خانه تخت و کمد مدل دراور بچه گانه با دیزاین های شیک و مدرن

مدل دراور بچه گانه با دیزاین های شیک و مدرن

ایده هایی زیبا از مدل دراور بچه گانه

اگر قصد انتخاب و خرید کمد و دراور جهت اتاق نوزاد خود می باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که نوزاد رشد بالایی داشته و در یک چشم به هم زدن از مرحله نوزادی عبور و از شیرخوارکی به نوباوگی و سپس کودکی می رسد. قطعا اگر در انتخاب خود دقت نداشته باشید، پس از مدتی با بزرگ تر شدن فرزندتان نیاز به تعویض وسایل تهیه شده می باشد. و یا ممکن است برای تغییر دکوراسیون و شیک و زیباتر کردن کودک خود در پی انتخاب یک دراور هستید که البته نقشی خیلی مهم در اتاق کودک دارد بهتر است برخی موارد را در نظر بگیرید. در این مطلب ما نمونه هایی متفاوت و زیبا از مدل دراور بچه گانه را به صتویر می کشیم.

مدلهای جدیدی از دراور بچه گانه

مدل دراور بچه گانه زیبا و کاربردی و نکات انتخاب

دراور لباس نوزاد به همراه دیگر وسایل اتاق خواب وی از جمله مهمترین بخش های دیزاین و چیدمان است، یک دراور خوب دراوی است که هم از نظر کیفیت و دوام مطلوب بوده و هم بزرگ و جادار باشد. نکته ای که همین جا نیاز است به آن اشاره کنیم این است که در دکوراسیون اتاق کودک اول باید تختخواب و کمد را در مکانی مناسب جای داده و بعد سایر لوازم را چیدمان دهید.

انواع ساعت دیواری

ایده های کاربردی از مدل دراور بچه گانه

انواع دراور بچه گانه و نکات و موارد کاربردی در انتخاب

 مدل دراور بچه گانه و انواع آن

مبل و میز

 دراور بچه گانه و موارد موثر در خرید

تعریف دراور کودک

دراور وسیله ای مانند کمد لباس است که کشوهای بسیاری را در خود جای داده و این کشوها بر روی ریل هایی تعبیه شده به سمت جلو و عقب حرکت می کنند. کشوهای اشاره شده عمل جداکننده وسایل و کالا را در محلی که قرار گرفته اند، آسان تر می نماید. به بیانی به سادگی می توانید حوله، جوراب، ملافه، وسایل آرایشی و … را از یکدیگر به صورت مجزا نگهداری نموده و هر یک از وسایل و کالاها را در یک کشو جدا و مخصوص قرار دهید تا موقع احتیاج به آسانی قابل دستیابی باشد. دراورها دارای تنوع زیادی در شکل، اندازه، مدل و طرح و رنگ می باشند. و اما اینکه دراور کاربردهای متفاوت بسیاری دارد که از جمله قرار دادن و جمع آوری لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی، لباس، اسباب بازی، پوشک و … قابل اشاره است.

ایده هایی شیک از مدل دراور بچه گانه

مدل دراور کودک و نوزاد با طراحی های متفاوت

انواع دراور بچه گانه و نکات و موارد کاربردی در انتخاب

رنگ دراور

اگر قصد انتخاب و خرید یک دراور برای نوزاد خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از رنگهای دلباز و روشن همچون آبی کمرنگ، سفید، بژ، کرم، سبز، صورتی کمرنگ و … بهره ببرید، تا فضایی آرامش بخش و شاد را برای کودک خود ایجاد کنید. ولی کلا در رابطه با رنگ دراور خوب است به هماهنگی رنگها میان دراور و دیگر وسایل اتاق همچون تخت خواب و گهواره نوزاد توجه نمایید.

انواع دراور بچه گانه و نکات و موارد کاربردی در انتخاب

34 مدل دراور بچه گانه با طرح و رنگ و اندازه متفاوت

انواع مدل دراور بچه گانه با طرح و رنگ و اندازه متفاوت

متریال دراور

دراورهای نوزاد اغلب در متریال های مختلف چوبی، فلزی، پلاستیکی و … ساخته میشود که بیشتر مدل های دراورهای بچه گانه از متریال چوب و ام دی اف ساخته شده و اند در مقایسه با سایر جنس دراورها گزینه بهتری محسوب می شود که از مزایای چشمگیر بادوام بودن، زیبا بودن، حساسیت زا نبودن و متنوع بودن برخوردارند. دراورهای ساخته شده از چوب درختان راش و گردو از دوام و مقاومت زیادی برخوردار بوده که گزینه مناسبی برای دکوراسیون اتاق کودک به سبک کلاسیک و یا مدرن می باشد.

کودک ها برعکس نوجوان ها به مدل های دراور فانتزی رغبت نشان می دهند که جهت تولید این نوع دراورها اغلب از ورق های mdf  بهره برده می شود. و اما مدل دراور چوبی به علت مستحکم بودن در مقایسه با دروارهای MDF و سایر متریال ها از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشد.

 دراور بچه گانه جدید و خاص

مدلهای جالبی از دراور بچه گانه

انواع دراور بچه گانه و نکات و موارد کاربردی در انتخاب

اندازه دراور

امکان دارد موقع تولد نوزاد فضای زیادی جهت قرار دادن وسایل وی احساس نشود و والدین نیز بر همین اساس یک دراور کوچک تهیه نمایند، ولی خوب است کمی آینده نگر تر بوده و به این موضع توجه نمایند که با انتخاب مدل دراور جادار و نیز بزرگ در سالهای بعدی که نوزاد رشد می کند؛ و فضای بیشتری برای جمع آوری و چیدمان لوازم خود نیاز دارد، بتواند از این مدل دراور بهره ببرد.

 مدل دراور بچه گانه و نوزاد شیک

مدل دراور کودک و نوزاد با طراحی های ایده آل

34 مدل دراور بچه گانه با طرح و رنگ و اندازه متنوع

مدلهای کاربردی از دراور بچه گانه

در انتخاب دراور بچه گانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • دقت کنید دراور انتخابی باید با سایر وسایل اتاق کودک همچون تختخواب، کمد و … هماهنگی داشته باشد.
  • بهتر است که مدلی را انتخاب نمایید که جادار بوده و کشوهای زیادی داشته باشد تا تمامی لوازم و اسباب بازی های وی جمع آوری گردد.
  • اغلب دراورها کمدهایی می باشند که شامل تعدادی کشو هستند، هنگام خرید توجه نمایید کشوها به خوبی باز و بسته گردند.
  • برخی از مدل های دراور آینه دارند، اگر یک دراور با آینه را را انتخاب نمایید دیگر نیازی به تهیه آینه نداشته و فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت.
  • لازم است به مستحکم بودن دراور توجه نمایید چرا که موقع بازی کودکان هم دراور زیان ندیده و هم برای کودک مشکل سازنشده و خطر نیافریند.
  • موقع انتخاب دراور نوزاد بهتر است مدل هایی را تهیه کنید که گوشه های آن نوک تیز نبوده و در صورت برخورد احتمالی فرزندتان از درصد خطر بکاهد.
  • موقع انتخاب دراور توجه کنید که رنگ آن بهتر است شاد و روشن باشد تا در روحیه فرزندتان تاثیر خوب و مطلوب بگذارد.
  • پیشنهاد می کنیم تا مدل دراوری را موقع تهیه سیسمونی برای نوزاد خود انتخاب کنید که با بزرگ تر شدن نوزاد نیاز به تعویض آن نباشد.

انواع دراور بچه گانه و نکات و موارد کاربردی در انتخاب

مدل دراور کودک و نوزاد با طراحی های فوق العاده

انواع مدل دراور بچه گانه درطرح و رنگ و اندازه گوناگون

مروری بر متریال، رنگ و اندازه دراور بچه گانه

34 مدل دراور بچه گانه با طرح و رنگ و اندازه زیبا

مروری بر متریال، رنگ و اندازه دراور بچه گانه

مدل دراور کودک و نوزاد با طراحی های شیک

ایده های جالبی از مدل دراور بچه گانه

 دراور بچه گانه زیبا و کاربردی

در مطلبی که به پایان رسید تصاویر جالبی از مدل دراور بچه گانه را به نمایش کشیدیم، امیدواریم مورد توجه واقع شود. در مورد محل قرارگیری دراور باید افزود که خوب است این مدل دراور را در بخشی از اتاق کودک و نوزاد که دسترسی راحت تری دارد، مثلا در کنار تختخواب بگذارید. در صورت تمایل برای آشنایی و مشاهده سایر ایده های مرتبط مانند مدل نظم دهنده کشو و نیز نورپردازی کمد دیواری می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *