خانه تخت و کمد مدل کمد دیواری ریلی جدید با طراحی جذاب و کاربردی

مدل کمد دیواری ریلی جدید با طراحی جذاب و کاربردی

مدل کمد دیواری ریلی

مدل کمد دیواری ریلی یا کشویی از انواع سبک های جدید کمدهای دیواری است که در طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان از بین این طرح های متنوع کمدی شیک و زیبا را انتخاب نمایید.

مدل کمد دیواری ریلی با طرح های زیبا و خاص

از کمدهای دیواری می توانید در قسمت های مختلف منزل استفاده نمایید. انواع مدل کمد دیواری در انواع طرح های مختلف ریلی و درب دار و … طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و متراژ منزل تان بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد دیواری ریلی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کمد دیواری ریلی

طرح های کمد دیواری کشویی کاربردی و جدید

امروزه با توجه کوچک تر شدن متراژ خانه ها استفاده از کمد دیواری در قسمت های مختلف منزل گسترش پیدا کرده است زیرا این نوع کمدها فضایی مناسب را برای چیدمان البسه و وسایل شخصی و … فراهم می کنند.
مدل کمد دیواری ریلی یکی از زیباترین انواع طرح ها کمدهای دیواری است که برای منازل با متراژ کوچک و بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و برای ساخت این نوع کمدها از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و هایگلاس و … استفاده می شود همچنین این کمدهای دیواری در انواع مدل های طرح دار و ساده و کلاسیک و مدرن موجود می باشند.
کمد دیواری چوبی ریلی دارای جنسی مقاوم است و در طراحی این کمد در قسمت داخلی و روکش کمد به صورت کامل از متریال چوب استفاده شده است همچنین این کمدها دارای انواع رنگ های روشن و تیره می باشند.
کمد دیواری ای ام اف کشویی دارای طرح های متنوعی است و این طرح کمدهای دیواری دارای مقاومت بالایی هستند.
کمدهای دیواری های گلاس ریلی نیز امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و این طرح کمد دیواری ها براق هستند و برای منازل با متراژ کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند زیرا می توانند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضاهای کوچک شوند.

انواع ساعت دیواری
کمد دیواری ریلی کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری کشویی قرمز کمد دیواری زیبا و مدرن کمد دیواری شیشه ای کمد دیواری جدید کمد دیواری مدرن و زیبا کمد دیواری زیبا و خاص کمد دیواری زیبا و خاص کمد دیواری شیک کمد دیواری زیبا کمد دیواری زیبا و مدرن

کمدهای دیواری ریلی که به صورت شیشه ای ساخته می شوند کاربردی تر می باشند زیرا از شیشه به عنوان درب کمد استفاده می شود و در طراحی این کمدهای دیواری شیشه های مات یا شفاف به چشم می خورند که اگر شما تمایل دارید وسایل موجود در کمد قابل مشاهده نباشند بهتر است کمدهای دیواری ریلی شیشه ای را برای نصب روی دیوار اتاق مورد نظر خود انتخاب نمایید. همچنین این طرح کمدهای دیواری برای منازل کوچک انتخابی مناسب هستند زیرا باعث بزرگ تر و دلبازتر به نظر رسیدن فضا می شوند.
توجه به طرح و رنگ کمد دیواری ریلی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر فضای اتاق مورد نظر شما کوچک است بهتر است کمد دیواری های ساده و در عین حال رنگ روشن را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید.
برای اتاق ها با متراژ بزرگ می توانید مدل کمد دیواری ریلی ساده یا طرح دار را انتخاب کنید همچنین کمدهای دیواری رنگ روشن و تیره نیز برای فضای اتاق های بزرگ مناسب هستند.
در طراحی برخی از کمدهای دیواری ریلی از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

کمد دیواری زیبا کمد دیواری طرح دار کمد دیواری زیبا و خاص کمد دیواری هایگلاس
کمد دیواری زیبا و خاص کمد دیواری رنگی کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری ام دی اف کمد دیواری کشویی کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری سفید و قهوه ای کمد دیواری سفید و قهوه ای

در این مطلب با انواع مدل کمد دیواری ریلی کاربردی و شیک آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کمدی شیک و مناسب را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *