خانه دکوراسیون اتاق خواب تصاویر طراحی اتاق خواب مستر با رعایت ویژگی های مهم آن

تصاویر طراحی اتاق خواب مستر با رعایت ویژگی های مهم آن

طراحی شیک اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر از فضاهای مهم خانه های معاصر محسوب می شود. در واقع این محدوده و فضا به عنوان بزرگ ترین اتاق خانه شناخته می شود و در همه آپارتمان های لوکس وجود دارد. برای طراحی اتاق خواب مستر می توان از ایده هایی زیادی استفاده کرد. زیرا در چنین اتاقی محدودیت فضایی نداریم. در این مطلب ما مجموعه ای از ایده های زیبای  دیزاین اتاق خواب مستر  را به شما ارائه کرده ایم.

طراحی اتاق خواب مستر با ایده های لاکچری و مدرن

اتاق خواب مستر معمولاً به زوج های جوان یا والدین اختصاص دارد. این اتاق دارای خصوصیاتی است که آن را از سایر اتاق ها متفاوت و متمایز می سازد.

ویژگی های اتاق خواب مستر

برای طراحی اتاق خواب مستر بعد فضا باید در نظر گرفته شود. یعنی بیشترین فضای ممکن منزل به اتاق اختصاص داده شود. این فضا باید به قدری باشد که یک تخت دو نفره به راحتی در آن جای گیرد. علاوه بر تخت دونفره، این محدوده باید جای کافی برای یک میز آرایش، چندین کمد و دو میز پاتختی را نیز داشته باشد.

چیدمان مدرن اتاق خواب مستر

انواع ساعت دیواری

اتاق خواب شیک و زیبا

دیزاین متفاوت اتاق خواب مستر با تم سفید

چیدمان عالی اتاق خواب مستر

مبل و میز

دکوراسیون شیک اتاق خواب

اتاق خواب مستر با طراحی زیبا

طراحی اتاق خواب مستر

دکوراسیون لاکچری اتاق خواب مستر

دکوراسیون ایده آل اتاق خواب

دیزاین جالب اتاق خواب مستر با تم مشکی

دیزاین جذاب اتاق خواب مستر

طراحی اتاق خواب مستر به گونه ای است که به طور معمول یک کلوزت، سرویس بهداشتی و … را به صورت مستقل دارا می باشد. با ورود به خانه، این اتاق را به راحتی می توان از روی شاخصه های آن شناسایی کرد.

شما می توانید در دکوراسیون اتاق خواب مستر به سبک کلاسیک عمل کنید. البته ملزم به  استفاده از سبک خاصی در طراحی نیستید اما در سبک کلاسیک می توانید بدون نیازمندی به طرح یک معمار دست به یک چیدمان فوق العاده بزنید.

دیزاین زیبای اتاق خواب مستر

دیزاین لاکچری اتاق خواب مستر

دیزاین متفاوت اتاق خواب مستر

دیزاین شیک اتاق خواب مستر

چیدمان زیبای اتاق خواب مدرن

دیزاین زیبای اتاق خواب مستر

دیزاین فوق العاده اتاق خواب مستر

چیدمان مدرن اتاق خواب مستر

چیدمان متفاوت اتاق خواب مستر با تم صورتی

چیدمان عالی اتاق خواب مستر

برای این کار باید ست های تخت، مبل و میز پاتختی را در تناسب رنگ با دیوار، فرش و پرده انتخاب کنید. با رعایت چند اصل ساده و راحت می توانید یک هارمونی عالی در طراحی اتاق خواب مستر ایجاد کنید و از این همه هماهنگی لذت ببرید. توجه داشته باشید که منظور از هماهنگی، عدم استفاده از رنگ های تند و شاد نیست. شما مجبور به استفاده از رنگ های خنثی و یک نواخت نیستید. بلکه می توانید از رنگ های گرم نیز در چنین بافتی کمک بگیرید.

اتاق خواب مستر

دکوراسیون زیبای اتاق خواب مستر

دکوراسیون مدرن اتاق خواب مستر

دکوراسیون زیبای اتاق خواب

در برخی از دکوراسیون اتاق خواب های مستر امروزی از یک پارتیشن استفاده شده که در ابتدای فضای اتاق قرار گرفته و تخت خواب در پشت آن پنهان شده است. این ایده برای مواقعی کاربردی است که شما فضای زیادی برای طراحی اتاق مستر دارید و در نتیجه دچار سردرگمی هستید و نمی دانید تخت خواب را به کجا تکیه دهید. وجود چنین پارتیشنی مشکل شما را تا حد زیادی حل می کند.

این پارتیشن دید مستقیم به فضای داخلی اتاق خواب مستر را محدود می سازد و شما می توانید فضای مجاور آن را به طراحی کمد اختصاص دهید. از فضای بالای تخت نیز می توانید برای طراحی یک دکور زیبا استفاده کنید. توجه داشته باشید که نورپردازی این محدوده جلوه به کار رفته در دکوراسیون اتاق خواب را بیشتر و جذاب تر خواهد کرد.

دکوراسیون متفاوت اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق خواب مستر

طراحی ایده آل اتاق خواب مستر

طراحی عالی اتاق خواب مستر

طراحی فوق العاده اتاق خواب مستر

طراحی اتاق خواب مستر

برای زیباسازی این اتاق خواب های مستر از نورهای تاکیدی و مخفی استفاده می شود. این نورها نقش همان چراغ خواب های سابق را ایفا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *