفسه ها و طبقه های بیشتری می باشد تا بتوانید کفش ها را با نظم و ترتیب در فضای آن بچینید همچنین اندازه جاکفشی را نباید آنقدر کوچک انتخاب کنید که کفش هایتان بیرون از آن بماند.

جاکفشی ها همانطور که گفته شد دارای طرح هایی متفاوت می باشند و اگر فضای منزل شما دارای دکوراسیونی کلاسیک می باشد بهتر است جاکفشی را چوبی انتخاب کنید همچنین این طرح جاکفشی ها دارای کیفیت بالایی می باشند و شما می توانید مدت زمان زیادی از آن ها استفاده نمایید. جاکفشی ام دی اف و هایگلاس نیز دارای قیمت پایین تری می باشد و برای دکوراسیون های ساده و مدرن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

جاکفشی ها آینه ای در انواع مدل های کار شده و ساده موجود می باشند که تزییناتی نیز معرق کاری و منبت کاری روی جاکفشی چوبی ایجاد می شوند به همین دلیل این طرح جاکفشی ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای منازل با دکوراسیون سلطنتی و لاکچری انتخاب مناسب می باشند.

مبل و میز

طرح جاکفشی آینه دار جدید طرح جاکفشی آینه ای زیبا و خاص جاکفشی آینه ای و زیبا مدل جاکفشی آینه دار و زیبا

طرح جاکفشی آینه دار مدل جاکفشی آینه ای مدل جاکفشی ام دی اف جاکفشی ام دی اف مدل جاکفشی زیبا و آینه دار مدل جاکفشی آینه دار و مدرن مدل جاکفشی آینه دار و زیبا مدل جاکفشی پایه دار مدل جاکفشی آینه دار و جدید   مدل جاکفشی آینه دار و مدرن

بهتر است در هنگام انتخاب رنگ جاکفشی حساسیت لازم را داشته باشید و رنگ آن را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون راهرو مطابقت و همخوانی داشته باشد. جاکفشی ها در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره و خنثی موجود می باشد و اگر فضای راهروی ورودی منزل شما کوچک می باشد بهتر است رنگ جاکفشی را از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و قهوه ای تیره و … انتخاب نمایید همچنین در صورتی که فضای راهروی ورودی منزل شما بزرگ می باشد در انتخاب رنگ جاکفشی محدودیت زیادی نخواهید داشت.

در طراحی برخی از جاکفشی ها از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید برای ایجاد تغییر در دکوراسیون این مدل جاکفشی را انتخاب نمایید.

 مدل های جاکفشی آینه دار و سفید جاکفشی آینه ای زیبا و خاص مدلهای جاکفشی آینه ای مدل جاکفشی آینه دار و ام دی اف

مدل جاکفشی زیبا و آینه ای مدل جاکفشی آینه دار و ام دی اف جاکفشی زیبا و مدرن آینه دار جاکفشی مدرن و آینه دار جاکفشی سفید و آینه ای طرح جاکفشی آینه دار جاکفشی زیبا و شیک آینه دار مدل جاکفشی آینه دار برای دکوراسیون های مختلف جاکفشی آینه دار مدل جاکفشی آینه دار کلاسیک مدل جاکفشی آینه دار کوچک

در این مطلب توجه شما عزیزان را طرح هایی از جاکفشی آینه دار جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید جاکفشی با طرح و رنگی مناسب را برای فضای منزل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *