خانه دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه با طراحی کاربردی + عکس

دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه با طراحی کاربردی + عکس

دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

اتاق خواب خصوصی ترین بخش از منزل می باشد که بهتر است هر چند وقت یک بار به کمک روش های کم هزینه تغییراتی را در طراحی داخلی آن ایجاد کنید. در ادامه طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این ایده ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

برای ایجاد تغییر در در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک و بزرگ ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با الگوبرداری از آن ها محیطی آرامش بخش را در فضای اتاق خواب منزل تان ایجاد کنید همچنین بهتر است ایده هایی را به کار ببرید که کم هزینه تر می باشند.

دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

نکاتی برای دیزاین داخلی اتاق خواب با ایده های کم هزینه

اتاق خواب خصوصی ترین بخش در هر خانه ای به شمار می رود که طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما از فضای خواب تان خسته شده اید بهتر است به کمک روش های آسان به ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب بپردازید.

انواع ساعت دیواری

تزیین دیوار با آینه

۱٫ فضای اتاق خواب را سر و سامان بدهید.

اتاق خواب با توجه به اینکه فضایی خصوصی می باشد از این رو اغلب افراد وسایل خصوصی شان نظیر لباس و زیورآلات و اکسسوری های مختلف و … را در آنجا قرار می دهند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است هر چند وقت یک بار فضای کمد دیواری یا کمدی که در اتاق خواب تان قرار دارد را مرتب کنید و وسایل اضافه را دور بریزید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و زیبا   طراحی دکوراسیون شیک اتاق خواب با ایده کم هزینه

مبل و میز

دیزاین دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

۲٫ وسایل اتاق خواب تان را جا به جا نمایید.

همیشه لازم نیست تا برای ایجاد تغییر در دکوراسیون اتاق خواب سرویس خواب جدید بخرید یا همه وسایل را نو کنید. بعضی وقت ها می توانید جای اجزای سرویس خواب را عوض کنید و اگر وسیله ای اضافه به چشم تان می خورد آن را سریعا از فضای اتاق بیرون آورید با این کار فضای اتاق خواب باز و دلبازتر به نظر می رسد و شما می توانید چیدمانی منظم تر داشته باشید.

قبل از چیدمان وسایل در فضای اتاق خواب بهتر است ابتدا جای تختخواب را مشخص نمایید و آن را در فضایی مناسب قرار بدهید سپس باقی مانده وسایل را در اطراف تختخواب بچینید.

نورپردازی اتاق خواب

دکوراسیون شیک اتاق خواب کم هزینه

طراحی نورپردازی اتاق خواب

۳٫ تعویض روبالشتی ها و ملحفه ها

یکی از انواع تغییرات کم هزینه در فضای اتاق خواب تعویض روبالشتی ها و ملحفه ها می باشد و شما می توانید با تغییر فصل ها روبالشتی و ملحفه ها را نیز تغییر بدهید.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه بزرگ و کوچک دکوراسیون اتاق خواب شیک و کم هزینه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کم هزینه

۴٫ روشنایی را تغییر بدهید.

نور عنصری کلیدی در فضای اتاق خواب می باشد و بهتر است شما برای نورپردازی اتاق خواب از لامپ و لوستر و … استفاده نمایید همچنین می توانید طرح لوستر را عوض کنید یا آباژوری با طرح خاص را در فضای اتاق خواب تان قرار بدهید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و خاص دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و شیک نورپردازی اتاق خواب با روش های کم هزینه

دیزاین داخلی اتاق خواب کم هزینه

۵٫ دیوارها و وسایل اتاق خواب را رنگ آمیزی کنید.

در صورت تمایل می توانید وسایل اتاق خواب را از آن خارج کنید و دیوارها را رنگ آمیزی نمایید. رنگ کردن فقط شامل دیوارها نمی شود و شما می توانید تخت خواب و کمد لباس و کمد دیواری و … را سمباده بکشید سپس از رنگی مناسب برای رنگ زدن آن ها استفاده نمایید که با این روش حسی نو در فضای اتاق خواب ایجاد می شود.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و خاص رنگ کردن دیوار اتاق خواب

 

۶٫ پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری

در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب از کاغذ دیواری طرح دار و ساده یا گلدار استفاده نمایید همچنین دیوار پشت تخت خواب را به کمک کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه با ایده های خلاقانه طراحی دکوراسیون اتاق خواب به کمک روش های کم هزینه دکوراسیون اتاق خواب با کاغذ دیواری

۷٫ تعویض کفپوش ها

در صورت تمایل می توانید کفپوش اتاق را عوض کنید و برای طراحی کفپوش از سرامیک و پارکت و … استفاده نمایید اگر تمایلی به تعویض کفپوش ها ندارید می توانید گلیم یا قالیچه ای با طرح و رنگ متفاوت را در کف اتاق پهن کنید همچنین اگر فضای اتاق خواب شما کوچک می باشد بهتر است از فرشی کوچک برای پوشاندن کف آن استفاده نمایید.

طراحی شیک اتاق خواب کم هزینه دیزاین داخلی اتاق خواب کم هزینه دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و جذاب

۸٫ ایجاد قفسه

قفسه ها نقش بسزایی در سامان دهی فضای اتاق خواب دارند از این رو بهتر است شما شلف دیواری یا باکس دیواری با طراحی زیبایی را روی دیوار نصب کنید و وسایل دکوری و … را روی فضای قفسه ها بچینید.

ایجاد تغییر در دکوراسیون اتاق خواب با روش های کم هزینه دکوراسیون متفاوت اتاق خواب کم هزینه طراحی داخلی اتاق خواب کم هزینه و جذاب مدل های دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه

۹٫ تزیین دیوار اتاق خواب با نقاشی و استیکرها و تابلوها

در صورت تمایل می توانید دیوارهای اتاق خواب فرزندتان را به کمک استیکرها تزیین نمایید همچنین می توانید نقاشی فانتزی و جالبی را روی دیوار بکشید.

 

طراحی داخلی اتاق خواب کم هزینه تزیین دیوار اتاق خواب کم هزینه تزیین دیوار اتاق خواب با روش های کم هزینه دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه و زیبا

۱۰٫ استفاده از آینه های دکوراتیو در فضای اتاق خواب

آینه ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فضای اتاق خواب دارند و بهتر است شما آینه ها را در مکانی مناسب نصب نمایید و علاوه بر این باید در انتخاب طرح آینه حساسیت لازم را به خرج بدهید.

تزیین دیوار اتاق خواب کم هزینه تزیین دیوار اتاق خواب با روش های کم هزینه

نورپردازی اتاق خواب کم هزینه

۱۱٫ استفاده از گیاهان طبیعی و باکس گل در فضای اتاق خواب

باکس گل مصنوعی جلوه ای خاص را به فضای اتاق خواب می بخشد و علاوه بر این اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان دلباز و آرامش بخش تر به نظر برسد بهتر است گیاهان طبیعی را تهیه کنید و آن ها را در مکانی مناسب از اتاق قرار بدهید.

دیزاین اتاق خواب کم هزینه و شیک دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه با گیاهان

طراحی داخلی اتاق خواب کم هزینه

۱۲٫ از کاربرد شمع های تزیینی در فضای اتاق غافل نشوید.

شمع ها نقش بسزایی در فضای اتاق خواب دارند و شما می توانید شمع های تزیینی را در قسمتی مناسب از اتاق خواب قرار بدهید و آن ها را در هنگام شب روشن کنید همچنین می توانید در اطراف شمع ها ، گلبرگ هایی را بریزید که این ایده ها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه کاربردی می باشد.

دیزاین داخلی اتاق خواب کم هزینه

تزیین اتاق خواب با ایده های کم هزینه

تزیین اتاق خواب با شمع

۱۳٫ تعویض پرده

پرده یکی از اصلی ترین وسایل در فضای اتاق خواب می باشد و شما می توانید برای ایجاد تغییرات کم هزینه در فضای اتاق خواب طرح و رنگ پرده را عوض کنید همچنین می توانید رنگ و طرح پرده را با روتختی ست نمایید.

مدل پرده اتاق خواب دکوراسیون داخلی اتاق خواب کم هزینه و خاص طراحی داخلی اتاق خواب کم هزینه

۱۴٫ تزیین اتاق خواب به کمک ریسمان دیواری

ریسمان دیواری یکی از ایده های خلاقانه و کم هزینه برای ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب می باشد و شما می توانید به کمک ریسمان هایی ارزان قیمت جلوه ای سنتی را به فضای اتاق خواب ببخشید همچنین می توانید از ریسه های لامپی استفاده نمایید و چند تکه گل یا هر قطعه تزیینی را به آن اضافه کنید.

تزیین دیوار اتاق خواب با ریسمان

دکوراسیون بی نظیر اتاق خواب کم هزینه طراحی اتاق خواب کم هزینه

اتاق خواب کم هزینه

۱۵٫ قرار دادن مبلمان یا کاناپه راحتی در فضای اتاق خواب

با قرار دادن مبلمان یا کاناپه در قسمتی مناسب از اتاق خواب می توانید فضایی دنج را بسازید و ساعت هایی از روز در این فضا مطالعه کنید یا به انجام کارهای هنری بپردازید همچنین می توانید در قسمتی از اتاق خواب تاپ ریلکسی را قرار بدهید.

دیزاین دکوراسیون برای اتاق خواب کم هزینه دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه با مبل

دیزاین داخلی اتاق خواب کم هزینه

در این مطلب با انواع روش های ساده و کم هزینه برای ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب آشنا شدید که امیدواریم این روش ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید از آن ها در فضای اتاق خواب کوچک و بزرگ بدرستی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *