خانه تخت و کمد مدل کتابخانه زیر پله با چند طراحی خلاقانه و دوست داشتنی

مدل کتابخانه زیر پله با چند طراحی خلاقانه و دوست داشتنی

آشنایی با مدل کتابخانه زیر پله

پله های یکی از اجزای مهم منازل در حال حاضر می باشد که می توانید به روش های مختلف از فضای خالی زیر آن نهایت استفاده را ببرید. البته که هنر و خلاقیت شما همراهان خوب و مناسبی در این زمینه به شمار می روند. قرار دادن کتابخانه، کمد،شلف و قفسه های شیک و متفاوت برای وسایل تزیینی و اکسسوری ها، و یا حتی ایجاد فضای سبز در زیر راه پله را امتحان نمایید. به این صورت شما می توانید فضای بدون استفاده زیر راه پله را به فضایی کاربردی تبدیل کرده، و نیز در خانه های کوچک و آپارتمان ها استفاده بهینه از فضا را داشته باشید. یکی دیگر از مزایایی که طی این کار حاصل می شود؛ جلوه ی زیبا و شیکی است که به منزل می بخشید. در این مطلب به انتخاب قصد داریم ایده های شیک و منحصر به فردی از مدل کتابخانه زیر پله را به نمایش بکشیم.

آشنایی با 34 مدل کتابخانه زیر پله

طرح های نو و شیک مدل کتابخانه زیر پله

کتاب ها یکی از بهترین دوست های ما هستند که نیاز وجود آن در نزدیک و دسترس ترین وضعیت خواسته ی اغلب ما به شمار می رود. کتابخانه یا قفسه و شلف هایی که به کار می برید؛ تایید کننده ی این گفته می باشند. و اما یکی از نقاطی که برای قرار دادن کتابخانه و ایجاد فضای مطالعه برای شما مناسب است، زیر راه پله بوده که به روش های متفاوتی قابل استفاده است.

آشنای با 34 مدل کتابخانه زیر پله

برای اجرای این طرح ها، نیاز ضروری احساس نمی شود که فضای موجود زیاد باشد و یا کم، یا اینکه منزل بزرگ باشد یا کوچک. در منازل با وسعت و متراز زیاد دست شما برای اجرای انواع ایده ها باز بوده و می توانید غیر از قرار دادن کتابخانه ای بزرگ و چیدمان تعداد زیادی از کتاب ها، میز و صندلی شیکی را نیز در آن جای دهید تا در صورت تمایل و برای رفع خستگی مدتی را به نوشیدن چای و شربت مشغول شوید.

انواع ساعت دیواری

ایده هایی زیبا از مدل کتابخانه زیر پله

مدل کتابخانه زیر پله

به علت کم بودن کم بودن ابعاد اغلب منازل مجبور می شوید از چیدمان اکسسوری ها و وسایل تزیینی آن هم به میزان زیاد دلخواه خود، چشم بپوشیم. ایده ی جالب و کاربردی که پیشنهاد می شود استفاده از یک قفسه شیک در زیر راه پله و تزیین آن با استفاده از کتاب ها و وسایل تزیینی و دکوری می باشد. به این صورت که در چیدمان آن از هر دوی آنها بهره ببرید.

مبل و میز

نمونه هایی زیبا و شیک از کتابخانه زیر پله

آشنایی با انواع طرح های خاص کتابخانه زیر پله

موارد کاربردی برای قرار دادن کتابخانه در زیر پله

اول از همه اینکه اگر راه پله شما دارای هر اندازه، و یا رنگ، شکل و طرح می باشد جهت دیزاین مناسب خواهد بود، اما انتخاب کتابخانه مناسب متفاوت می شود. پیش از کتابخانه خود را خریداری و یا سفارش برای ساخت بدهید, بهتر است کاملا فضای زیر پله را اندازه گیری کرده و متناسب با آن کتابخانه را تهیه نمایید. نکته ی دیگر اینکه باید کتابخانه انتخابی از نظر رنگ و طرح با طراحی پیرامون خود هماهنگی داشته باشد.

آشنایی با طرح های شیک کتابخانه زیر پله

آشنایی با طرح هایی فوق العاده زیبا از کتابخانه زیر پله

انواع مدل کتابخانه زیر پله

مدل کتابخانه زیر راه پله به شکلی متفاوت

انواع نمونه های لوکس کتابخانه زیر پله

آشنایی با 34 مدل کتابخانه زیر پله

مدلهای زیبا و کاربردی کتابخانه زیر پله

آشنایی با اانواع مدل کتابخانه زیر پله  انواع نمونه های کتابخانه زیر پله

نمونه هایی کاربردی از کتابخانه زیر راه پله

مدل کتابخانه زیر پله

مدلهایی کاربردی و متفاوت از کتابخانه زیر پله  مدل کتابخانه زیر پله برای استفاده از فضای این قسمت

طرح هایی ایده ال از کتابخانه زیر پله

مدل کتابخانه زیر پله باا طراحی های شیک  مدل کتابخانه زیر پله  نمونه هایی منحصر به فرد و متفاوت از کتابخانه زیر پله

مدلهایی جذاب و شیک از کتابخانه زیر پله

آشنایی با انواع طرح های شیک کتابخانه زیر پله  مدل کتابخانه زیر پله ایده ای برای تزیین فضای زیر راه پله

مدلهایی لوکس از کتابخانه زیر پله

مدلهایی لوکس از کتابخانه زیر پله

کتابخانه زیر راه پله با طراحی های منحصر به فرد

آشنایی با نمونه های شیک کتابخانه زیر پله

34 مدل کاربردی از کتابخانه زیر پله

مدلهایی کاربردی و خاص از کتابخانه زیر پله

مدل کتابخانه زیر پله برای زیباسازی فضای زیر راه پله

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، قدردان هستیم. قطعا خواسته و سلایق هر فرد با دیگری متفاوت است. عده ای عاشق موسیقی، عده ای عاشق طبیعت و گل و گیاه، عده ای عاشق وسایل عتیقه و اکسوری های آنتیک، و صد البته عده ای علاقه مند به کتاب و مطالعه می باشند. وقتی حرف از احیای فضای بی استفاده و فراموش شده زیر پله می شود، هر کدام از این عزیزان متناسب با سلیقه ی خود طراحی های جالب و جدیدی را برای ااجام در ذهن خود ترسیم و پیاده نماید. اگر شما از جمله افرادی هستید که به کتاب و کتابخوانی راغب و مشتاق می باشید، می توانید از ایده های مدل کتابخانه زیر پله که ارائه شد کمک بگیرید. همچنین در ادامه برای آشنایی بیشتر با طراحی اتاق مطالعه و دکوراسیون اتاق موسیقی بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *